Web Analytics Made Easy - Statcounter

سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری از سقوط هواپیمای آموزشی فوق سبک در فرودگاه اراک خبر داد.

محمد حسن ذی بخش در گفت وگو با خبرنگار مهر از سقوط هواپیمای فوق سبک آموزشی در فرودگاه اراک خبر داد.

وی افزود: این هواپیما متعلق به مؤسسه آموزش خلبانی ساتراپ شایسته بوده که ساعت ۱۰:۰۶ هواپیما برخاست اما ۱۰:۰۷ دقیقه در انتهای باند فرودگاه اراک سقوط کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ذیبخش ادامه داد: تیم بررسی سانحه به محل سانحه اعزام شده است.

سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری تصریح کرد: مدرس خلبانی، کاپیتان نمازیان و دانشجوی خلبانی نیز حمید مرادی بوده که هر دو فوت کرده اند.

وی نوع هواپیمای سقوط کرده را فانتوم ۱۱-۲۹ عنوان و اظهار کرد: این هواپیما تنها یک دقیقه بعد از تیک آف، سقوط کرده است و احتمالاً تیم بررسی سانحجه تا بعد از ظهر امروز نتایج بررسی‌های خود را اعلام کنند.

کد خبر 5209596

منبع: مهر

کلیدواژه: سازمان هواپیمایی کشوری سانحه هوایی سقوط هواپیما فرودگاه اراک قیمت دلار ویروس کرونا بانک مرکزی ایران شاخص کل بورس قیمت نفت قیمت یورو اقتصاد چین اقتصاد آمریکا قیمت سکه بهار آزادی قیمت طلا بازار سرمایه بورس تهران بازار سهام فولاد فرودگاه اراک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۷۰۹۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

در تعطیلات نوروزی یک هزار و ۶۵ نفر بر اثر تصادفات جان باختند

به گزارش خبرگزاری مهر، عباس مسجدی رئیس سازمان پزشکی قانونی کشور در رابطه با میزان مرگ و میر ناشی از تصادفات رانندگی در ایام نوروز سال ۱۴۰۳، گفت: در حدفاصل روزهای ۲۵ اسفند ۱۴۰۲ تا ۱۵ فروردین ۱۴۰۳ (۲۰ روز)، تعداد هزار و ۶۵ نفر بر اثر تصادفات رانندگی، جان خود را از دست دادند.

وی افزود: این آمار در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته که هزار و ۱۷۵ نفر فوتی ناشی از تصادفات رانندگی داشتیم، حدود ۹ و نیم درصد کاهش داشته است.

رئیس سازمان پزشکی قانونی کشور با بیان اینکه بیشترین آمار مرگ و میرهای ناشی از تصادفات رانندگی نوروز امسال در روزهای ۳ فروردین و ۲۸ اسفند رقم خورد، عنوان کرد: ۷۶ درصد فوتی‌های ناشی از تصادفات ایام نوروز سال جاری را آقایان و ۲۴ درصد را خانم‌ها تشکیل می‌دهند.

وی تصریح کرد: تعداد مصدومین ناشی از تصادفات رانندگی نیز در این ایام، ۱۷ هزار و ۲۴۴ نفر بود که نسبت به مدت مشابه سال گذشته حدود ۴ و نیم درصد کاهش داشت.

کد خبر 6086327

دیگر خبرها

  • جرایم قطع درختان در اراک افزایش یافت
  • حادثه در ساختمان مسکونی در آدیس‌آبابا/ ۷ نفر جان باختند
  • فیلم/ ورود هواپیمای رئیس‌جمهور به فرودگاه بین‌المللی سریلانکا
  • لحظه ترسناک کنده شدن چرخ هواپیمای مسافربری هنگام برخاستن از روی باند فرودگاه (فیلم)
  • ببینید | لحظه ترسناک کنده شدن چرخ هواپیمای مسافربری هنگام برخاستن از روی باند فرودگاه
  • سیل مرگبار در چین/ ۴ نفر جان باختند+ تصاویر
  • در تعطیلات نوروزی یک هزار و ۶۵ نفر بر اثر تصادفات جان باختند
  • واژگونی سه خودرو شوتی در جاده یاسوج - اصفهان | سه راننده جان باختند + فیلم
  • ۶۲ نفر به دلیل واژگونی قایق جان باختند
  • برقراری پروازهای عسلویه اراک عسلویه از اول ازدیبهشت