Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرورزشی – محمود نصیرلو داور بین المللی فوتسال ایران شب گذشته با انتشار پیامی در صفحه شخصی خود، خبر از ترک ایران داد. نصیرلو در حالی تصویر خود را در فرودگاه منتشر کرده که بالای این تصویر نوشته است: «و تموم شد. حلالم کنید».

انتشار این تصویر بدون ارائه جزئیات بیشتر باعث شد شائباتی از مهاجرت همیشگی نصیرلو مطرح شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این داور بین المللی فوتسال با علیرضا فغانی داور بین المللی مقایسه می‌شود که شهریور ۱۳۹۸ از ایران به استرالیا مهاجرت کرد.

برای پیگیری این موضوع با علیرضا سهرابی داور سابق فوتسال ایران و رئیس دپارتمان داوری فدراسیون تماس گرفت که وی پاسخگو نبود.

خداداد افشاریان سرپرست کمیته داوران فوتبال هم  از مهاجرت نصیرلو اظهار بی اطلاعی کرد. افشاریان گفت: اطلاعی از این موضوع ندارم و الان (صبح امروز سه شنبه) از موضوع خبردار شدم.

وی گفت: قطعاً این موضوع را پیگیری می‌کنم. نصیرلو داور بین المللی ما است و این موضوع را بررسی می‌کنیم.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: داور بین المللی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۷۰۴۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسابقات بین المللی کشتی فرنگی نوجوانان در اردبیل آغاز شد

مسابقات بین المللی کشتی فرنگی نوجوانان "جام صفوی" تحت عنوان گرامیداشت "رحیم علی آبادی" کشتی گیر نامی اردبیلی، عضو اسبق تیم ملی کشورمان و قهرمان المپیک و جهان در اردبیل آغاز شد.

این مسابقات روز پنجشنبه و جمعه ۶ و هفتم اردیبهشت ماه به مدت ۲ روز در ورزشگاه ۶ هزار نفری جهان پهلوان حسین رضازاده اردبیل برگزار می شود.

در این رقابت های بین المللی که یکی از مراحل انتخابی تیم ملی کشورمان است، علاوه بر ۳۳ کشتی گیر سه کشور ارمنستان، قزاقستان و عراق، ۱۹۲ کشتی‌ گیر از سراسر کشور در اوزان ۴۵، ۴۸، ۵۱، ۵۵، ۶۰، ۶۵، ۷۱، ۸۰، ۹۲ و ۱۱۰ کیلوگرم حضور دارند.

استان اردبیل با جمعیت افزون بر یک میلیون و ۳۰۰ هزار نفر در شمال غربی ایران و همجوار با استان‌های آذربایجان شرقی، زنجان و کشور جمهوری آذربایجان واقع شده است.

حدود ۶۰ هزار ورزشکار سازماندهی شده در قالب بیش از ۴۰۰ هیات و ۴۵۳ باشگاه ورزشی در نقاط مختلف استان اردبیل در حال فعالیت هستند.

 

باشگاه خبرنگاران جوان اردبیل اردبیل

دیگر خبرها

  • وزیر جهادکشاورزی؛ بر اقدام فوری مشترک کشورها برای مقابه با تخریب سرزمینی تاکید کرد
  • مسابقات بین المللی کشتی فرنگی نوجوانان در اردبیل آغاز شد
  • تاکید نیکبخت بر اقدام مشترک کشورها برای مقابله با تخریب سرزمینی
  • آعاز مسابقات بین المللی کشتی فرنگی نوجوانان در اردبیل
  • نقش موثر ایران در کریدورهای بین‌المللی از اقدامات تا انتقادات
  • صعود مقتدرانه تیم ملی فوتسال ایران به نیمه نهایی با شکست قرقیزها
  • مهدی تاج تماشاگر ویژه دیدار ایران و قرقیزستان
  • ایران خواستار اقدام فوری بین‌المللی برای توقف نسل‌کشی در غزه شد
  • صعود ایران به جام جهانی فوتسال و نیمه نهایی جام ملت‌های آسیا
  • سعید و رفقا به دنبال کاپ آسیا