Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج،‌ بهمن مرادنیا پیش از ظهر امروز در دومین جلسه اصلی کمیسیون برنامه‌ریزی، هماهنگی و نظارت بر مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان کردستان اظهار کرد: اطلاعات منتشر شده در مورد قاچاق حجم زیاد جوجه یک روزه از مرزهای کردستان غیرواقعی است، به وزیر جهاد کشاورزی هم اعلام کردم قاچاق جوجه از مرزهای این استان به گونه‌ای نیست که در کشور مشکل ایجاد کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه مرزبانی استان به شدت بر مرزهای استان نظارت دارد، خاطرنشان کرد: اگر قاچاقی از مرزهای ما اتفاق می‌افتد از استان‌های عقبه بوده و نباید به کردستان نسبت داده شود.

استاندار کردستان اضافه کرد: تمام دستگاه‌های نظارتی و امنیتی به ویژه هنگ مرزی، نسبت به برخورد جدی با قاچاق و کنترل کامل مرزهای استان اهتمام دارند که باید این تلاش‌ها به موقع و مناسب اطلاع‌رسانی شود.

مرادنیا درصد میزان قاچاق در کردستان را پایین خواند و گفت: قاچاق حتی یک قطعه مرغ هم مهم است، اما اینکه بخواهند با برخی اطلاع‌رسانی‌های غیر واقعی عملکرد استان را در زمینه مبارزه با قاچاق کالا و ارز ضعیف جلوه دهند اصلا درست نیست.

وی تصریح کرد: باید با اطلاع‌رسانی مناسب از اقدامات انجام شده در زمینه مقابله با قاچاق کالا و ارز مانع از انعکاس اطلاعات اشتباه شویم.

استاندار کردستان انعکاس به موقع و مناسب اقدامات انجام شده در حوزه مبارزه با قاچاق کالا و ارز را ضروری دانست و گفت: اگر مرغ و گوشت قرمز در کشور ما به دلیل قاچاق کم شود مردم آسیب می‌ببیند از این رو مبارزه با این حوزه با جدیت هرچه تمام باید انجام شود.

انتهای پیام/2330/71

منبع: فارس

کلیدواژه: استاندار کردستان قاچاق کالا و ارز بهمن مرادنیا قاچاق کالا و ارز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۷۱۱۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف کالا‌های خارجی قاچاق در مهر

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز فارس، فرمانده انتظامی مهر گفت: مأموران پلیس آگاهی شهرستان مهر، هنگام کنترل خودرو‌های عبوری به یک دستگاه وانت آریسان مشکوک و آن را برای بررسی متوقف کردند.
بهادر رزمجویی افزود: مأموران این شهرستان در بازرسی از این خودرو هفت دستگاه ال ای دی و ۱۱۷ جفت کفش و صندل خارجی قاچاق را کشف کردند.
فرمانده انتظامی مهر با اشاره به اینکه کارشناسان ارزش کالا‌های قاچاق مکشوفه را پنج میلیارد ریال برآورد کردند، بیان کرد: راننده پس از تشکیل پرونده به مرجع قضایی مهر معرفی شد.
شهرستان مهر در جنوب فارس و در فاصله 325 کیلومتری شیراز قرار دارد.

دیگر خبرها

  • دلیل کیفیت خواب پایین تر زنان نسبت به مردان مشخص شد
  • کشف کالا‌های خارجی قاچاق در مهر
  • تأکید مسئولان استان بر برخورد جدی با خودرو‌های قاچاق بر
  • کشف کالای قاچاق ۸ میلیارد ریالی در زنجان
  • طرح نوروزی راهداری کردستان به روایت آمار
  • تأکید رئیس جمهور بر مبارزه با قاچاق و رونق تولید
  • کشف ایمپلنت قاچاق از دو مطب در تهران
  • کشف بیش از ۱۲۸ میلیارد کالای قاچاق در طرح ۳ روزه پلیس کرمان
  • چرا ورود آیفون ممنوع شد؟/شرط تشکیل پرونده‌ برای آیفون رفرش
  • آمادگی نیروهای مسلح برای برقراری امنیت در مرزهای ایران