Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

رونالد کومان سرمربی تیم فوتبال بارسلونا در کنفرانس خبری پیش از دیدار تیمش با لوانته گفت که آنها هنوز هم برای قهرمانی در لالیگا شانس دارند.

کومان در این کنفرانس خبری بیان کرد:

«فکر می‌کنم که هر ۳ تیم بالای جدول لالیگا برای قهرمانی شانس دارند. لالیگا هنوز برای ما از دست نرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اتلتیکومادرید همچنان پیشتاز است اما ما نباید کاری به نتایج سایر تیم‌ها داشته باشیم و باید حواس‌مان را به بازی‌های خودمان بدهیم چون همیشه راهی وجود دارد اما اول و مهمتر از همه این است که ما بازی‌های خودمان را ببریم.»

کومان در پاسخ به این سؤال که آیا می‌تواند تصور کند بارسلونا فصل آینده از حضور در لیگ قهرمانان اروپا محروم شود هم گفت:

«نمی‌توانم درباره این موضوع اظهار نظر کنم چون در مورد سوپرلیگ اطلاعات کافی ندارم و در جریان سازوکار آن نیستم. این موضوع به یوفا مربوط می‌شود. نمی‌دانم که امکان محروم شدن‌مان از سوی یوفا وجود دارد یا نه. در حال حاضر هم این موضوعی نیست که برای من اهمیت داشته باشد.»

سرمربی بارسا درباره داوری‌های بحث‌برانگیز هم بیان کرد:

«در مورد قضاوت داوران در بازی های حساس هم باید بگویم که من یک روز نظرم را درباره این موضوع (VAR) بیان کردم اما نظرم چیزی را عوض نکرد. اگر رئال فکر می‌کند که در حقش ناداوری شده است، مشکل خودش است. به جای تماشای بازی آنها با سویا، بازی یوونتوس اینتر را تماشا کردم چون ترجیح می‌دهم آرامش خود را حفظ کنم.»

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: بارسلونا بارسلونا رونالد کومان سرمربی بارسلونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۷۱۵۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش مربی بدنساز تیم ملی به ماجرای مصدومیت بیرانوند+فیلم

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، علی اصغر قربانعلی‌پور در حاشیه دیدار تیم‌های استقلال و شمس آذر قزوین در ورزشگاه آزادی در خصوص مصدومیت علیرضا بیرانوند اظهار کرد: مسئله خاصی نبود. اولا که مصدومیت برای هر بازیکنی در باشگاه یا تیم ملی ایجاد می شود. همین روز گذشته هم چند بازیکن در لیگ آسیب دیدند. بیرانوند تا روز آخر کنار ما تمرین کردند. البته یک آسیب دیدگی مزمن وجود داشت که هیچوقت معلوم نمی کند کی درد می گیرد. 

وی افزود: اینکه گفته می شود کادر پزشکی تیم ملی این موضوع را دیر اطلاع دادند درست نیست و خوشبختانه همه چیز حل شده و ان شاالله بیرانوند مثل همیشه به تیم ملی کمک خواهد کرد.

دانلود فیلم اصلی کد ویدیو

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • واکنش خنده‌دار کاربر اصفهانی به ماجرای دیشب اصفهان
  • واکنش مربی بدنساز تیم ملی به ماجرای مصدومیت بیرانوند+فیلم
  • واکنش مقامات اروپایی به حادثه امروز اصفهان
  • واکنش‌های بین‌المللی به حادثه اصفهان | از هراس کشورهای اروپایی تا محکومیت توسط عمان
  • انگیزه رئال برای بردن بارسلونا: بی‌خیال خستگی!
  • هفته کابوس‌وار انگلیسی‌ها در رقابت‌های اروپایی؛ تنها استون ویلای اونای امری آبروداری کرد!
  • کافو: دنیله ده روسی می‌تواند سر الکس فرگوسن رم باشد
  • دودستگی در بارسلونا با حمله تند گوندوگان
  • بارسلونا تاوان اشتباهات این دو ستاره را داد
  • واکنش امباپه به پیروزی مقابل بارسلونا و آینده حرفه‌ای‌اش