Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-20@01:44:38 GMT

اهدای ۷۰ بسته غذایی رمضانیه از سوی کانون جناب حر تبریز

تاریخ انتشار: ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۸۷۰۵۱۷

اهدای ۷۰ بسته غذایی رمضانیه از سوی کانون جناب حر تبریز

اعضای کانون فرهنگی هنری و پایگاه بسیج مقاومت جناب حر، در سوّمین مرحله از اجرای رزمایش همدلی و کمک مؤمنانه ۷۰ بسته غذایی میان نیازمندان توزیع کردند.

«سلیمان مصطفی زاده» در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در تبریز با بیان اینکه ماه مبارک ‌رمضان، ماه ضیافت الهی و ماه مهربانی‌ها است و فرصتی برای مهربانی کردن انسان‌ ها نسبت به دیگر هم نوعان است، اظهار کرد: همزمان با ایام ماه مبارک رمضان ۷۰ بسته معیشتی رمضانیه در سه مرحله توسط فعالان مسجد، کانون و پایگاه تامین و میان خانواده های نیازمند و بیماران کرونایی توزیع شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرمسئول کانون فرهنگی هنری جناب حر مسجد حاج یوسف حامد گلزار تبریز گفت: با توجه به مشکلات کسب و کار و معیشتی این روزها که منجر به ضعف اقتصادی خانوارهای کم درآمد و بی‌بضاعت و همچنین ضعیف‌تر شدن‌ آنها شده است به همت تلاشگران مسجد و با کمک و مساعدت افراد نیکوکار و خیّر و به مناسبت ایام مبارک رمضان اقدام به تهیه بسته‌های حمایتی سبد غذایی شده است و این اقلام بین خانواده‌های آبرومند و بیماران کرونایی که توسط بچه های مسجد شناسایی شده اند، بصورت توزیع شبانه انجام گرفت.

مصطفی زاده اقلام اهدایی را شامل ۱۲ قلم مواد غذایی و بهداشتی اعم از مرغ، تخم مرغ، روغن، پنیر، مواد شوینده و ... به ارزش هر بسته ۳۰۰ هزار تومان عنوان کرد و افزود: مبلغ ۲۱ میلیون تومان از هدایای نقدی و غیرنقدی نمازگزاران و خیرین در سه مرحله ازتوزیع در این ماه هزینه شده است.

وی با اشاره به اینکه فعّالان کانون و مسجد و پایگاه در لبّیک به فرامین مقام معظّم رهبری تا حدّ توان خود برای تحقّق فرمایشات ایشان تلاش می کنند، افزود: افطاری برای نیروهای کانون، برگزاری مراسم شب های قدر، برگزاری کلاس عقیدتی، احکام و مسائل روز برای نوجوانان و جوانان توسط استاد حیدری، توزیع ۲۴ بسته معیشتی رمضانیه در روز شهادت امام علی(ع)،۲۰ بسته در آغاز ماه رمضان،۲۶ بسته درسوّمین مرحله از انجام کمک های مؤمنانه از دیگر برنامه‌های انجام شده به همّت کانون و پایگاه مقاومت مسجد در ایّام مقابله با بیماری کرونا بوده است.

مدیرمسئول کانون فرهنگی هنری جناب حر با تجلیل و قدردانی صمیمانه از خیرین، اعضای کانون و مسجد، پایگاه مقاومت، خاطرنشان کرد: نقش خیرین در تامین اقلام بسته های حمایتی بسیار تأثیرگذار است و در تلاش هستیم با مساعدت این عزیزان برای مرحله چهارم با اهدای سبدهای غذایی در تعداد بیشتری به یاری نیازمندان بپردازیم.

 

 

 

 

 

 

 

پایان پیام/698

منبع: شبستان

کلیدواژه: توزیع بسته های رمضانیه تبریز شبستان جناب حر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۷۰۵۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راهیابی پنج نمایش از قم به جشنواره تئاتر مردمی بچه‌های مسجد

 به نقل از حوزه هنری قم، پنج اثر برگزیده جشنواره تئاتر مردمی بچه‌های مسجد استان قم در مرحله انتخابی پانزدهمین جشنواره سراسری تئاتر مردمی بچه‌های مسجد حاضر هستند.

«همه آب‌ها نام عباس را می‌دانند» از مسجد حسینی، «دوستی ابدی» از مسجد چهارده معصوم (ع)، «یک باغچه بنفشه برای تو» از مسجد حضرت ابوالفضل (ع)، «راز گل سرخ» از مسجد مصطفی خمینی (ره) و «جان پدر کجاستی» از مسجد عترت آثار حاضر در مرحله داوری این همایش هستند.

استان قم به دلیل ظرفیت بالای تئاتر بچه‌های مسجد و حضور ۱۳۰ گروه فعال در استان توانسته پنج سهمیه مرحله انتخابی جشنواره بچه‌های مسجد را به خود اختصاص دهد.

این پنج اثر روز چهارشنبه ۲۹ فروردین ماه با حضور کارشناسان دفتر بچه‌های مسجد مرکز هنر‌های نمایشی بازبینی و آثار منتخب در مرحله نهایی پانزدهمین جشنواره سراسری تئاتر مردمی بچه‌های مسجد که از ۱۸ تا ۲۱ اردیبهشت ماه به میزبانی شهرستان بافق استان یزد برگزار می‌شود، به رقابت با دیگر آثار می‌پردازند.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • فعالیت ۴۰ کانون فرهنگی و هنری مساجد در سلماس
  • پیوند مسجد و جوانان نقطه مثبتی در احیای کارکردهای مسجد است
  • اهدا ۱۵۰ بسته مواد غذایی به بیماران خاص و هموفیلی درنیشابور
  • پرداخت ۹۶ فقره تسهیلات برای درمان زوج‌های نابارور
  • راهیابی پنج نمایش از قم به جشنواره تئاتر مردمی بچه‌های مسجد
  • به بچه‌هایتان نودل ندهید!
  • اهدای خون کارکنان پایگاه هوانیروز شهید وطن پور
  • دغدغه حضور نوجوانان و جوانان در برنامه‌های فرهنگی مسجد محور است
  • نقش ویژه مساجد در تحقق آرمان‌های فرهنگی در جامعه
  • پرونده چهارمین همایش تئاتر تک در چهارمحال و بختیاری بسته شد