Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-16@10:39:51 GMT

احساس نیاز کارآفرین؛ لازمه پیشرفت

تاریخ انتشار: ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۸۷۰۲۶۰

احساس نیاز کارآفرین؛ لازمه پیشرفت

بسیج سازندگی با ارائه تسهیلات و راهنمایی‌های لازم فرصت دوباره‌ای برای کارآفرینی و تحقق اقتصاد مقاومتی در جامعه ایجاد کرده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از اروم نیوز،  بسیج سازندگی با ارائه تسهیلات و راهنمایی‌های لازم فرصت دوباره‌ای برای کارآفرینی و تحقق اقتصاد مقاومتی در جامعه ایجاد کرده است؛ در این راستا به دنبال یک کارآفرین نمونه رفتیم که با حمایت‌های بسیج سازندگی توانسته در حوزه فعالیت خود بیش از پیش موفقیت‌های لازم را کسب کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مرورگر شما از نمایش ویدیو پشتیبانی نمیکند. ۱ دانلود

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۷۰۲۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جلوگیری از تعطیلی ۴۳ واحد تولیدی با ورود دادگستری البرز

ایسنا/البرز رئیس کل دادگستری استان البرز با تشریح اقدامات دستگاه قضایی استان در حوزه حمایت از واحدهای تولیدی در سال گذشته گفت: با اقدامات انجام شده ضمن احیای ۴۳ واحد تولیدی به اشتغال ۶۹۹۴ نفر کمک شده است.

به گزارش ایسنا، حسین فاضلی هریکندی با تشریح اقدامات «ستاد پیگیری اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی استان البرز» در حوزه حمایت از واحدهای تولیدی و تحقق شعار سال ۱۴۰۲ یعنی «مهار تورم، رشد تولید» و در راستای اجرای تاکیدات رئیس قوه قضاییه مبنی بر لزوم حمایت از تولید و اشتغال گفت: یکی از برنامه‌های مجموعه دادگستری کل استان البرز تمرکز بر استفاده از ظرفیت‌های قانونی دستگاه قضایی در امر حمایت از تولید و فعالان اقتصادی و رفع موانع تولید و اشتغال در استان بوده است که بدین منظور ماموریت‌هایی در چندین محور به دبیرخانه ستاد اقتصاد مقاومتی استان، همچنین به روسا و دادستان‌های حوزه‌های قضایی استان البرز داده شد.

رئیس ستاد پیگیری اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی استان البرز با یادآوری اینکه البرز با توجه به استقرار چندین شهرک صنعتی یکی از قطب‌های صنعتی و تولیدی کشور به شمار می‌رود متذکر شد: همین موضوع مسئولیت‌های دستگاه قضایی در استان را چندین برابر کرد و بدین منظور ضمن حضور در واحدهای تولیدی، ۳۰ نشست توسط دبیرخانه و کمیته‌های ستاد پیگیری اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی استان البرز جهت رفع مشکلات واحدهای تولیدی استان برگزار شد.

وی با تشریح سیاست‌های چندگانه حمایتی دستگاه قضایی استان از واحدهای تولیدی تصریح کرد: دبیرخانه ستاد اقتصاد مقاومتی استان و همچنین دادستان‌های حوزه‌های قضایی ماموریت دارند ضمن رسیدگی سریع به مشکلات واحدهایی تولیدی و صنعتی، از ظرفیت‌های قانونی برای حمایت استفاده کنند که بدین منظور تنها در سال گذشته بیش از ۵۰۰ بازدید از واحدهای تولیدی و صنعتی استان انجام شد و هم اکنون مشکلات ۱۵۸ واحد تولیدی در دست بررسی به منظور رفع موانع و مشکلات آن‌ها قرار دارد.

فاضلی هریکندی با بیان اینکه در سال گذشته با ورود دادگستری کل استان البرز از تعطیلی ۴۳ واحد تولیدی جلوگیری شده است اضافه کرد: در نتیجه اقدامات انجام شده به حفظ و تداوم اشتغال ۵۵۴۹ نفر و ایجاد اشتغال برای ۱۴۴۵ نفر کمک شده است و بدین ترتیب در مجموع اقدامات حمایتی منجر به اشتغال ۶۹۹۴ نفر شد.

وی ابراز امیدواری کرد در سال جدید نیز که به تدبیر رهبر معظم انقلاب اسلامی به سال «جهش تولید با مشارکت مردم» نامگذاری شده است دادگستری کل استان البرز بتواند با استفاده از ظرفیت‌های قانونی، گام‌های مدنظر کشتیبان انقلاب در طوفان ناملایمات اقتصادی را بر دارد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • آزادسازی ۹۰ هکتار زمین راکد در شهرک‌های صنعتی استان تهران
  • طرح جامع اقتصاد به توان مردم رونمایی می‌شود
  • بسیج سازندگی روزنه امید مردم برای حل مشکلات است
  • تقویت اعتماد ملی و بین‌المللی به کالای ایرانی لازمه تحقق شعار است
  • تغییر نگرش‌ها اولین نیاز تحقق شعار سال است
  • کمک به اشتغال حدود ۷ هزار نفر با اقدامات دستگاه قضایی استان البرز
  • سند تحولی یزد نوین در راستای تحقق شعار سال/خروج از روزمرگی لازمه تحقق برنامه تحولی
  • مردم، الزام انکار‌ناپذیر جهش تولید
  • جلوگیری از تعطیلی ۴۳ واحد تولیدی با ورود دادگستری البرز
  • روند مثبت تعامل دولت و قوه قضائیه در یزد