Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، «حسین خوش اقبال» روز سه‌شنبه در نشست هم اندیشی با مدیران و اساتید دانشگاهی استان در سرسرای شهدای استانداری افزود: جامعه دانشگاهی کشور و به خصوص استان کرمانشاه اعم از اعضاء هیات علمی، دانشجویان و کارکنان همواره نقش بسیار مهمی در تبیین شرایط سیاسی جامعه ایفاء کرده و سهم بسزایی در ارتقای سطح بینش عمومی و در نهایت مشارکت سیاسی داشته اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه جامعه دانشگاهی در ۴۲ سال گذشته حضور فعالی در عرصه های انقلاب داشته است، گفت: دانشگاه به عنوان چشم بیدار جامعه باید حضور بیشتری در عرصه داشته باشد و نقش پیشرو بودن خود را مانند گذشته ایفا کند.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار کرمانشاه ورود دانشگاهیان به عرصه انتخابات را موجب تضارب آرا و گرم شدن فضای رقابت دانست و گفت: خلق حماسه سیاسی در گفتمان دانشگاه کلید می‌خورد، مخصوصا در شرایط فعلی که فضای مجازی جایگزین فعالیت های جمعی شده است.

خوش اقبال ادامه داد: دانشگاه به عنوان قلب تپنده تفکر و چشم نگران جامعه باید بتواند در این فضا بیش از پیش نقش‌آفرینی کند و ضمن امیدبخشی واقعی به جامعه، برای اصلاح امور فضایی بسازد که با تضارب آرا امکان انتخاب بهتر برای مردم فراهم شود.

وی تاکید کرد: می طلبد که تشکل های دانشجویی ضمن حفظ اصول و مبانی در روش‌ها نوآوری داشته باشند و با خلاقیت‌های لازم به شکل جدی در کمک به مشارکت حداکثری مردم نقش آفرینی کنند.

رییس ستاد انتخابات استان کرمانشاه در ادامه با اشاره به جریان سازی رسانه های معاند برای ناامیدی مردم از صندوق رای گفت: برای تقویت اقتدار ملی، انسجام اجتماعی و حضور پر قدرت در مجامع بین المللی راهی جز حضور و نقش آفرینی در انتخابات نداریم و در این بین نقش دانشگاه ها مهم تر دیده می شود.  

معاون استاندار کرمانشاه با انتقاد از سیاه نمایی ها برای ایجاد بدبینی نسبت به مسوولان و القای بی توجهی دولت به مردم گفت: در استان کرمانشاه افتتاح ۴۷۸ پروژه دانشگاهی، طرح گرمسیری، راه آهن، تصویب منطقه آزاد قصرشیرین و مدیریت زلزله از برکات نظام اسلامی و دولت بوده است.

خوش اقبال با بیان اینکه نقد دانشگاهیان، دلسوزانه، عالمانه و راهگشاست افزود: برای بهره برداری بیشتر از نقطه نظرات اساتید و نخبگان دانشگاه و فعالان دانشجویی نشست های هم اندیشی با موضوع انتخابات را ادامه خواهیم داد.

گفتنی است در این نشست،چند تن از روسا، مدیران و اساتید دانشگاه‌های استان به بیان نقطه نظرات خود درباره انتخابات خرداد ماه و ارایه راهکارهایی برای افزایش مشارکت سیاسی پرداختند.

برچسب‌ها انتخابات ۱۴۰۰ مشارکت انتخاباتی ستاد انتخابات کشور کرمانشاه دانشگاه فضای مجازی پروندهٔ خبری انتخابات ۱۴۰۰

منبع: ایرنا

کلیدواژه: انتخابات ۱۴۰۰ مشارکت انتخاباتی ستاد انتخابات کشور انتخابات ۱۴۰۰ مشارکت انتخاباتی ستاد انتخابات کشور کرمانشاه دانشگاه فضای مجازی اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۷۰۸۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیانیه جامعه دانشگاهی دانشگاه آزاد در حمایت از حملات موشکی سپاه علیه رژیم صهیونیستی

۱۰۰۰ نفر از اساتید درس «اندیشه‌ها و وصایای امام خمینی(ره)» و جامعه دانشگاهی دانشگاه آزاد اسلامی در حمایت از حملات موشکی و پهبادی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران علیه اهداف نظامی رژیم صهیونیستی بیانیه ای صادر کردند.

