Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس، نائومی اوساکا ستاره تنیس زنان ژاپن در میان شک و تردیدهایی که به خاطر ویروس کرونا وجود دارد، مطمئن نیست بازی‌های المپیک برگزار شود.

دارنده 4 عنوان قهرمانی گرنداسلم با کی نیشیکوری دیگر تنیسور مطرح این کشور به دلیل نگرانی از شیوع کرونا و اعلام شرایط اضطراری در ژاپن همراه شد.

یک سیاستمدار ژاپنی نیز اعلام کرد با توجه به اینکه حمایت عموم از برگزاری بازی‌ها کم است، ژاپن باید تصمیم دقیق در این خصوص بگیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کنار گذاشتن المپیک 2020 که سال گذشته با پیشرفت همه گیر به تعویق افتاد، مفهومی است که با وجود اظهارات مکرر مقامات در مورد ادامه کار، هرگز از بین نرفت. نظرسنجی‌های صورت گرفته در روز دوشنبه نشان داد 59 درصد شهروندان مخالف برگزاری بازی‌ها هستند.

اوساکا ستاره تنیس ژاپن و شانس مدال طلای المپیک در مصاحبه با BBC، گفت: صادقانه بگویم، من مطمئن نیستم المپیک برگزار شود. من یک ورزشکار هستم و دوست دارم در المپیک بازی کنم اما به عنوان یک انسان من می‌گویم ما در شرایط کرونا هستیم. اگر مردم سلامت نباشند و احساس ایمنی نکنند، قطعا این بازی‌ها دلیل اصلی نگرانی است.

کی نیشیکوری تنیسور ژاپن هم در این باره، عنوان کرد: من نمی‌دانم آنها چه فکری می‌کنند. نمی‌دانم چقدر در مورد ایجاد حباب فکر می‌کنند چون این بازی‌ها مانند مسابقاتی نیست که 100 شرکت‌کننده داشته باشد.

وی افزود: 10 هزار ورزشکار قرار است در دهکده باشند و در بازی‌های شرکت کنند بنابراین فکر نمی‌کنم آسان باشد به ویژه با شرایطی که الان در ژاپن وجود دارد. فکر نمی‌کنم انجام بازی‌ها خوب باشد. من خیلی در این باره فکر کردم.

سرنا ویلیامز بانوی تنیس‌باز آمریکا هم درباره حضور در المپیک، خاطرنشان کرد: من هنوز در این باره فکر نکرده‌ام چون حتی نمی‌توانم 24 ساعت را بدون دخترم بگذرانم. من واقعاً زیاد به توکیو فکر نکرده‌ام زیرا قرار بود بازی‌ها سال گذشته باشد و حالا قرار است امسال برگزار شود. در میان همه گیری ویروس کرونا چیزهای زیادی برای فکر کردن وجود دارد.

شیوع ویروس کرونا باعث شد تا سفر توماس باخ به ژاپن نیز لغو شود.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: ژاپن المپیک تنیس المپیک توکیو نائومی اوساکا بازی ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۷۰۳۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آقامیرزایی مسافر المپیک شد


به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، مسابقات آب‌های آرام قهرمانی آسیا و انتخابی قاره‌ای المپیک امروز در روز سوم مسابقات در توکیو ژاپن دنبال می‌شود

علی آقامیرزایی در فینال کایاک ۱۰۰۰ متر مردان در رقابت با حریفانی از سنگاپور، ازبکستان، ژاپن، چین، قزاقستان، عراق و کره رقابت کرد و با زمان ۳:۵۰.۲۸۲ دقیقه به عنوان قایق سوم از خط عبور کرد و با کسب مدال برنز مسابقات جواز حضور در المپیک پاریس را کسب کرد

با توجه به کسب سهمیه قایق دونفره قزاقستان و طبق قوانین فدراسیون جهانی اولیت سهمیه با قایق گروهی است و به همین دلیل سهمیه قایق تکنفره قزاقستان که دوم شده بود به نفر سوم تعلق میگیرد

دیگر خبرها

  • آغاز اردوی تیم ملی تنیس روی میز بانوان برای گزینشی المپیک
  • رئال با چند ستاره اضافه در ال‌کلاسیکو (عکس)
  • ستاره ایرانی همچنان می‌درخشد | پاس گل طارمی در شب پیروزی پورتو
  • کسب سهمیه المپیک توسط دانشجوی دانشگاه آزاد
  • پخش «سرسفره خدا» همچنان از شبکه کودک
  • کمپین به شیراز رسید/ ادامه‌ی نه گفتن پرستاران به اضافه‌کار اجباری
  • آقامیرزایی مسافر المپیک شد
  • ستاره ایرانی جوبیلو ایواتا را به آتش کشید! + تصاویر | درخشش شهاب زاهدی در کامبک شگفت‌انگیزش
  • رونمایی از لباس رسمی ژاپن در المپیک پاریس
  • تولید بازی دیجیتالی جدید تنیس از سوی ATP و WTA