Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-03-28@08:09:41 GMT

افزایش یک ساعته سرویس‌دهی قطار شهری مشهد در روز عید فطر

تاریخ انتشار: ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۸۷۱۳۱۱

افزایش یک ساعته سرویس‌دهی قطار شهری مشهد در روز عید فطر

ایسنا/خراسان رضوی مدیرعامل شرکت بهره برداری قطار شهری مشهد از افزایش یک ساعته سرویس دهی خطوط قطار شهری در روز عید فطر خبرداد.

وحید مبین‌مقدم، با اعلام این خبر اظهار کرد: با توجه به برگزاری نماز عید فطر و رفاه حال شهروندان و پیشگیری از ازدحام جمعیت دراین روز ساعت فعالیت خط یک و دو قطار شهری مشهد از ساعت ۶ صبح آغاز و تا ساعت ۲۳ ادامه خواهد داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مشهد، وی ادامه داد: برای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا، زدن ماسک در زمان استفاده از قطار شهری الزامی است؛ لذا از زائران و مجاوران درخواست می‌شود هنگام حضور در ایستگاه‌های قطار شهری از ماسک استفاده کنند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی قطار شهري عيد فطر قطار شهری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۷۱۳۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رژیم غذایی فستینگ ریسک این بیماری خطرناک را افزایش می‌دهد

به گزارش خبرآنلاین، نتایج یک مطالعه نشان می‌دهد افرادی که غذا خوردن خود را به یک بازه زمانی ۸ ساعته محدود می‌کنند، در مقایسه با افرادی که آزادانه غذا می‌خورند، تقریباً دو برابر بیشتر در معرض خطر مرگ ناشی از مشکلات قلبی هستند.

مهر در خبری نوشت: محققان خاطرنشان کردند که این برخلاف تحقیقات قبلی است که در آن رژیم فستینگ متناوب چندین معیار مربوط به سلامت قلب از جمله فشار خون، قند خون و سطح کلسترول را بهبود می‌بخشد.

«ویکتور ونزه ژونگ»، رئیس اپیدمیولوژی در دانشکده شانگهای و محقق ارشد این مطالعه، گفت: «ما شگفت زده شدیم که متوجه شدیم افرادی که از یک برنامه غذایی ۸ ساعته و با زمان محدود پیروی می‌کنند، بیشتر در معرض خطر مرگ ناشی از بیماری قلبی عروقی هستند.»

وی در ادامه می‌افزاید: «اگرچه این نوع رژیم غذایی به دلیل فواید کوتاه مدت بالقوه محبوب بوده است، تحقیقات ما به وضوح نشان می‌دهد که در مقایسه با محدوده زمانی معمولی غذا خوردن ۱۲ تا ۱۶ ساعت در روز، مدت زمان کمتر غذا خوردن با طول عمر بیشتر ارتباطی ندارد.»

برای این مطالعه، ژونگ و همکارانش داده‌های بیش از ۲۰۰۰۰ بزرگسال آمریکایی را که در یک نظرسنجی سالانه در مورد سلامت و تغذیه بین سال‌های ۲۰۰۳ تا ۲۰۱۸ شرکت کرده بودند، تجزیه و تحلیل کردند. این نظرسنجی الگوی غذا خوردن شرکت‌کنندگان را ردیابی کرد.

به گفته محققان، بسیاری از افرادی که به رژیم غذایی فستینگ با محدودیت زمانی پایبند هستند، تمایل دارند تمام غذای خود را در یک بازه زمانی ۸ ساعته بخورند و سپس بقیه روز چیزی نخورند.

با مقایسه داده‌های رژیم غذایی با گزارش‌های ملی مرگ، محققان دریافتند افرادی که تمایل داشتند تمام وعده‌های غذایی خود را در یک بازه زمانی ۸ ساعته در روز بخورند، ۹۱ درصد بیشتر در معرض خطر مرگ ناشی از مشکلات قلبی هستند.

به گفته محققان، در میان افراد مبتلا به بیماری قلبی، محدود کردن مصرف غذا به یک بازه زمانی ۱۰ ساعته با ۶۶ درصد بیشتر خطر مرگ ناشی از بیماری قلبی یا سکته مرتبط است.

به گفته ژونگ، تحقیقات بیشتری برای درک بهتر اینکه چرا خوردن در یک محدود زمانی ممکن است برای سلامت قلب مضر باشد، مورد نیاز است.

۲۱۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1888713

دیگر خبرها

  • سرویس‌دهی رایگان قطار شهری مشهد در شب‌های قدر
  • خدمت رسانی رایگان قطار شهری و اتوبوسرانی مشهددر شب‌های قدر
  • برقراری سرویس‌های فوق‌العاده اتوبوس برون‌شهری
  • رژیم غذایی فستینگ ریسک این بیماری خطرناک را افزایش می‌دهد
  • افزایش بهای بلیت قطار شهری مشهد اعمال شد
  • قطار‌های نوروزی در مسیر مشهد ۴ رام افزایش یافت
  • افزایش بهای بلیت قطار شهری مشهد اعمال شد/ افزایش بلیت اتوبوس از اردیبهشت ماه
  • قطارهای نوروزی در مسیر مشهد چهار رام افزایش یافته است
  • افزایش روزانه چهار رام قطار نوروزی در مسیر مشهد
  • هوای پاک، ارمغان هفتمین روز بهار در مشهد