Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-25@14:00:00 GMT

۸۳۳۰ قطعه زمین به زوج های جوان در گلستان واگذار شد

تاریخ انتشار: ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۸۷۰۸۴۶

۸۳۳۰ قطعه زمین به زوج های جوان در گلستان واگذار شد

به گزارش خبرنگار مهر، سیدمحمد حسینی پیش از ظهر سه شنبه در گفتگو با خبرنگاران اظهارکرد: بنیاد مسکن گلستان از زوج های جوان، مستاجران و فاقدان زمین برای ساخت مسکن در روستاها حمایت می کند.

مدیرکل بنیاد مسکن استان گلستان افزود: این کار در راستای ماده چهار قانون ساماندهی و حمایت از تولید و عرضه مسکن بوده که بنیاد نسبت به تملک اراضی ملی در محدوده روستاها اقدام می کند و بعد از تفکیک و آماده سازی، این اراضی به واجدان شرایط واگذار می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: در گلستان، تاکنون هشت هزار و ۳۳۲ قطعه زمین با کاربری مسکونی به مساحت دو میلیون و ۵۰۰ هزار متر مربع به متقاضیان واگذار شده است.

حسینی اضافه کرد: بیشترین آمار واگذاری مربوط به شهرستان های کلاله با سه هزار و ۳۱۰ قطعه، مراوه تپه با دو هزار و ۵۸۲ قطعه و گنبدکاووس با ۷۷۶ قطعه است.

مدیرکل بنیاد مسکن استان گلستان توضیح داد: این شهرستان ها دارای بیشترین واحد مسکونی بی دوام روستایی بوده و مستاجر هم هستند و واگذاری این اراضی به نوسازی واحدهای مسکونی در این شهرستان ها کمک کرده است.

گفتنی است که در روستاها و شهرهای با جمعیت کمتر از ۲۵ هزار نفر تا سقف ۶۵ میلیون تومان تسهیلات قرض الحسنه با بازپرداخت ۱۵ ساله پرداخت می شود.

کد خبر 5209569

منبع: مهر

کلیدواژه: گرگان بنیاد مسکن گلستان سید محمد حسینی ویروس کرونا روز قدس بوشهر روز جهانی قدس آمار کرونا کرمانشاه واکسن کرونا شیوع کرونا گرگان اردبیل فلسطین انتخابات 1400 عکس استانها عید سعید فطر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۷۰۸۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنامه ریزی برای واگذاری یک میلیون زمین روستایی در کشور

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️ رحمانی خلیلی در گرمسار گفت:  تا دو سال آینده یک میلیون قطعه زمین روستایی به روستاییان بدون مسکن واگذار می‌شود.

وی افزود : تاکنون ۳۵۰ هزار زمین روستایی واگذار شده که از این تعداد ۹۰ هزار  پرونده وارد مرحله انعقاد قرارداد برای ساخت شده است.
خلیلی در ادامه افزود: در طرح نهضت ملی مسکن در حوزه روستایی تسهیلات ۳۵۰ میلیون تومانی با نرخ ۵ درصد به متقاضیان با باز پرداخت ۲۰ ساله اعطا می‌شود.
وی افزود:در حوزه طرح‌های نهضت ملی مسکن در حوزه شهری نیز بنیاد مسکن ۲۰۰  هزار واحد به صورت ویلایی و انبوه سازی در قرار داد خود دارد.
معاون برنامه ریزی و امور استان‌های بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کشور گفت : استفاده زا فناوری‌های نوین و هوشمند سازیواحد هیا مسکونی در دست اجرا است

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • درحال ساختن بودن۱۵۰۰ واحد مسکونی برای محرومین در حاشیه شهر مشهد
  • تامین زمین ویلایی در روستاها برای متقاضیان نهضت ملی مسکن شهرها 
  • تامین زمین ویلایی در روستاها برای متقاضیان نهضت ملی مسکن شهرها
  • احداث بخشی از نهضت ملی مسکن در جوار شهرک‌های صنعتی
  • واگذاری ۳۰ هزار قطعه زمین روستایی در آذربایجان غربی
  • ۱۴۰۰واحد مسکونی برای مددجویان نهادهای حمایتی استان احداث شد
  • ساخت هزار و ۵۰۰ واحد مسکونی در دست اجرا در استان کهگیلویه و بویراحمد
  • ساخت هزار و ۵۰۰ واحد مسکونی در دست اجرا در استان
  • برگزاری مراسم قرعه‌کشی و واگذاری ۸۱ قطعه زمین در قالب قانون جوانی جمعیت
  • برنامه ریزی برای واگذاری یک میلیون زمین روستایی در کشور