Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از شبکه المیادین، گروهی از شهروندان بحرینی در تجمعی اعتراضی حمایت کامل خود از قدس و مردم فلسطین را اعلام کردند.

شرکت کنندگان بحرینی در تجمع اعتراضی دوشنبه شب بر مواضع خود در حمایت از قدس و مردم آن و حمایت کامل از مقاومت در برابر اشغالگران تاکید کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بحرینی‌ها با سر دادن شعار‌های همبستگی با فلسطین و قدس و به اهتزاز درآوردن پرچم فلسطین، بر لزوم اتحاد برای مقابله با حملات اشغالگران علیه ملت فلسطین، تأکید کردند.

طی چند روز گذشته صد‌ها بحرینی با وجود اقدامات شدید امنیتی، در راهپیمایی‌های همبستگی با قدس و مسجد الاقصی شرکت کرده و حملات اشغالگران صهیونیست را محکوم کردند.

این اعتراضات در پی حوادث اخیر در قدس اشغالی و سیاست وحشیانه رژیم صهیونیستی علیه نمازگزاران مسجدالاقصی و حمله به مردم محله شیخ جراح صورت گرفت.

اتاق عملیات مشترک گروه‌های مقاومت فلسطین بامداد امروز با صدور بیانیه ای، پاسخ خود به تجاوز اخیر رژیم صهیونیستی به بیت المقدس اشغالی و مسجد الاقصی را نبرد «شمشیر قدس» نام گذاری کرد. اتاق عملیات مشترک گروه‌های مقاومت یادآور شد که در جریان این نبرد، تاکنون بیش از صد موشک را به سوی سرزمین‌های اشغالی شلیک کرده است.

چند روز پس از درگیری‌های شامگاه جمعه بین نظامیان صهیونیست و فلسطینی‌ها در صحن مسجد الاقصی -سومین مکان مقدس مسلمانان- که در جریان آن صدها نفر زخمی شدند و یکی از خشونت آمیزترین تظاهرات در قدس در سال‌های اخیر بود، درگیری‌های دیگری نیز در مناطق مختلف رخ داده و منجر به زخمی شدن فلسطینیان شده است.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: رژیم صهیونیستی مقاومت فلسطین مسجد الاقصی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۷۰۱۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دفاع اخیر موشکی ایران در برابر صهیونیست‌ها تنبیه و تلنگری بیش نبود

ماموستا نادر عبداللهی در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه استان‌های خبرگزاری تقریب، با ابراز خرسندی از مجد و عظمت و شکوه جمهوری اسلامی ایران در مقابل رژیم صهیونیستی اظهار داشت: دفاع موشکی ایران در برابر اسرائیل نشان داد که جمهوری اسلامی ایران هر زمان که بخواهد می‌تواند توسط نیروهای نظامی، انتظامی و سپاه مقتدر، ستمگران و ظالمان را سر جای خود بنشاند.

وی در ادامه با اشاره به اینکه دفاع اخیر موشکی ایران در برابر صهیونیست‌ها، تنبیه و تلنگری بیش نبود تصریح کرد: بی‌شک به تعبیر رهبر معظم انقلاب اسلامی، اگر جمهوری اسلامی ایران در دفعات بعدی اراده کند می‌تواند تل‌اویو را با خاک یکسان کند.

امام جمعه و جماعت مسجد ویلا شهر ارومیه گفت: ظالمان و ستمکاران باید بدانند که به تعبیر آیه شریفه قرآن، با انقلاب و دگرگونی از بین رفته و این نیز دور نخواهد بود.

وی ادامه داد: بی‌تردید بسیار جای مسرت و خرسندی بود که موشک‌ها و پهپادهای ایرانی بر فراز آسمان فلسطین و مسجدالاقصی، قلب و کیان صهیونیست‌ها را به لرزه درآورند.

ماموستا عبداللهی اظهار داشت: امید است بیش از این شاهد این صحنه‌ها بوده و یهود و هم پیمانانشان از بین بروند تا مسلمانان نماز همبستگی و شکر را در مسجدالاقصی اقامه کنند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ارسال پیام بازدارندگی در وعده صادق/ طوفان الاقصی ارکان رژیم صهیونیستی را به چالش کشید
  • روز۲۰۰ طوفان‌الاقصی|آتش‌سوزی در شهرک صهیونیست به دنبال حمله موشکی/ هتک حرمت مسجد الاقصی از سوی صهیونیست‌ها
  • تعرض ۲۱۹ شهرک‌ نشین صهیونیست به مسجد الاقصی
  • تعرض ۲۱۹ شهرک‌نشین صهیونیست به مسجد الاقصی
  • روز۲۰۰ طوفان‌الاقصی|بمباران غزه وحمله گسترده به کرانه باختری
  • هدیه شمسایی و شاگردانش به مردم افغانستان
  • طوفان الاقصی| مقام سازمان ملل: زمان پایان اشغالگری فرا رسیده است
  • فراخوان گروه‌های فلسطینی برای تشدید رویارویی با اشغالگران
  • فراخوان گروه‌های فلسطینی برای تشدید تقابل با اشغالگران
  • دفاع اخیر موشکی ایران در برابر صهیونیست‌ها تنبیه و تلنگری بیش نبود