Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-03-28@17:30:18 GMT

کشف ۳۱۶ کیلو تریاک در عملیات تعقیب و گریز پلیس دلیجان

تاریخ انتشار: ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۸۷۰۸۴۱

کشف ۳۱۶ کیلو تریاک در عملیات تعقیب و گریز پلیس دلیجان

سردار "حسن مفخمی شهرستانی در گفت و گو با خبرنگار فارس در اراک بیان داشت: در تداوم طرح های عملیاتی پلیس استان در مبارزه با مواد مخدر، ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان "دلیجان"، در تحقیقاتی از انتقال و جاسازی مقادیری قابل توجهی مواد مخدر از سوی 3 قاچاقچی عمده مواد مخدر مطلع شده و برنامه ریزی عملیاتی لازم را برای شناسایی و دستگیری آنان آغاز کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 
وی اظهار داشت: با آغاز تحقیقات تخصصی مأموران پلیس، افراد مورد نظر شناسایی و مشخص شد که با 2 دستگاه خودروی سواری در حال انتقال محموله مواد مخدر از یکی از استان های جنوبی به مرکز کشور هستند.
 
فرمانده انتظامی استان مرکزی خاطر نشان کرد: با اتمام تحقیقات میدانی پلیس، مأموران انتظامی سرانجام موفق شدند با انجام عملیات تعقیب و گریز، هر 2 خودروی قاچاقچیان را در یکی از محورهای مواصلاتی این شهرستان شناسایی و توقیف کنند.
 
وی یادآور شد: در بازرسی از یکی از خودروهای، 316 کیلو گرم تریاک که به شکل ماهرانه ای در خودرو جاساز شده بود، کشف شد و 3 نفر نیز دستگیر شدند.
 
این مقام ارشد انتظامی در پایان افزود: متهمان دستگیر شده در این عملیات پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به دستگاه قضائی معرفی شدند.

انتهای پیام

منبع: فارس

کلیدواژه: مواد مخدر تریاک پلیس دستگیری مواد مخدر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۷۰۸۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) تعقیب و گریز مرگبار پلیس با خودروی سرقتی در مزرعه ذرت

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • کشف بیش از ۹۰ کیلو تریاک در بازرسی از یک منزل در بندرعباس
  • بیش از ۲۰ کیلو تریاک در عملیات مشترک پلیسی کشف شد
  • کشف بیش از ۲۰ کیلوگرم تریاک در عملیات مشترک پلیسی در خراسان‌شمالی
  • کشف بیش از ۹۴ کیلوگرم تریاک در رودسر
  • کشف بیش از ۹۴ کیلو تریاک از خودروی تاکسی در رودسر
  • دستگیری یکی از موادفروشان بزرگ پایتخت/ کشف ۲۲ کیلو شیشه
  • کشف بیش از ۲۰ کیلوگرم تریاک در عملیات مشترک پلیسی در خراسان شمالی
  • (ویدئو) تعقیب و گریز مرگبار پلیس با خودروی سرقتی در مزرعه ذرت
  • دستگیری زوج مواد فروش با ۲۴۴ کیلو حشیش و تریاک
  • ایستگاه پایانی توزیع کنندگان مواد مخدر