Web Analytics Made Easy - Statcounter

رضا طولابی روز سه‌شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: این پرواز توسط مالک باشگاه چارتر شده و در تاریخ تیم داری و ورزش استان بی سابقه است.

وی ادامه داد: بنابر تصمیم مالک باشگاه و با توجه به بردهای پیاپی تیم فوتبال خیبر، انگیزه بسیار خوب بازیکنان و کادر فنی، ، پرواز اختصاصی به منظور تشویق آنها و جلوگیری از خستگی مسافرت زمینی برای روز پنجشنبه هفته جاری به مقصد سیرجان برنامه ریزی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: تیم فوتبال خیبر خرم آباد ساعت ۱۹:۵۰ روز ۲۳ اردیبهشت در هفته بیست و چهارم مسابقات لیگ دسته اول باشگاه‌های کشور میهمان آرمان گوهر سیرجان است.

گفتنی است بنابر اعلام فرودگاه خرم آباد، هواپیمای شرکت پارس، هنگام سفر به این فرودگاه، یک پرواز فوق العاده ویژه عموم را ساعت ۱۰: ۱۵ دقیقه از تهران انجام می دهد.

تیم فوتبال خیبر خرم‌آباد  ۱۸ اردیبهشت از هفته بیست و سوم مسابقات لیگ دسته اول باشگاه‌های کشور با پنج گل در مقابل قشقایی شیراز به برتری رسید.

این تیم از ۲۲ بازی ابتدای فصل، هفت برد، پنج باخت، ۱۰ تساوی، ۲۲ گل زده و ۱۵ گل خورده دارد و با ۳۱ امتیاز در رده هفتم جدول ۱۸ تیمی لیگ یک فوتبال باشگاه‌های کشور قرار دارد.

همچنین نهم اردیبهشت ماه تیم فوتبال خیبر خرم‌آباد در مرحله یک هشتم نهایی مسابقات جام حذفی فوتبال باشگاه‌های کشور، صنعت نفت آبادان را با یک گل شکست داد و به مرحله بعدی صعود کرد.

برچسب‌ها فوتبال آرمان گهر سیرجان پرواز خیبر خرم آباد

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فوتبال آرمان گهر سیرجان پرواز فوتبال آرمان گهر سیرجان پرواز خیبر خرم آباد اخبار کنکور تیم فوتبال خیبر باشگاه های کشور خیبر خرم آباد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۷۱۲۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حریف تدارکاتی پرسپولیس مشخص شد

تیم فوتبال پرسپولیس بعد از گذراندن تعطیلات، تمرینات خود را در غیاب اوسمار ویرا سرمربی تیم و ملی پوشان از روز دوشنبه آغاز کرد و اوسمار هم از امروز (چهارشنبه) به تمرینات ملحق شد. طبق برنامه ریزی صورت گرفته، سرخپوشان  پس از تمرینات بدنسازی، روز یکشنبه هفته آینده در دیداری دوستانه به مصاف تیم مس رفسنجان می‌روند.

تیم فوتبال پرسپولیس در هفته بیست و دوم لیگ برتر فوتبال روز یکشنبه ۱۹ فروردین ماه به مصاف تیم فوتبال گل گهر سیرجان می‌رود.  

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

دیگر خبرها

  • اتفاق عجیب در لیگ آزادگان؛ داور نیش صدرنشین لیگ یک را کشید!
  • لیگ دسته یک: هیچ‌یک از مدعیان نلغزید
  • حریف تدارکاتی پرسپولیس مشخص شد
  • پرسپولیس به مصاف مس رفسنجان می‌رود
  • لیگ دسته اول فوتبال| تداوم صدرنشینی خیبر در شب بُرد مدعیان
  • ادامه صدرنشینی خیبر خرم‌آباد در لیگ یک/ لیگ برتر دست یافتنی‌تر شد
  • تداوم صدرنشینی خیبر در لیگ یک
  • ادامه صدرنشینی خیبر خرم آباد
  • خیبر خرم آباد مهمان تیم فوتبال خوشه طلایی‌ مشهد
  • اسامی محرومان هفته بیست و پنجم لیگ یک فوتبال