Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/آذربایجان شرقی مدیریت بحران شهرداری تبریز با صدور اطلاعیه ای اعلام کرد که از روز چهارشنبه تا روز شنبه وضعیت جو ناپایداری در استان حاکم خواهد بود که منجر به رگبار باران، برخورد صاعقه و بارش تگرگ می شود و در این راستا نیروهای خدمات شهری شهرداری تبریز برای احتمال بارش تگرگ و رگبار در حالت آماده باش هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس اطلاعیه مدیریت بحران شهرداری تبریز،  پیرو هشدار جوی سطح زرد (آگاهی) اداره کل هواشناسی استان به اطلاع می رساند فعالیت سامانه بارشی از روز چهارشنبه تا روز شنبه موجب رگبار باران و رعدوبرق، بارش تگرگ و وزش باد گاهی تا نسبتا شدید خواهد شد و احتمال آبگرفتگی معابر عمومی و سیلابی شدن مسیل ها و رودخانه ها، اصابت صاعقه و خسارت در اثر بارش تگرگ پیش بینی می شود.

بنابراین لازم است شهروندان از سفرهای غیرضروری اجتناب کرده و جهت جلوگیری از بروز خسارات احتمالی، از اتراق در حاشیه رودخانه ها و مسیل ها، صعود به ارتفاعات و فعالیت های کوهنوردی، قرار گرفتن در جوار درختان پوسیده، کهنسال و کم دوام، ساختمان های نیمه کاره و در حالِ ساخت،  اشیاء قابل پرتاب و سُست نظیر آنتن، جداول و آجرهایی که برای محکم کردن منصوبات پشت بام ها استفاده می شود، کولرها و ... دکل ها، آنتن های فرستنده ها، تاسیسات انتقال نیرو، بنرها، تابلوهای تبلیغاتی، داربست ها و ... دوری کرده و خودروهای خود را در مکان هایی که احتمال سقوط یا ریزش برخی اجسام، دیوار سُست و ... وجود دارد ، پارک نکنند.

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی بارش باران تبريز بارش تگرگ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۷۱۱۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار زردجوی: وزش بادوتداوم رگبار‌های بهاری درسیستان وبلوچستان

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز سیستان وبلوچستان،  ملاشاهی گفت: تا جمعه در سطح استان رخداد رگبار پراکنده بهاری گاهی رعد و برق و بارش تگرگ و وزش باد شدید موقتی اعلام شده است.

رئیس اداره پیش بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا سیستان و بلوچستان افزود: از فردا تا پایان هفته بویژه چهارشنبه و پنجشنبه در سطح استان و بر روی دریا رگبار و رعد و برق با احتمال تگرگ گاهی تندباد موقتی پیش بینی شده است.

وی ادامه داد: شدت بارش ها در نیمه شرقی استان بیشتر خواهد بودو احتمال آبگرفتگی معابر، سیلابی شدن مسیل ها و طغیان رودخانه های فصلی وجود دارد.

ملاشاهی گفت: چهارشنبه هم دریا مواج اعلام شده است.

رئیس اداره پیش بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا سیستان و بلوچستان  توصیه کرد: از فعالیت‌های کوهنوردی پرهیز و از اسکان و تردد در حاشیه مسیل‌ها و رودخانه‌های فصلی در زمان بارندگی خودداری شود.

وی برمحافظت ، از محصولات کشاورزی تاکید کرد و افزود:. از چرای دام در مناطق مرتفع خودداری و احتیاط در تردد‌های جاده‌ای و دریایی در نظر گرفته شود و برای کاهش خسارات احتمالی تمهیدات لازم در نظر گرفته شود.

دیگر خبرها

  • هواشناسی ایران۱۴۰۳/۰۲/۰۴؛هشدار طغیان رودخانه‌ها در ۲۱ استان
  • پیش بینی بارش رگباری باران و تگرگ در البرز
  • هشدار زردجوی: وزش بادوتداوم رگبار‌های بهاری درسیستان وبلوچستان
  • هشدار وقوع سیلاب و آبگرفتگی معابر درمازندران
  • هشدار هواشناسی؛ مازندران آماده سیل شود / اعلام آماده‌باش در ۲۲ شهرستان
  • هشدار بارش تگرگ در آذربایجان‌شرقی
  • ­هشدار مدیریت بحران درباره بالا آمدن سطح آب رودخانه‌ها
  • مردم استان تهران طی ۴ روز آینده از توقف در حاشیه رودها خودداری کنند
  • مردم استان تهران ۴ روز آینده از توقف در حاشیه رودها خودداری کنند
  • مردم استان تهران طی ۴ روز آینده از توقف در حاشیه رود‌ها خودداری کنند