Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، نادر فلاحی روز سه‌شنبه در بازدید از خانه موذن‌زاده اردبیلی اظهار کرد: با توجه به اهمیت این بنا با تلاش‌های انجام‌شده این بنای مهم‌ فرهنگی سال گذشته ثبت ملی شد تا در راستای احیا و تبدیل آن به موزه خاندان موذن‌زاده اردبیلی اقدام شود.
وی با بیان اینکه امسال این خانه تملک شد، گفت: این بنا به سرعت مرمت و استحکام بنا خواهد شد تا خانه‌موزه خاندان موذن‌زاده ایجاد شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مدیرکل‌ میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل با بیان اینکه خاندان جلیله موذن‌زاده، حق بزرگی بر گردن این مرز و بوم دارند، عنوان کرد: نوای ملکوتی این بزرگواران و ندای توحیدی که در بانگ ملکوتی اذانشان نهفته بود همواره جاری و ساری خواهد بود.
فلاحی افزود: حفظ و نگهداری مواریث فرهنگی این‌چنینی که زمینه‌ساز تعالی جایگاه اردبیل در طول تاریخ شده‌اند از وظایف ذاتی ماست که باید به نحو احسن انجام می‌گرفت.
وی اظهار کرد: خانه‌موزه خاندان موذن‌زاده زیر نظر کارشناسان اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان به بهترین شکل طراحی و برای عموم بازگشایی خواهد شد.
مدیرکل‌ میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل ادامه داد: تملک این بنا با مساعدت و تلاش علی نیکزاد نایب رئیس مجلس شورای اسلامی و نگاه فرهنگی وی و پیگیری‌های مدیرکل راه و شهرسازی محقق شد که این تلاش‌ها شایسته قدردانی است.

برچسب‌ها سلیم موذن زاده اردبیلی گردشگری اردبیل موزه

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سلیم موذن زاده اردبیلی گردشگری اردبیل سلیم موذن زاده اردبیلی گردشگری اردبیل موزه اخبار کنکور موزه خاندان موذن زاده موذن زاده اردبیلی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۷۱۱۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جهادگر اردبیلی عنوان برگزیده آیین جایزه نوبل ایرانی را کسب کرد

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اردبیل و به نقل از روابط عمومی جهاددانشگاهی استان اردبیل سید کریم تهامی، عضو جهاد دانشگاهی واحد استان اردبیل در جمع ۴۳ نخبه برگزیده کشور نامزد دریافت جایزه نوبل ایرانی «جایزۀ البرز ۱۴۰۳» در حوزه بیوتکنولوژی کشاورزی شد.
جایزه البرز نخستین و باسابقه‌ترین جایزه علمی کشور با بیش از نیم قرن قدمت است که از سال ۱۳۴۲ با هویت مستقل عنوان‌دار جایزه نوبل ایرانی است.
لازم به ذکر است مراسم اهدای جایزه نوبل ایرانی با حضور مقامات عالی کشور روز دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ در سالن همایش‌های بین‌المللی صدا و سیمای تهران به صورت زنده برگزار خواهد شد.

دیگر خبرها

  • نمایشگاه آئین محوطه‌های باستانی اردبیل دایر شد
  • جهادگر اردبیلی عنوان برگزیده آیین جایزه نوبل ایرانی را کسب کرد
  • تراز تجاری منطقه آزاد قشم به بیش از ۳۱۳ میلیون دلار رسید
  • آزادی یک زندانی به همت دانش‌آموزان اردبیلی
  • ۵۰۵ میلیون دلارحجم صادرات و صادرات دوباره از قشم
  • «کرم‌زاده» مدیرکل میراث فرهنگی استان اصفهان شد+ سوابق
  • مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی اصفهان منصوب شد
  • محدود بودن اعتبارات زیرساخت‌های گردشگری استان اردبیل
  • اعتبارات زیرساخت‌های گردشگری استان اردبیل محدود است
  • لزوم توجه به طرح‌های فناورانه برای توسعه گردشگری زنجان