Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «عصر ایران»
2024-04-25@23:33:59 GMT

ماوس پیشرفته "کنن" در سال 2009! (عکس)

تاریخ انتشار: ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۸۷۱۵۱۶

ماوس پیشرفته 'کنن' در سال 2009! (عکس)

عصر ایران- برند کنن در سال 2009 یک ماوس پیشرفته را با عنوان تبلیغاتی هیبرید 3 در 1 معرفی کرد. اتصال بی سیم به عنوان ماوس، ماشین حساب 10 رقمی و کیپد صفحه کلید قابلیت هایی بودند که به عنوان ویژگی هایی برای یک محصول خلاقانه ارائه شدند!

بیشتر بخوانید:

*جذاب‌ترین میز کار کوتاه! (+فیلم و عکس) *مخترع ماوس درگذشت *موس هوشمندی که از زیر دستتان فرار می کند(فیلم) *اختراع این کودکان با استعداد بشر را نجات می‌دهد (+عکس) لینک کوتاه: asriran.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
com/003Hnn

منبع: عصر ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۷۱۵۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استفاده هکرها از دستگاه‌های سیسکو برای جاسوسی

شرکت سیسکو اعلام کرد هکرها از بعضی از دستگاه‌های امنیت دیجیتالی این شرکت برای نفوذ به شبکه‌های دولتی در سراسر جهان استفاده کرده اند.

به گزارش ایسنا، شرکت سیسکو سیستم در یک پست وبلاگ اعلام کرد تجهیزات «ادپتیو سکیوریتی اپلاینس» این شرکت، آسیب پذیریهای ناشناخته‌ای داشته که مورد بهره برداری یک گروه از هکرها به نام  UAT۴۳۵۶ قرار گرفته است.

در پست وبلاگ سیسکو، این گروه به عنوان هکرهای پیشرفته تحت حمایت دولتی، توصیف شده اند و اعلام شده است تحقیقات سیسکو، قربانیانی را شناسایی کرده که شامل شبکه‌های دولتی در سراسر جهان بوده اند. سیسکو اعلام کرد این آسیب پذیری، اکنون ترمیم شده است.

این شرکت در بیانیه ای، از مشتریانش خواست فورا اقدام کرده و نرم افزارشان را به روزرسانی کنند اما جزئیات بیشتری درباره این رخنه ها که می گوید مربوط به اوایل امسال است، اعلام نکرد.

تجهیزات امنیتی مانند روترها و سایر دستگاه‌های پیشرفته، به وسیله‌ای محبوب برای هکرهای پیشرفته تبدیل شده‌اند، زیرا در محیط شبکه هدف قرار دارند و نظارت بر آنها دشوار است.

سیسکو در پست خود هشدار داد شواهدی دیده است که نشان می‌دهد هکرهای UAT۴۳۵۶، به دستگاه‌های شبکه مایکروسافت و سایر فروشندگان علاقه دارند حمله کنند و احتمالا حمله می‌کنند.

بر اساس گزارش رویترز، آژانس امنیت سایبری و امنیت زیرساخت (CISA) اعلام کرد در حال حاضر شواهدی مبنی بر تاثیر این فعالیت بر شبکه‌های دولتی آمریکا، تایید نکرده است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • بخش MRI بیمارستان شهدای یافت آباد افتتاح شد
  • مدل مفهومی پیشرفته ترین سدان کیا (عکس)
  • کامبک به یادماندنی منچستریونایتد مقابل تاتنهام با گل های رونالدو و رونی (لیگ برتر انگلیس - 2009/4/25) / فیلم
  • اینفوگرافیک/ ابرپروژه سد و نیروگاه اومااویا نمونه توان صنعت فنی و مهندسی کشور
  • استفاده هکرها از دستگاه‌های سیسکو برای جاسوسی
  • تجهیز بیمارستان رازی قائم شهر به دستگاه ام. آر. آی
  • بیمارستان رازی قائم شهر به دستگاه ام. آر. آی پیشرفته تجهیز شد
  • پیام ویژه حزب‌الله به اسرائیل!
  • راه اندازی دستگاه پیشرفته پلاکت خون در پایگاه انتقال خون خوی
  • بهترین دوره آموزش ایچیموکو در نکوموکو