Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-23@23:48:05 GMT

مسعود ولدبیگی چهره‌پرداز پیشکسوت سینما درگذشت

تاریخ انتشار: ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۸۷۰۵۱۱

مسعود ولدبیگی چهره‌پرداز پیشکسوت سینما درگذشت

نیما فلاح از درگذشت مسعود ولدبیگی پیشکسوت چهره‌پردازی سینمای ایران به دلیل ایست قلبی خبرداد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ نیما فلاح بازیگر سینما و تلویزیون و داماد مسعود ولدبیگی پیشکسوت چهره‌پردازی سینمای ایران ضمن تأیید خبر درگذشت این هنرمند، گفت: مسعود ولدبیگی صبح امروز سه شنبه ۲۱ اردیبهشت ماه در بیمارستان مهراد درگذشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی توضیح داد: در حال حاضر به ما اعلام کرده‌اند که دلیل فوت این هنرمند ایست قلبی بوده است.

فلاح در پایان گفت: مسعود ولدبیگی به دلیل بیماری در ۲ نوبت یعنی ۲ هفته قبل از نوروز و ۲ هفته بعد از نوروز در بیمارستان بستری بود.

این هنرمند باسابقه، که چهره‌پردازی فیلم‌های شاخصی چون «قرمز»، «ضیافت» و «دوئل» را در کارنامه خود دارد، برای سه فیلم «پرده آخر» ، «زشت و زیبا» و «از کرخه تا راین» سیمرغ بلورین بهترین چهره‌پردازی را از جشنواره فیلم فجر کسب کرده بود.

انتهای پیام/

منبع:مهر

منبع: دانا

کلیدواژه: چهره پردازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۷۰۵۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نمایشگاه «ریشه‌ها ۵» در اصفهان برپا می‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، مجتبی مجلسی مدیر هنرهای تجسمی حوزه هنری استان اصفهان با اشاره به افتتاح این نمایشگاه گفت: سلسله نمایشگاه ریشه‌ها که مختص اساتید هنرمند پیشکسوت اصفهان است تاکنون به آثار ۴ استاد پرداخته است و اکنون با ارائه بیش از ۱۳۰ اثر از آثار آبرنگ و آب مرکب استاد شعرباف با عنوان «ریشه ها ۵» افتتاح می‌شود.

وی افزود: در این نمایشگاه آثار استاد شعرباف با موضوع طبیعت و چهره‌ها در مجموعه گالری‌های (بوستان، گلستان، تماشا، نقطه، تجربه و هنرمند) تا ۲۳ اردیبهشت ماه به نمایش درخواهد آمد و عموم می‌توانند از ساعت ۱۶ تا ۲۰ هر روز به غیر از روزهای تعطیل از این آثار دیدن فرمایند.

گفتنی است استاد مصطفی شعرباف از ۱۵ سالگی نقاشی را آغاز کرده است و پس از اخذ مدرک دیپلم، آذرماه سال ۱۳۶۰ به عنوان رزمنده وارد سپاه پاسداران و لشکر امام حسین (ع) شده است وی قالب کارش کشیدن چهره شهدا بوده و معتقد است آفرینش این دست آثار، کاری دلی و خدایی است که تأثیر هنر روی مخاطب را چند برابر می‌کند و روح و روانش را جلا می‌دهد.

کد خبر 6084262

دیگر خبرها

  • نادر کاشانی پیشکسوت بسکتبال درگذشت | دلیل درگذشت نادر کاشانی چه بود؟
  • پیشکسوت بسکتبال ایران درگذشت
  • نادر کاشانی پیشکسوت بسکتبال درگذشت
  • نادر کاشانی پیشکسوت تیم ملی بسکتبال ایران درگذشت
  • درگذشت استاد کاظم نجفی هنرمند پیشکسوت صنایع‌دستی
  • درگذشت پیشکسوت صنعت چلنگری 
  • درگذشت هنرمند پیشکسوت صنایع دستی مازندران
  • گشایش نمایشگاه ریشه‌ها ۵ در اصفهان
  • برپایی نمایشگاه ریشه‌ها ۵ در اصفهان
  • نمایشگاه «ریشه‌ها ۵» در اصفهان برپا می‌شود