Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی الدحیل می گوید من به آینده ام در تیم فکر نمی کنم و از بابت از دست دادن فینال جام امیر نگران نیستم

به گزارش طرفداری، پس از شکست الدحیل قطر برابر الریان و از دست دادن فینال جام امیر، صبری لاموشی گفت: شکست در نیمه نهایی جام امیر باعث نمی شود تا نگران آینده خودم با الدحیل باشم، به هر حال این بازی ها حذفی هستند و همه تیم ها بالاخره در مقطعی کنار می روند، به هر حال تغییرات در تیم ها زیاد است و در این میان ممکن است برخی تغییرات در کوتاه مدت جواب ندهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرمربی الدحیل ادامه داد: من به آینده ام در تیم فکر نمی کنم و از این بابت نگران نیستم، من فقط شش ماه پیش به تیم آمدم و سعی کردم آنچه را که می توانم در این دوره انجام دهم، واقعاً از نتیجه به دست آمده، هم باشگاه و هم هواداران را درک می کنم، من مسئولیت باخت را بر عهده دارم. ما سطح مورد انتظار را ارائه ندادیم و از طرف دیگر، الریان شایسته پیروزی و صعود بود.

این مربی ادامه داد: ما موقعیت های زیادی ایجاد کردیم اما از آنها استفاده نکردیم، ما از روی یک توپ ثابت گل دریافت کردیم ، هرچند من در مورد آن توپ ها به بازیکنان هشدار داده بودم و سپس از روی یک ضربه پنالتی گل دیگری دریافت کردیم. اگر در موقعیت های خوبی سرمایه گذاری می کردیم، می توانستیم در همان نیمه اول بازی را تغییر بدهیم از طرفی نیمه دوم را طبق چیزی که می خواستیم شروع نکردیم.

صبری لاموشی در پایان درباره داوری این دیدار گفت: من فکر نمی کنم که داور اشتباهات بزرگی مرتکب شده باشد و قطعا داور نمی تواند مسئول شکست  در این دیدار باشد، ما این باخت را متحمل شدیم و باید مسئولیت آن را هم قبول کنیم.

مربی فرانسوی الدحیل معتقد است نه در نیمه اول و نه در نیمه دوم بازیکنان طبق برنامه ای که داشتند عمل نکردند

 

اخبار داغ 

اوجی هنرمند معروف درگذشت + عکس برترین های قرن با جواد منافی: آن تصادف زندگی ام را تغییر داد؛ تحمل آن رفتارها را نداشتم و خداحافظی کردم مهدی طارمی مهار نشدنی است / گزارش رسانه پرتغالی کنعانی زادگان برای مصدومیت خود سند رو کرد/ فیلم اختصاصی طرفداری کونسیسائو مانع از 10 گرفتن طارمی شد؛ نمره 9.7 برای 63 دقیقه بازی مذاکره یوونتوس و بارسلونا بر سر معاوضه رودریگو بنتانکور و میرالم پیانیچ

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۷۱۵۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایان کار نمایندگان ایران در تفنگ ۵۰ متر سه وضعیت بدون حضور در فینال

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا،در پایان دور دوم مقدماتی امیر محمد نکونام با ۵۸۸ امتیاز و پوریا نوروزیان با ۵۸۷ امتیاز از راهیابی به فینال بازماندند. در بخش بانوان فاطمه امینی با ۵۸۳ امتیاز، نجمه خدمتی با ۵۸۲ امتیاز و الهه احمدی با ۵۸۰ امتیاز از صعود به فینال باز ماندند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • نکته‌نگران کننده استقلال: وزن‌تعویض‌ها بالا نیست!
  • پایان کار نمایندگان ایران در تفنگ ۵۰ متر سه وضعیت بدون حضور در فینال
  • تیری آنری: رئال مادرید شایسته صعود به نیمه‌نهایی بود؛ دفاع‌کردن به اندازه حمله‌کردن مهم است
  • راهیابی ملی پوش گیلانی به فینال رقابت‌های آب‌های آرام آسیا
  • ستاره بایرن: اول رئال، بعد فینال تمام آلمانی!
  • صعود پورتو به فینال جام حذفی با گل‌زنی طارمی
  • طارمی در اوج، گل صعود به فینال زده شد
  • لیگ قهرمانان آسیا| پیروزی اولسان در فینال رفت منطقه شرق
  • فرنگی‌کاران ایران بر بام آسیا
  • ترزیچ: حالا باید برای صعود به فینال چمپیونزلیگ بجنگیم