Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- رئیس کل دادگاه‌های عمومی و انقلاب تهران ضمن بازدید از مجتمع قضایی شهید مفتح از نزدیک با سرپرست، کارکنان قضایی، اداری و مراجعان گفتگو کرد.
به گزارش خبرگزاری آریا، یحیی جعفری، رئیس کل دادگاه‌های عمومی و انقلاب تهران همراه معاون قضایی و اجرایی محاکم، با رعایت دستورالعمل‌ها و شیوه نامه‌های بهداشتی کرونا از همه شعب و قسمت‌های مختلف مجتمع قضایی شهید مفتح بازدید کرد و از نزدیک و به صورت چهره به چهره با سرپرست، کارکنان قضایی، اداری و مراجعان دیدار و گفتگو کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رئیس کل محاکم تهران دراین دیدار از تلاش‌های جهادی مجموعه مجتمع قضایی شهید مفتح در شرایط سخت بیماری کرونا قدردانی کرد.
وی هدف اصلی بازدید‌های سرزده را ضمن ادای احترام به کارکنان خدوم و زحمتکش، شنیدن دیدگاه ها، پیشنهاد‌ها و همچنین بررسی وضعیت مجتمع و احراز نقاط قوت و ضعف مدیریتی و شناسایی کاستی‌ها به منظور پیگیری و رفع آن‌ها دانست و بیان کرد: بدیهی است در بازرسی سرزده مراجعان نیز با دسترسی به مراتب آسان‌تر مشکلات خود را بیان می‌کنند که به اعمال مدیریت و نظارت کمک شایانی می‌کند.
رئیس کل محاکم استان تهران با تاکید بر لزوم توجه به وضعیت معیشت کارکنان اظهار کرد: اقدامات موثری در این زمینه شروع شده که نوید بخش است و امیدواریم ثمرات آن در سال جاری لمس شود.
جعفری عنوان کرد: در این بازدید از واحد اجرای احکام مدنی مجتمع بررسی و بازدید به عمل آمد که با توجه به توسعه این واحد انتظار می‌رود با پیگیری‌های مجدانه فاز دوم توسعه به سرعت راه اندازی شود تا همکاران در فضای مناسب ارائه خدمات کنند و مردم با تراکم جمعیت مواجه نباشند.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: تهران مفتح رئیس کل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۷۰۵۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید نماینده مردم بروجرد از مجتمع فرآوری خاک‌های صنعتی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان لرستان؛نماینده مردم بروجرد در مجلس شورای اسلامی در بازدید از مجتمع فرآوری خاک‌های صنعتی  این شهرستان با هدف فرآوری محصولات معدنی از سرمایه گذاری ۵۰ میلیارد تومانی بخش خصوصی در این حوزه و افتتاح رسمی این طرح در آینده نزدیک خبر داد.
 عباس گودرزی افزود:سنگهای  معدنی موجود در شهرستان و استان  در مرحله او.ل دانه بندی و فرآوری می شود و در مرحله های بعدی وارد تولید محصولات پایین دستی دیگری می شود و گام بلندی برای جلوگیری از خام فروشی خواهد بود.
 نماینده مردم بروجرد همچنین در دیدار با جمعی از مردم بروجرد در مسجد ثارالله در خصوص رفع مشکلات حرم امامزاده جعفر این شهرستان قول پیگیری داد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • محاکم به اصل پیشگیری از تکرار جرم توجه کنند
  • راهکار سند تحول قوه قضاییه برای ارزیابی ادله در محاکم
  • بازدید استاندار آذربایجان شرقی از مجتمع آبرسانی
  • اژه ای: پیگیری نمایندگان، دخالت نیست/ نمایندگان از مراکز قضایی بازدید کنند و اگر اشکالی بود، به من یا پشت تریبون بگویند/ نکات، اظهارات و واگویه‌های ۲۳ تن از نمایندگان مجلس با رئیس قوه قضا
  • انتصاب مدیر حفاظت و اطلاعات دادگستری سیستان و بلوچستان
  • باید بسترهای مشارکت مردم در امر رونق اقتصاد و جهش تولید را فراهم آوریم/ از بازدید نماینده‌های مجلس از زندان‌ها استقبال می‌کنیم
  • طرح تولید مس کاتد در آذربایجان شرقی
  • بازدید نماینده مردم بروجرد از مجتمع فرآوری خاک‌های صنعتی
  • کاهش ۲۸ درصدی پرونده‌های محاکم تجدید نظر خوزستان
  • کاهش ۲۸ درصدی پرونده‌های محاکم تجدیدنظر استان خوزستان