Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-04-18@21:11:29 GMT

چه کسی دربی را سوت می‌زند؟

تاریخ انتشار: ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۸۷۱۰۲۵

چه کسی دربی را سوت می‌زند؟

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ در شرایطی جمعه ۲۴ اردیبهشت‌ماه ۹۵مین دربی پایتخت میان پرسپولیس و استقلال برگزار خواهد شد که مسئولان فدراسیون فوتبال در حال بررسی گزینه‌ها برای انتخاب داور این مصاف حساس هستند؛ چند گزینه از سوی کمیته داوران برای قضاوت در این مسابقه کاندیدا شده اما بیشترین شانس در اختیار داور ۴۳ ساله کرجی است که به دنبال کسب اولین تجربه قضاوت در دربی پایتخت است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محمدرضا اکبریان که در لیگ بیستم شش تجربه قضاوت داشته و آخرین‌بار در مصاف هفته نوزدهم نفت مسجدسلیمان و نساجی مازندران به عنوان داور وسط در میدان مسابقه حضور داشته، بیشترین شانس را نسبت به دیگر گزینه‌های مطرح شده از جمله محمدحسین زاهدی‌فر، اشکان خورشیدی و بیژن حیدری دارد.

اکبریان در لیگ امسال مصاف پرسپولیس در هفته دوم مقابل صنعت نفت آبادان را قضاوت کرده و برای استقلال هم، جدال این تیم در مقابل گل‌گهر را سوت زده است و حالا در انتظار تصمیم فدراسیون فوتبال است تا ببیند آیا اولین فرصت قضاوت در شهرآورد پایتخت و دومین قضاوت برای سرخابی‌ها در لیگ بیستم برای او پیش خواهد آمد یا خیر.

۲۵۶ ۲۵۱

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: دربی باشگاه استقلال باشگاه پرسپولیس دربی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۷۱۰۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چالش بزرگ سپاهان در دربی اصفهان

به گزارش "ورزش‌ سه"، سپاهان در حالی به مصاف برابر ذوب‌آهن پا می‌گذارد که عملکرد شاگردان محمد ربیعی در خانه و بیرون از خانه کاملا متفاوت بوده است. آنها هر چقدر در خانه شکست خورده‌اند، در بیرون از خانه جبران کرده‌اند و نمونه آن پیروزی پرگل و تحقیرکننده تراکتور در ورزشگاه یادگار امام بود که موجبات پایان کار پاکو خمس در تبریز را فراهم کرد.

این در شرایطی است که سپاهان با اندیشه کسب سه امتیاز پا به مسابقه خواهد گذاشت و سبک بازی مورایس و شاگردانش کاملا منطبق با فلسفه ذوب آهن خواهد بود که با اندیشه استفاده از ضدحملات وارد زمین می‌شود.

مصاف برابر ذوب آهن یکی از سخت‌ترین و مهم‌ترین دیدارهای فصل سپاهان است که باید دید در پایان ذوب آهن موفق می‌شود که در بیرون از خانه نتایج درخشانی کسب کرده و بهترین تیم لیگ از این حیث است یا سپاهان که روزهای خوشی را سپری نمی‌کند و به سه امتیاز دربی دل بسته است.

دیگر خبرها

  • پنالتی پرسپولیس مقابل صنعت نفت درست بود؟
  • پنالتی پرسپولیس درست بود؟
  • قضاوت ۲ داور کشورمان در جام جهانی قطر
  • پرسپولیس- صنعت نفت با یک داور آشنا
  • سپاهان با سندروم همیشگی در دربی اصفهان
  • قضاوت داور بانوی تکواندو در المپیک ۲۰۲۴ پاریس
  • قضاوت دو داور ایرانی در جام جهانی ژیمناستیک
  • چالش بزرگ سپاهان در دربی اصفهان
  • قضاوت ۲ داور ایرانی در جام جهانی ژیمناستیک هنری
  • قضاوت دو داور ژیمناستیک ایران در جام جهانی قطر