Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-03-29@15:42:13 GMT

۱۸ نقطه پرخطر از جاده های استان ایلام اصلاح می شود

تاریخ انتشار: ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۸۷۱۵۷۰

۱۸ نقطه پرخطر از جاده های استان ایلام اصلاح می شود

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای ایلام گفت: در سال جاری ۱۸ نقطه پرخطر از جاده های استان ایلام اصلاح می شود.

«نورالله دلخواه» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در ایلام اظهار کرد:  ۱۵ مقطع پرخطر از جاده های استان در سالجاری به منظور ایمن سازی و کاهش تصادفات و تلفات جاده ای اصلاح می شود، امیدواریم با تخصیص اعتبارات به موقع در سال جاری این نقاط حادثه‌خیز اصلاح شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای ایلام گفت: سال جاری علاوه بر اقدامات نگهداری راه های استان، عملیات لکه گیری آسفالت، خط کشی راه ها، نصب تابلو، بهسازی و اجرای ماسه آسفالت مقاطع از بین رفته رویه راه ها به طول ۱۰۰ کیلومتر نیز در دستور کار این‌ اداره کل است.

 

وی گفت: عملیات ساخت و بهسازی ۵۲ پروژه راه روستایی در این استان در دست اجراست که با بهره‌برداری از آنها وضعیت راه‌های روستایی بهبود می‌یابد.

 

دلخواه یادآور شد: ۱۳ هزار و ۶۳۰ کیلومتر خط کشی راه ها، نصب ۱۵۶ کیلومتر نیوجرسی مفصلی و گاردریل، نصب ۴۷ هزار و ۷۷۴ عدد تابلو  انتظامی، اخطاری، خطرنما، مسیرنما و نصب تابلوهای اطلاعاتی در سه هزار و ۸۳ مترمربع مسیر ارتباطی از دیگر اقدامات انجام شده اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای ایلام در دوران فعالیت دولت دهم و یازدهم بوده است.

 

 مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای ایلام خاطرنشان کرد: روکش آسفالت ۹۴۸ کیلومتر از جاده‌های این استان در طول فعالیت دولت تدبیر و امید انجام شده است.             

پایان پیام/676

منبع: شبستان

کلیدواژه: حمل و نقل جاده ای جاده تصادفات جاده ای راهداری و حمل و نقل جاده ای ایلام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۷۱۵۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توقیف بیش از ۳۰۰ دستگاه خودروی متخلف در ایلام

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ ابوالفضل کهزادی ظهر پنجشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: تعداد ۳۱۰ دستگاه وسیله نقلیه به علت ارتکاب تخلفات حادثه ساز نظیر سرعت و سبقت‌های غیرمجاز، انحراف، پلاک مخدوش و یا فاقد پلاک در ایام تعطیلات نوروز در محورهای مواصلاتی استان به صورت ساعتی و یا روزانه توقیف شده‌اند.

وی افزود: از شروع طرح نوروزی تا ۸ فروردین ۲۲ هزار و ۱۰ مورد تخلف توسط گشت‌های محسوس و نامحسوس جاده‌ای ثبت و خودروهای متخلف اعمال قانون شده‌اند که نسبت به سال گذشته ۴ درصد افزایش اعمال قانون صورت گرفته است.

رئیس پلیس راه استان ایلام تصریح کرد: حضور تیم‌های گشت محسوس و نامحسوس گشت جاده‌ای که با همکاری ارگان‌ها و سازمان‌های دولتی در راه‌های بین شهری استان حضور داشته که بر نوع رفتار ترافیکی رانندگان و افزایش ایمنی ترددها نظارت دارند.

سرهنگ کهزادی با بیان اینکه عجله و شتاب در رسیدن برای رسیدن به مقصد و در پی آن ارتکاب تخلفات حادثه ساز از سوی رانندگان و عدم توجه به جلو ناشی از خستگی و خواب آلودگی سهم قابل توجهی در وقوع تصادفات دارد، تأکید کرد: پلیس با هرگونه تخلف برابر قانون برخورد خواهد کرد.

کد خبر 6064397

دیگر خبرها

  • نظارت پلیس بر جاده‌های ایلام تشدید می‌شود
  • توقیف بیش از ۳۰۰ دستگاه خودروی متخلف در ایلام
  • نظارت پلیس در جاده‌های استان ایلام افزایش می یابد
  • 47نقطه پرتصادف راههای گلستان در سال 1403 ایمن سازی می شود
  • افزایش نرخ جریمه رانندگی منجر به بازدارندگی رفتار‌های پرخطر
  • برخورد قاطع پلیس با رانندگان پرخطر در جاده‌های لرستان
  • نیمی از ۹۵ نقطه حادثه‌ساز جاده‌ای در استان گلستان رفع مخاطره شد
  • رفع خطر از ۵۲۵ نقطه حادثه خیز در جاده‌های کشور
  • رشد پدیده «جوان مرگی» در تصادفات جاده‌ای
  • تصادف زنجیره ای در جاده ایلام به سرابله با ۱۱ مصدوم و یک فوتی