Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/فارس رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر شیراز بر لزوم مکان یابی مناسب برای سامان دهی دست فروشان و بارفروشان در سطح این کلانشهر تاکید کرد.

علی ناصری سه شنبه 21 اردیبهشت و در یکصد و هفتاد و نهمین نشست کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر شیراز به ارائه سه دستور کار گزارش شهرداری در خصوص سامان‌دهی و توسعه بازارچه‌های عرضه مستقیم محصولات کشاورزی، ساماندهی دست فروشان و بارفروشان سطح شهر و همچنین ساماندهی نحوه عرضه، فروش و کشتار دام پرداخت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او در این جلسه که با حضور اعضای کمیسیون، مدیران و نمایندگان جهاد کشاورزی، تعاون روستایی؛ صنعت، معدن و تجارت، دانشگاه علوم پزشکی، راه و شهرسازی، دامپزشکی، محیط زیست، معاونت خدمات شهری شهرداری، سازمان سامان دهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی و اداره کل املاک و مستغلات شهرداری شیراز برگزار شد به بررسی دستور کارها پرداخت.

ناصری گفت: در دستور کار نخست مبنی بر سامان دهی و توسعه بازارچه‌های عرضه مستقیم محصولات کشاورزی، پس از ارائه گزارش توسط معاونت خدمات شهری، دانشگاه علوم پزشکی، سازمان جهاد کشاورزی و سازمان سامان دهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری شیراز مقرر شد که کارگروهی تخصصی با محوریت شهرداری و با حضور نمایندگان تام الاختیار دستگاه‌های خدمات رسان و دست اندرکار و نمایندگان کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورا تشکیل شده، ضمن بررسی و اصلاح نحوه واگذاری غرفه‌ها، تعیین تکلیف نحوه واگذاری سورتینگ به بخش خصوصی، آنالیز قیمت تمام شده محصولات کشاورزی برای طرح در کمیته نرخ گذاری، اختصاص پنج بازارچه به عرضه محصولات کشاورزی گواهی شده و استاندارد، اختصاص هفده بازارچه جهت عرضه مستقیم محصولات کشاورزی و پیش بینی حداقل یک غرفه در هر کدام از بازارچه‌های هفده گانه جهت عرضه محصولات کشاورزی گواهی شده و استاندارد، نتیجه را به کمیسیون گزارش دهند.

او ادامه داد: در ادامه گزارش شهرداری در خصوص سامان دهی دست فروشان و بارفروشان سطح شهر مطرح و مقرر شد که شهرداری با هماهنگی راه و شهرسازی مکان یابی مناسب برای سامان دهی دست فروشان و بار فروشان را انجام داده، نتیجه را به کمیسیون گزارش دهد.

به گفته ناصری، در خصوص دستور کار سوم نیز مقرر شد که شهرداری با هماهنگی دامپزشکی و محیط زیست نسبت به تهیه لایحه سامان دهی نحوه عرضه، فروش و کشتار دام اقدام کرده، نتیجه را به کمیسیون گزارش دهد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: ساماندهی دستفروشان شهرداری شیراز دانشگاه علوم پزشكي جهادکشاورزی استانی شهرستانها محصولات کشاورزی دست فروشان خدمات شهری محیط زیست سامان دهی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۷۰۹۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش ظرفیت‌های جدید سامانه ارتباطات مردمی ۱۳۷ شیراز

رضا جاویدی با اشاره به قابلیت‌های جدیدی که در واپسین روز‌های سال ۱۴۰۲ به سامانه ۱۳۷ افزوده و پوسته جدید آن رونمایی شد، گفت: این ظرفیت‌های جدید و منحصربه‌فرد، امکان تعریف مهلت زمانی انجام کار برای هر گزارش، امکان ثبت امتیاز عملکرد برای هر وضعیت، امکان رضایت سنجی از کلیه گزارش‌های شهروندی، امکان رهگیری گزارش شهروندی به‌صورت مستمر، امکان تغییر وضعیت خودکار و اجرای برنامه کاربردی، کاربران حوزه‌ها را با هدف ایجاد رضایتمندی شهروندان ایجاد کرده است.

او با اشاره به قابلیت سامانه ۱۳۷ شهرداری شیراز به‌عنوان سامانه‌ای هوشمند بیان کرد: در این راستا رویکرد‌های متعددی نظیر راهنمای مسافر، پاسخگویی به مسافر و شهروندان و نظارت ناظرین شورای اسلامی شهر و ثبت گزارش اشاره کرد.

جاویدی به موضوع راهنمایی مسافر پرداخت و بیان کرد: مراکز اسکان و اقامت، اماکن فرهنگی و گردشگری، پارکینگ‌ها و خدمات فرهنگی و عمومی (گرمابه‌ها، کشیک اصناف و...) از مواردی بودند که مسافران از طریق مرکز ارتباطات مردمی شهرداری سامانه ۱۳۷ راهنمایی شدند.

به گفته مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری شیراز، در راهنمایی به مسافرین لینک مکان موردنظر به همراه لینک نقشه شهر با لایه‌های متعدد برای تماس‌گیرنده پیامک شد.

او اضافه کرد: در نوروز ۱۴۰۳ با بهره‌گیری از ظرفیت‌های ایجادشده در سامانه ۱۳۷، نسخه موبایلی و فرآیند نظارت بر خدمات شهری ایجاد شد و ناظرین شورای شهر در ایام نوروز گزارش‌هایی ثبت و برای رسیدگی و رفع ایراد به حوزه‌های شهرداری ارجاع دادند.

جاویدی اظهار کرد: مرکز ارتباطات مردمی شهرداری شیراز در کنار پاسخگویی به مسافران و شهروندان، به نظرسنجی از مسافرین نوروزی و زائران سومین حرم اهل‌بیت (ع) و شهروندان در نقاط مختلفی نظیر مراکز خرید، گردشگری و کمپ‌ها نظرات را نسبت به عملکرد مجموعه شهرداری در نوروز در زمینه‌های مختلف پرداختند.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

دیگر خبرها

  • افزایش ظرفیت‌های جدید سامانه ارتباطات مردمی ۱۳۷ شیراز
  • ۲۰۰ میوه فروش سیار در شمال خرم آباد ساماندهی شدند
  • تصویب ۱۸۹۰ میلیارد تومان بودجه شهرداری بوشهر
  • طرح کنترل و ساماندهی اجاره بهای املاک مسکونی اصلاح شد/ آغاز جلسه علنی مجلس شورای اسلامی
  • فاز سوم بوستان خضر در قم احداث می‌شود
  • تصویب کاهش عوارض و بهای خدمات شهرداری شیراز
  • کشف ۸۰ خاور زباله از یک منزل در بجنورد
  • ضرورت ساماندهی دست فروشان خرم آباد
  • تجهیزات شهرداری اردکان با رشد جمعیت این شهر تناسب ندارد
  • بررسی بهای خدمات فرهنگی در کمیسیون‌های شورای شهر تهران