Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-24@20:56:13 GMT

انتخاب سخت رئال مادرید: راموس یا واران؟

تاریخ انتشار: ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۸۷۰۴۰۷

انتخاب سخت رئال مادرید: راموس یا واران؟

رئال مادرید برای فصل بعد مجبور است از بین سرخیو راموس و رافائل واران یکی را انتخاب کند و در این میان کاپیتان مادرید از شانس کمتری برخوردار است.

به گزارش "ورزش سه"، در حال حاضر و با شرایط فعلی رئال مادرید سه گزینه تایید شده برای خط دفاع خود در فصل بعد دارد. داوید آلابا یکی از آنها است، هر چند هنوز امضای قرارداد با ستاره بایرن مونیخ رسما اعلام نشده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ناچو فرناندز و ادر میلیتائو نیز دو گزینه دیگر هستند.

چهارمین عضو خط دفاع سپیدپوشان مادرید یکی از بین سرخیو راموس و رافائل واران خواهد بود. همکاری بین این دو که یکی از تاریخی ترین زوج ها در طول یکی از موفق ترین دوره های تاریخ باشگاه در رقابت های اروپایی بوده است، در این تابستان به پایان خواهد رسید.

 

 

رئال مادرید امیدوار است که یکی از این دو به همکاری با باشگاه ادامه دهد اما برنامه ای برای نگه داشتن هر دو در والدبباس ندارند. در صورتی که یکی از آنها باشگاه را ترک کند، رئالی ها می توانند از پائو تورس و یا جولز کانده برای جایگزینی آنها استفاده کنند.

رئال می داند که نیاز به پیشرفت و تکامل دارد و خط دفاع آنها که سال ها با ثبات آهنینش شناخته می شد، دیگر وجود ندارد. راموس و واران خود اجازه دادند تا بازیکنان دیگری برای جایگزینی آنها پا به میدان گذاشته و بدرخشند و اکنون اوضاع تغییر کرده است.

 

 

کاپیتان سپیدپوشان در این فصل بارها و بارها مصدوم شد و قراردادش در پایان فصل به اتمام می رسد. واران نیز ممکن است به فروش برسد تا در سال 2022 به عنوان بازیکن آزاد رئال را ترک نکند.

با توجه به علاقه رئال مادرید به خرید امباپه، مدیران این تیم قصد دارند تا با فروش برخی از بازیکنان خود سرمایه لازم برای خرید ستاره فرانسوی را فراهم آورند و واران می تواند به این دلیل نیز در فهرست فروش مادرید قرار بگیرد. در حال حاضر اما به نظر می رسد که واران شانس بیشتری برای ماندن در مادرید دارد تا راموس.

ناچو و میلیتائو توانسته اند به شایستگی جایگاه خود را در تیم برای فصل 22-2021 نیز تثبیت کنند. ناچو البته قراردادش در سال 2022 به پایان می رسد و باید قرارداد خود با رئال را تمدید کند.

سرخیو راموس رئال مادرید رافائل وارانه

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: سرخیو راموس رئال مادرید رئال مادرید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۷۰۴۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکس| لحظه مصدومیت وحشتناک بازیکن بارسلونا در دیدار با رئال مادرید

فرنکی دیونگ، هافبک هلندی بارسلونا در دیدار دیشب این تیم با رئال مادرید دچار مصدومیت جدی شد.

دیگر خبرها