Web Analytics Made Easy - Statcounter

سردار یحیی الهی به‌ عنوان فرمانده جدید انتظامی استان لرستان منصوب شد.

به گزارش خبرگزاری برناازلرستان؛ سردار یحیی الهی را به‌ عنوان فرمانده جدید انتظامی استان لرستان منصوب شد.

سردار اشتری فرمانده نیروی انتظامی کشور بعداز ظهر امروزسه شنبه  به لرستان سفرمی‌ کند تا در مراسم تودیع و معارفه فرمانده انتظامی لرستان شرکت کند .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سردار یحیی الهی اهل کرمانشاه و پیش از این فرماندهی مرزبانی استان‌ کرمانشاه را برعهده داشته است.

پیش از این سردار حاجی‌محمد مهدیان‌نسب  فرماندهی  انتظامی لرستان را  برعهده داشت.

 

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: نیروی انتظامی انتصاب سردار الهی انتظامی لرستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۷۱۴۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همه مسئولان باید در راستای تحقق شعار سال گام بردارند

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،فرمانده سپاه شهدا آذربایجان‌غربی در سفر یک روزه خود به بوکان با حافظان امنیت در این شهرستان دیدار و ضمن تبریک ایام سال جدید و قبولی طاعات و عبادات این عزیزان برای آنان سالی پر از نیکوی شادکامی آرزو کرد.   همچنین سردار رجبی در این سفر با اهالی منطقه نیز به صحبت پرداخت و از نزدیک در جریان خدمات دهی و وضعیت امنیت منطقه قرار گرفت.   فرمانده سپاه شهدا در بوکان همچنین با امام جمعه، فرماندار و فرمانده انتظامی شهرستان نیز دیدار و از تلاش‌های آنان در راستای حل مشکلات مردم قدردانی کرد.   وی در این دیدار بر اولویت تلاش برای رضایت مردم باید تاکید کرد    سردار رجبی ضمن تبریک سال جدید گفت: همه مدیران و مسئولان بایستی در راستای تحقق شعار سال به صورت جهادی گام بردارند.   سردار رجبی افزود: تلاش برای رضایت مردم باید در اولویت باشد و، زیرا هر آنچه ما داریم از مردم است.   وی تصریح کرد: در سال جدید تلاش برای به ثمر رساندن پروژه‌های عمرانی و حل مشکلات مردم باید در اولویت همه مدیران قرار گیرد و به صورت شبانه روزی در این راستا پای کار باشند.   فرمانده سپاه شهدا آذربایجان غربی در ادامه از پایگاه‌های سپاه در تعدادی از روستا‌های شهرستان و نیرو‌های بسیجی در این پایگاه‌ها و اهالی روستا دیدار کرد.

دیگر خبرها

  • تغییر ساعت کاری ادارات بروجرد
  • تامین مسکن برای مرزبانان هنگ مرزی تایباد کلید خورد
  • تامین مسکن برای مرزبانان هنگ مرزی تایباد خراسان رضوی کلید خورد
  • توقیف خودرو شوتی حامل ۳ هزار ثوب البسه قاچاق در مرکز لرستان
  • بازدید سردار پاکپور از مناطق مرزی جنوب شرق + فیلم
  • رزمندگان زنجانی با غیرت و سخت‌کوش بودند
  • کامیون حامل ۲۵ تن شکر قاچاق در لرستان متوقف شد
  • توقیف خودرو میلیاردی قاچاق در هرمزگان
  • تأکید بر تلاش مسئولان برای تحقق شعار سال
  • همه مسئولان باید در راستای تحقق شعار سال گام بردارند