Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-03-28@20:47:48 GMT

سازمان لیگ باشگاه آلومینیوم را تهدید به سلب میزبانی کرد

تاریخ انتشار: ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۸۷۱۴۱۶

سازمان لیگ باشگاه آلومینیوم را تهدید به سلب میزبانی کرد

سازمان لیگ فوتبال ایران با ارسال نامه ای به باشگاه آلومینیوم اراک این تیم را در صورت عدم رفع نواقص ورزشگاه امام خمینی(ره) تهدید به سلب میزبانی کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از دیار آفتاب؛ سازمان لیگ فوتبال ایران ۲۰ اردیبهشت ماه با ارسال نامه‌ای به باشگاه آلومینیوم اراک، ضمن تذکر مجدد در رابطه با عدم رفع نواقص ورزشگاه امام خمینی(ره) اراک این باشگاه را تهدید به سلب میزبانی کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ابتدای مسابقات فصل جاری لیگ برتر و با توجه به صعود آلومینیوم اراک به این رقابت ها سازمان لیگ ۲۷ مورد از الزامات برگزاری مسابقات در ورزشگاه امام خمینی(ره) اراک را به باشگاه و متولیان این مجموعه ورزشی ابلاغ کرد که البته این موارد به دلایلی از جمله شرایط کرونایی و عدم حضور تماشاگران و همچنین کش و قوس هایی بین اداره کل ورزش و جوانان و باشگاه آلومینیوم به خصوص در حوزه اعتبارات برطرف نشد.

حال سازمان لیگ در نامه اخیر خود به باشگاه آلومینیوم به دو مورد از این الزامات به صورت ویژه اشاره کرده است، کیفیت نور و چمن ورزشگاه امام خمینی اراک از جمله مهم ترین موضوعاتی هستند که سازمان لیگ خواستار رفع هرچه سریعتر نواقص موجود در این بخش ها شده است.

همچنین در این نامه لزوم ارائه مستندات قرارداد بهره برداری از ورزشگاه توسط باشگاه آلومینیوم مورد تأکید است که البته در این خصوص یک از معضلات اصلی اجاره داده شدن ورزشگاه توسط اداره کل ورزش و جوانان به هیئت دو و میدانی است که با توجه به بیانیه هفته گذشته باشگاه آلومینیوم این مجموعه نمی تواند با مستأجر ورزشگاه یعنی هیئت دو و میدانی عقد قرارداد نماید چراکه به منظور صدور مجوز حرفه‌اى می‌بایست قرار داد با مالک یعنى اداره ورزش و جوانان منعقد شود.

باشگاه آلومینوم در این بیانیه می افزاید: متاسفانه بیش از شش ماه است که متولیان امر ورزش استان زیر بار نمی‌روند و بهانه‌هاى بنى اسراییلى می‌آورند که جاى بسى تعجب و نگرانی دارد.

گفتنی است اواخر فروردین ماه سال جاری نیز طی دیدار کریمی نماینده مردم اراک، خنداب و کمیجان با رئیس سازمان برنامه و بودجه وضعیت کنونی و مشکلات و کمبودهای موجود در استادیوم امام خمینی (ره) اراک تشریح شد و دستور تخصیص اعتبار به مبلغ چهل میلیارد ریال جهت بهسازی و رفع کمبودهای این استادیوم به‌عنوان ورزشگاه اصلی استان مرکزی برای برگزاری مسابقات لیگ برتر فوتبال به‌ویژه تیم آلومینیم اراک از سوی نوبخت صادر شد.

حال باید باید دید با توجه به تهدید باشگاه آلومنیوم به سلب میزبانی در صورت برطرف نشدن نواقص ورزشگاه، نتیجه ی اقدامات مسئولین این باشگاه و همچنین اداره کل ورزش و جوانان استان مرکزی به عنوان مالک و متولی این مجموعه ورزشی چه خواهد بود هر چند مدیرکل ورزش و جوانان استان مرکزی عضو هیئت مدیره باشگاه آلومینیوم اراک نیز هست.

هفته گذشته نیز بدهی اداره کل ورزش و جوانان استان مرکزی به یکی از شرکت‌های طرف قرارداد اجرای پروژه نور ورزشگاه امام خمینی(ره) اراک باعث شد تا شرکت مذکور در ازای طلب خود قصد بازکردن پروژکتورهای تنها استادیوم میزبان مسابقات خانگی تیم فوتبال آلومینوم را داشته باشد که البته این موضوع بعد از خبرساز شدن و ایجاد حواشی انجام نگرفت.

بیشتر بخوانید:

بهسازی ورزشگاه امام خمینی(ره) برای میزبانی در لیگ برتر نیازمند ۵میلیارد تومان اعتبار است

عدم رفع نواقص ورزشگاه امام خمینی(ره) اراک و احتمال عدم میزبانی از تماشاگران

نواقص ورزشگاه امام خمینی(ره) اراک رفع نشده است

تأمین اعتبار بهسازی ورزشگاه امام خمینی (ره) اراک

سایه تاریک بی کفایتی بر سر ورزش استان مرکزی/ استادیوم امام خمینی(ره) اراک در آستانه خاموشی قرار گفت!

انتهای پیام/

 

منبع: دانا

کلیدواژه: اداره کل ورزش و جوانان باشگاه آلومینیوم آلومینیوم اراک سلب میزبانی استان مرکزی سازمان لیگ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۷۱۴۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آلومینیوم هفتم اردیبهشت میزبان پرسپولیس تهران

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اراک؛ بر اساس اعلام سازمان لیگ فدراسیون فوتبال آلومینیوم اراک جمعه هفتم اردیبهشت از ساعت 18:15 دقیقه در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی میزبان پرسپولیس تهران است. 

آلومینیوم اراک که در مرحله یک شانزدهم جام حذفی، جمعه ۲۰ بهمن نساجی مازندران را با یک گل شکست داد و از گردنه جام حذفی کنار زد در مرحله یک هشتم نهایی به پرسپولیسی رسید که در اولین دیدار دور برگشت لیگ برتر امسال،۲۶ بهمن، بر این تیم تهرانی غلبه کرده و در اولین نیمکت نشینی اوسمار سرمربی پرسپولیس او را با دست خالی راهی پایتخت کرد.
در پنج دیدار رو در روی گذشته دو تیم، سهم هر کدام ۲ پیروزی بوده که یکی از برد‌های آلومینیوم در جام حذفی سال گذشته با برتری ۳ دو اراکی‌ها مقابل پرسپولیس رقم خورده است.

دیگر خبرها

  • آلومینیوم اراک سال جدید را با پیروزی آغاز کرد
  • پیروزی شاگردان حسینی در اولین بازی سال
  • گوهری با 1+6 وارد سال جدید شد (عکس)
  • برنامه مسابقات یک هشتم نهایی جام حذفی فوتبال
  • زمان تقابل پرسپولیس با گربه سیاه مشخص شد
  • اعلام برنامه مسابقات مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی؛ تاریخ و ساعت بازی آلومینیوم و پرسپولیس
  • آلومینیوم هفتم اردیبهشت میزبان پرسپولیس تهران
  • برنامه مسابقات مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی
  • اعلام برنامه مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی فوتبال
  • برنامه مسابقات مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی فوتبال