Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی ایران (ایسکانیوز)، کرسی علمی ترویجی «تبیین علل پیشنهاد کارشناسی ارشد مهارت‌محور و راهکارهای عملی» به همت دفتر تعالی ادبیات و زبان‌های مرکز مطالعات، برنامه‌ریزی و تعالی علوم انسانی و هنر دانشگاه آزاد اسلامی و با همکاری گروه زبان و ادبیات فارسی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اسلامشهر برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این نشست علی آسمند، استادیار واحد اسلامشهر به‌عنوان ارائه‌دهنده، میثم چگین، استادیار واحد تهران شمال به‌عنوان ناقد و غلامرضا عباسیان، دانشیار دانشگاه امام علی (ع) به‌عنوان مدیر جلسه حضور دارند.

این نشست روز شنبه ۲۵ اردیبهشت ساعت ۸ به‌صورت مجازی از طریق آدرس https://daanaan.daan.ir با شناسه کلاس ۱۱۵۴۶۵d و گذرواژه ۱۲۳۴ برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

حمید انصاری کد خبر: 1095359 برچسب‌ها کرسی علمی ترویجی میثم چگین تحول در علوم انسانی

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: کرسی علمی ترویجی تحول در علوم انسانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۷۰۲۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۳۰۰ کارتن تنباکو قاچاق در اسلامشهر

به گزارش خبرنگار مهر، سردار مهدی کرمی ظهر چهارشنبه با اعلام این خبر در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با به دست آوردن اخبار و اطلاعاتی از منابع و مخبرین محلی مبنی بر دپوی کالای قاچاق از نوع تنباکو در جاده «علی آباد طپانچه» مأموران مبارزه با قاچاق کالا و ارز بررسی موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی اظهار کرد: مأموران مبارزه با قاچاق کالا و ارز به محل مورد نظر اعزام شده و پس از هماهنگی قضائی در عملیاتی ویژه در بازرسی از محل ۳۰۰ کارتن تنباکو قاچاق کشف کردند.

جانشین فرمانده انتظامی غرب استان تهران با اشاره به اینکه کارشناسان ارزش ریالی کالاهای قاچاق کشف شده را ۱۰ میلیارد ریال برآورد کردند، خاطرنشان کرد: در این عملیات یک نفر دستگیر شده و به مرجع قضائی تحویل داده شد.

کد خبر 6063621

دیگر خبرها

  • نشست تبیین شعار سال با حضور مشاور رئیس جمهوری در مشهد
  • مرکز آبشارشناسی دانشگاه لرستان تأسیس می‌شود
  • فرم امتیازدهی علمی داوطلبان جذب هیأت علمی دانشگاه ها اصلاح شد
  • اولین پارک کارآفرینی با رویکرد مردم‌محوری در قم راه‌اندازی می‌شود
  • تمرکز دانش بنیان‌ها بر سواحل مکران
  • کشف ۳۰۰ کارتن تنباکو قاچاق در اسلامشهر
  • راهکارهای شش‌گانه مشارکت مردم در تحقق جهش تولید
  • تبیین آخرین دستورالعمل های مرتبط با حوزه عفاف و حجاب
  • تبیین آخرین دستورالعملهای مرتبط با حوزه عفاف و حجاب
  • اولین آزمون دکتری حرفه‌ای فیزیوتراپی مرداد ۱۴۰۳ برگزار می‌شود