Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «قدس آنلاین»
2024-03-28@13:06:05 GMT

نماز عید فطر در همه شهرهای خراسان رضوی برگزار می‌شود

تاریخ انتشار: ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۸۷۰۴۲۱

نماز عید فطر در همه شهرهای خراسان رضوی برگزار می‌شود

مدیر دفتر نمایندگی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه خراسان رضوی گفت: نماز عید سعید فطر در همه شهرهای استان برپا و بر اساس مصوبات ستاد ملی کرونا با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار خواهد شد.

به گزارش قدس آنلاین، حجت الاسلام محمدحسین ایزدی  اظهار داشت: همانند مراسم شبهای قدر در شهرهای قرمز و نارنجی نماز عید فطر در فضای باز برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
مدیر فرهنگی مرکز رسیدگی به امور مساجد خراسان هم گفت: هیچ محدودیتی در برگزاری نماز عید فطر با رعایت پروتکل ها در فضای باز مساجد استان وجود ندارد. حجت الاسلام محمد اسماعیلی با بیان اینکه ۶ هزار و ۴۰۰ مسجد در این استان وجود دارد، افزود: از این تعداد حدود هزار و ۳۰۰ مسجد در مشهد فعال است که در بیشتر این مساجد نماز عید فطر برگزار خواهد شد. انتهای پیام منبع: ایرنا

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: عید فطر کرونا نماز جمعه نماز عید فطر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۷۰۴۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ماه مهمانی خدا و تلاوت قرآن در مساجد استان همدان

مسجد شهید مدرس، شهرک مدرس همدان هم یکی از این مساجد است که هر روز صبح محفل انس با قرآن در آن با حضور بانوان و کودکان و نوجوانان برگزار می‌شود و در آن علاوه بر تلاوت قران و دعا‌ها آموزش و تفسیر قر آن و دعا‌ها، تفسیر نهج الابلاغه هم برگزار می‌شود.

در این مسجد پایگاه مقاومت بسیج شهید عروجی فعالیت می‌کند و در کنار آن کلاس‌ها و برنامه‌های فرهنگی را برای کودکان و نوجوانان و آشنایی آن‌ها با قرآن را برگزار می‌کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان همدان همدان

دیگر خبرها

  • تظاهرات جمعه‌های خشم و انزجار در استان‌های خراسان رضوی، فارس و اصفهان برگزار می‌شود
  • برپایی مراسم احیاء شب‌های قدر در ۴ هزار نقطه استان کرمان
  • راهپیمایی خشم و انزجار در مشهد؛ در سومین جمعه ماه مبارک رمضان
  • بردسکن میزبان مسابقات قهرمانی نونهالان کشتی استان خراسان رضوی
  • برگزاری مراسم شب قدر در ۶۸ مکان محوری خراسان شمالی
  • چند خبر کوتاه از شهرهای مختلف خراسان رضوی
  • ماه مهمانی خدا و تلاوت قرآن در مساجد استان همدان
  • امیدآفرینی به نسل جوان از رسالت‌های ائمه جماعات است
  • مساجد سنگرهای دفاع از اعتقادات دینی مردم هستند
  • تظاهرات جمعه خشم بعد از نماز جمعه۱۰فروردین درورامین برگزار می شود