Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-25@01:21:45 GMT

چرا بورس امروز سبزپوش شد؟

تاریخ انتشار: ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۸۷۰۲۹۳

چرا بورس امروز سبزپوش شد؟

امروز ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ شاخص کل رشد ۱۰ هزار واحدی را تجربه کرد و در دقایق ابتدایی بازار ارزش معاملات به ۱ هزار میلیاد تومان رسید. باید دید ادامه روند بازار به چه صورت خواهد بود؟

به گزارش سرویس بورس مشرق، بازار سرمایه امروز روند رو به رشد و مثبتی را تجربه کرد و شاخص کل بیش از ۱ درصد رشد را به ثبت رساند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

الهه ظفری، کارشناس بازار سرمایه درباره تحلیل بازار امروز ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ گفت: تغییر دامنه نوسان و متفارن شدن آن و تغییرات ایجاد شده در حجم مبنا خبرهای خوبی بود که بازار را به روند تعادل بازگرداند. وی افزود: با تغییر در این دو متغیر قیمت‌های واقعی زودتر شناسایی می‌شوند و حرکت مثبت بسیاری از سهم‌ها آغاز می‌شود.

ظفری در بخش دیگری درباره وضعیت نمادهای شاخص‌ساز در بازار توضیح داد: با توجه به افزایش قیمت‌های جهانی و افزایش دوباره نرخ دلار که دیروز اتفاق افتاد شرایط امید بخشی برای برخی از سهم‌ها ایجاد می‌شود اما در وضعیت حال حاضر بازار، ریسک انتخابات و ابهام در این مسئله تا حدی بازار را تحت تاثیر خود قرار می‌دهد.

این کارشناس بازار درباره روند بازار امروز گفت: به نظر می‌رسد شاخص کل تا پایان بازار مثبت بماند اما برای روند بلند مدت شرایط بازار نمی‌توان نظر قطعی داد. امروز نمادهای فلزات اساسی، فولادی، چند نماد بانکی و صنایع پتروشیمی از سهم‌های پیش‌رو خواهند بود.

منبع:تجارت‌نیوز

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا انفجار افغانستان فلسطین بورس بازار بورس شاخص بورس بورس تهران فرابورس اخبار بورس بازار بازار سرمایه بازار سهام سهام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۷۰۲۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بورس امروز ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ + شاخص و نمای بازار

شاخص کل بورس در شروع معاملات امروز با افت ۱۴۳۴ واحدی به ۲,۳۱۵,۳۷۰ واحد رسید.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، شاخص کل بورس در شروع معاملات امروز _سه‌شنبه چهارم اردیبهشت_ با افت ۱۴۳۴ واحدی به ۲,۳۱۵,۳۷۰ واحد رسید.

از تغییر شاخص‌های دیگر بورس می‌توان به رشد ۱۰۷۷.۴۵ و احدی شاخص کل هم‌وزن اشاره کرد.

حجم معاملات تاکنون ۶۴۴.۶۳۱ میلیارد سهم بود که طی ۳۱,۳۱۲ معامله دادوستد شده و ارزش کل این معاملات نیز به ۴,۷۴۳.۹۲۵ میلیارد ریال رسیده است.

ارزش کل بازار بورس نیز بالغ بر ۷۹,۹۷۸,۵۵۰.۴۸۸ میلیارد ریال شد.

کد خبر 746290

دیگر خبرها

  • بورس تغییر جهت داد
  • بورس سبزپوش شد؛ رشد مناسب بازار در هفته اول اردیبهشت
  • بورس امروز ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ + شاخص و نمای بازار
  • افت بازار سرمایه پس از ۴ روز رشد
  • افت ۱۳هزار واحدی شاخص بورس +نقشه
  • بورس امروز ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ + شاخص و نمای بازار
  • بورس امروز ۴ اردیبهشت۱۴۰۳ + شاخص و نمای بازار
  • بورس، امروز به کدام سمت حرکت می کند؛ ریزش یا ادامه صعود
  • ورود ۴۲ میلیارد تومانی نقدینگی حقیقی‌ها به بازار سهام در روز سبز شاخص کل بورس
  • عوامل رشد شاخص بورس روزهای اخیر چه بود؟