Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-24@04:58:29 GMT

آغاز ممنوعيت‌هاي تردد از ساعت 14 امروز

تاریخ انتشار: ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۸۷۰۴۴۳

خبرگزاری آریا- محدودیت‌های تردد از ساعت 14 امروز سه شنبه تا ساعت 12 روز شنبه آینده در سراسر کشور و بین شهر‌ها توسط پلیس راهور اعمال و اجرایی خواهد شد.
به گزارش خبرگزاری آریا، سردار سیدکمال هادیانفر، رئیس پلیس راهور ناجا با اعلام این خبر گفت: با توجه به مصوبه ستاد ملی کرونا و ابلاغیه وزارت کشور، از هموطنان عزیز درخواست می‌شود حتما به مقررات ابلاغی توجه ویژه‌ای داشته باشند و از سفر‌های غیرضروری جدا خودداری کنند تا ان شاء الله شاهد ادامه سیر نزولی این بیماری باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رئیس پلیس راهور ناجا اظهار داشت: تردد خودرو‌های شخصی بصورت هوشمند توسط دوربین‌ها و در نقاط فاقد دوریبن، با تلاش همکاران بنده کنترل و اعمال قانون خواهند شد.
وی گفت: بطور طبیعی با ارائه تذکر سعی در پیشگیری از سفر‌ها خواهد شد و در صورت اصرار و پافشاری رانندگان، به ناچار همانطور که در رسانه‌ها اطلاع رسانی شده است به اعمال قانون و اجرای مقررات خواهیم پرداخت.
سردار هادیانفر بیان کرد: ناوگان حمل و نقل عمومی و بار مسافر و همچنین خودرو‌های وانت بار با پلاک شخصی که در امر جابجایی مسافر و ارزاق عمومی فعالیت دارند، ممنوعیت تردد ندارند.
رئیس پلیس راهور ناجا اعلام کرد: جریمه تردد در این ایام در شهر‌های قرمز یک میلیون تومان، در شهر‌های نارنجی و زرد پانصد هزار تومان و تردد شبانه دویست هزار تومان است.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: ممنوعیت تردد پلیس راهور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۷۰۴۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خبر جدید پلیس درباره نرخ جریمه رانندگی 1403

  به گزارش پارس نیوز ، جریمه رانندگی در سال 1403 با افزایش 5 برابری نسبت به سال گذشته مواجه شده است. به گفته پلیس راهور دلیل افزایش شدید جریمه رانندگی ، جلوگیری از کاهش میزان حوادث جاده ای است. در این بین پرداخت جریمه رانندگی تا مهلت تعیین شده می تواند از دو برگی شدن آن جلوگیری کند. در این رابطه امکان پرداخت مستقیم جرائم رانندگی از طریق "پلیس من" فراهم شد.

 رییس پلیس راهور فراجا گفت: قانون افزایش جرایم راهنمایی و رانندگی ابلاغ نشده است.

سردار سید تیمور حسینی، در خصوص افزایش جرایم رانندگی، اظهار داشت: حدود یک ماه از تصویب قانون افزایش جرایم راهنمایی‌رانندگی گذشته، اما هنوز این قانون برای اجرا به پلیس راهور ابلاغ نشده است.

وی افزود: قرار است اصلاحاتی در برخی از بندهای این مصوبه جدید انجام شود و امیدواریم به زودی این قانون ابلاغ شود.

رئیس پلیس راهور فراجا گفت: یکی از راه‌های پیشگیری از تخلف و جرم، مجازات است، و در تمامی مکاتب حقوقی دنیا این موضوع پذیرفته شده که باید هزینه جرم بالا باشد تا موجب بازدارندگی شود و امیدواریم تا ۱۰ الی ۱۵ روز مشخص شود.

منبع : ترفند باز

 

 

 

دیگر خبرها

  • خبر جدید پلیس درباره نرخ جریمه رانندگی 1403
  • پلیس راهور: قانون افزایش جرایم راهنمایی و رانندگی ابلاغ نشده است
  • حتا تعمیر خودرو در کنار خیابان ممنوع است + جزئیات
  • اجرای تمهیدات ترافیکی ویژه برگزاری کنکور در البرز
  • تمهیدات ترافیکی ویژه برگزاری کنکور در البرز
  • آغاز بیستمین حراج شمش طلا از ساعت ۱۲ امروز
  • اعمال محدودیت تردد در آزادراه کرج-قزوین
  • جزییات جدید صدور گواهینامه رانندگی در سال ۱۴۰۳
  • جاده تهران - چالوس بسته شد ؛ مسافران از این مسیر تردد کنند | مسدود بودن ۱۶ جاده در کشور
  • آغاز نوزدهمین حراج شمش طلا از ساعت ۱۲ امروز