به گزارش ایسنا، مرکز فرهنگی دانشگاهی امام خمینی(ره) و انقلاب اسلامی به نمایندگی از جامعه دانشگاهی دانشگاه آزاد اسلامی و همگام با دانشگاهیان سراسر کشور و ملت غیور ایران اسلامی از عملیات موشکی و پهبادی سپاه مقتدر بر علیه مواضع و اهداف نظامی رژیم صهیونیستی حمایت کامل نموده و آماده و گوش به فرمان ولی امر مسلمین برای هرگونه جانفشانی در راه اسلام، انقلاب اسلامی و قدس عزیز می باشند. از نظر ما دانشگاهیان از آنجایی که  با گذشت بیش از ۱۰ روز از سکوت و اهمال سازمان‌های بین‌المللی به ویژه شورای امنیت سازمان ملل متحد برای محکومیت تجاوز و جنایت گری رژیم صهیونیستی در حمله به کنسولگری سفارت جمهوری اسلامی ایران در دمشق به عنوان بخشی از خاک کشورمان و نقض آشکار کنوانسیون ۱۹۶۱ وین از سوی این رژیم غاصب جنایت پیشه و به شهادت رساندن ۷ تن از مستشاران نظامی کشورمان و عدم مجازات رژیم جنایتکار ذیل بند هفتم منشور سازمان ملل ؛ اقدام موثری از سوی سازمان ملل متحد صورت نگرفت، مطابق با ماده ۵۱ منشور ملل متحد این حق ذاتی جمهوری اسلامی ایران است که به دفاع مشروع از خود پرداخته و در پاسخ به جنایت‌ها رژیم کودک کش صهیونیستی و تامین مطالبه ی به حق ملت ایران و به منظور تنبیه متجاوز و در راستای اقدام  تلافی جویانه، با استفاده از توانمندی‌های راهبردی اطلاعاتی ، موشکی و پهپادی خود مواضع نظامی رژیم سفاک صهیونیستی را مورد حمله قرار دهد.

ما دانشگاهیان ضمن حمایت کامل از عملیات دلیرمردان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و حمایت از سیاست حسن همجواری با همسایگان و کشورهای منطقه و حمایت از پایبندی و تعهد دولت جمهوری اسلامی ایران به اصول و منشور ملل متحد به دولت تروریستی امریکا و دیگر اذنابه منطقه ای و فرامنطقه ای آنها هشدار می دهیم که هرگونه پشتیبانی و مشارکت در ضربه به منافع ایران ، پاسخ قاطع و پشیمان کننده نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران را در پی خواهد داشت ؛ همچنین امریکا نسبت به اقدامات شرارت بار رژیم صهیونیستی مسئولیت داشته و در صورت عدم مهار این رژیم کودک کش در منطقه باید تبعات آن را بپذیرد.

در پایان ما دانشگاهیان در راستای وصیت امام راحل(ره) و فرمایشات مقام معظم رهبری تنها راه نابودی غده سرطانی رژیم صهیونیستی را مقاومت قلمداد نموده و از سایر کشورهای اسلامی، مسلمانان و ملتهای آزاده می خواهیم که سستی و سکوت محافظه کارانه را در مقابل جنایات اسرائیل کنار گذاشته و همگام با مردم مظلوم غزه و فلسطین و ملت همیشه در صحنه ایران و در قالب امت واحده اسلامی  بر سر اسرائیل و یاوران باطلش فریاد خشم و نفرت بکشند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • آذربایجان شرقی تنها استانی که در انتخابات اسفند ۱۴۰۲، اصلاح طلبان در آن پیروز شدند
  • شناخت جامعه هدف برای تولید محتوا اهمیت دارد
  • جریان جهانی بی‌اعتبار شدن مدارک دانشگاهی/ استخدام در تسلا هم مدرک نیاز ندارد
  • عملیاتوعده صادق یک حماسه بزرگ و غرورآفرین بود
  • غذای سلف یک دانشگاه که سوژه کاربران فضای مجازی شد + عکس
  • بیانیه جامعه دانشگاهی دانشگاه آزاد در حمایت از حملات موشکی سپاه علیه رژیم صهیونیستی
  • رابط مردمی سازی دانشگاه سیستان و بلوچستان منصوب شد
  • رهاورد ملاقات ۲/۵ ساعته
  • شرایط نامزدی در بیست و یکمین انتخابات نمایندگان مدیران مسئول در کمیته ناظر بر نشریات دانشگاهی
  • دانشجو و دانشگاه باید دارای هوش و تحلیل سیاسی باشد