Web Analytics Made Easy - Statcounter

کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری گفت:‌ مردم از کم عملی و سوء تدبیرها نگران هستند؛ این در حالی است که خداوند متعال استعدادهای سرشار به کشور ما عطا کرده و ما با اتکا به توان داخلی می‌توانیم مشکلات را به حداقل برسانیم. - اخبار سیاسی -

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری تسنیم،‌ سعید محمد،‌کاندیدای شرکت در انتخابات ریاست جمهوری ظهر امروز ( سه شنبه )‌پس از ثبت نام در انتخابات طی سخنانی اظهار داشت:  مردم از کم عملی، بی عملی و سوء تدبیرها نگران هستند و این در حالی است که خداوند متعال استعدادهای سرشار به کشور ما عطا کرده و ما با اتکا به توان داخلی می‌توانیم به مشکلات کشور را به حداقل برسانیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود:‌ جوانگرایی نه فقط در افراد بلکه در ساز و کارها، ساختارها و تمامی عرصه‌های نظام نیاز به اصلاحات دارد؛ رمز موفقیت ما تکیه بر مردم است؛ برای موفقیت نیاز به مشارکت حداکثری مردم در انتخابات هستیم. بعد هم نیاز داریم که مردم در صحنه باشند.

محمد، گفت:‌ من با دارا بودن کارنامه خوب و برنامه‌ در عرصه‌های مخنتلف به عرصه آمده‌ام و با دارا بودن تیم خوب و مجرب که قبل از انتخابات به مردم اعلام خواهیم کرد پا به عرصه گذاشته ایم؛ برنامه ما این است که رضایت را برای مردم به ارمغان بیاوریم.

این خبر در حال تکمیل است....

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: انتخابات 1400 انتخابات 1400

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۷۰۸۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مشکلات محله تاریخی قاضی از زبان شهروند آران و بیدگل + تصاویر

حداقل عرض گذر کوچه و خیابان هر شهر طبق ضوابط شهرداری و راه سازی تعیین می‌شود، اما حداقل عرض گذر کوچه و خیابان کمتر از حداقل ۶ متر نباید باشد تا هنگام وقوع حوادث به طور مثال خودرو‌های آتش نشانی و دیگر خودرو‌های امدادرسانی بتوانند از گذر عبور کنند.

این نکته ساکنان کوچه شریف واقع در محله تاریخی قاضی شهرستان آران و بیدگل استان اصفهان را دغدغه‌مند کرده است. در این کوچه که عقب نشینی ساختمان باید انجام شود به گفته شهروند خبرنگار برخی انجام نشده و گذر باریکی را به ارمغان آوردند.

از سوی دیگر دالان و حوضخانه خانه تاریخی کرباسی‌ها که یکی از اماکن تاریخی این محله و شهر محسوب می‌شود بدون احیا و مرمت به حال خود رها شده و به فراموشی سپرده شده است.

شهروند خبرنگار ما از مسئولان درخواست رسیدگی دارد.

منبع: شهروند خبرنگار - اصفهان

بیشتر بخوانید:

وقتی شهروند خبرنگار ما راوی مشکلات گلپایگان شد

برای یادگیری اصول تصویربرداری خبری به صفحه «آموزش تصویربرداری برای شهروندخبرنگاران» مراجعه کنید.

 

 

باشگاه خبرنگاران جوان شهروند خبرنگار شهروند خبرنگار

دیگر خبرها

  • تحریم فرصتی برای رسیدن به خودکفایی
  • مشارکت مردم در جهش تولید چگونه عملی می‎‌شود؟
  • کاندیداها و هوادارانشان قانونمند و اخلاق‌مدار باشند
  • کاندیداها و هواداران‌شان قانونمند و اخلاق‌مدار باشند
  • لزوم پیشگیری از تخلفات انتخاباتی در آستانه دور دوم انتخابات
  • لزوم بسترسازی برای حضور حداکثری نوجوانان در دوره‌های امدادگری
  • مشکلات محله تاریخی قاضی از زبان شهروند آران و بیدگل + تصاویر
  • برخی امور اقتصادی همچون صنعت خودرو را به مردم بسپارید
  • مشارکت مردم در عرصه‌های تولید نیازمند گفتمان‌سازی است
  • رمز موفقیت سپاه مقابله با تهدیدات دشمن است