Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-23@15:16:07 GMT

۳۰ کیلومتر جاده روستایی در ارومیه آسفالت شد

تاریخ انتشار: ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۸۷۱۶۹۲

۳۰ کیلومتر جاده روستایی در ارومیه آسفالت شد

ارسطو شکوهی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: کل پروژه های طرح ابرار شهرستان ارومیه، نزدیک به ۱۰۰ کیلومتر است که با اتمام کلی این پروژه ها درصد برخورداری خانوار روستایی شهرستان به رقم قابل توجه بالغ بر ۹۴ درصد خواهد رسید.

وی اضافه کرد: آسفالت ۹ محور روستایی شهرستان ارومیه با مجموع نزدیک به ۳۰ کیلومتر پایان یافت که شامل محورهای شعبان کندی به حصار آغبلاغ، کایی، سولیک، چاورش - گزنه کش، سیدک، درب رود تپه ماکو، کچله، هله قوش و قرنسا است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای ارومیه ادامه داد: محورهای تکیه - ترمنی- اردوشاهی، شگفتیک علیا و سفلی، کانی میران و زنگکان از دیگر محورهای روستایی مهم شهرستان ارومیه است که طرح ابرار در آنها اجرا می شود.

شکوهی اظهار کرد: با آغاز فصل کار و مساعد شدن شرایط آب و هوایی حرکت جهادی آسفالت راههای روستایی پیگیری می شود و امید است در آینده ای نزدیک و با تخصیص قیر مورد نیاز آسفالت محور ها شاهد اتمام آسفالت در محورهای روستایی بیشتری باشیم.

به گزارش ایرنا، ارومیه بیش از ۶۰۰ روستا دارد.

برچسب‌ها آذربایجان غربی ارومیه توسعه روستایی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: آذربایجان غربی ارومیه توسعه روستایی آذربایجان غربی ارومیه توسعه روستایی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۷۱۶۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاسیس دفتر راه و شهرسازی بردسکن خراسان‌رضوی پس از ۳۰ سال به ثمر نشست

علی دهقان‌زاده گفت: یکی از مهم ترین مطالبات مردم استقرار ادارات در بردسکن بود که در ۲ سال گذشته و با پیگیری های فرمانداری نمایندگی و ادارات راه و شهرسازی، آب منطقه‌ای و ناحیه پخش و فرآورده‌های نفتی در شهرستان استقرار یافت.

وی به تاسیس شهرستان بردسکن در سال ۱۳۷۴ اشاره و بیان کرد: در سه دهه گذشته مردم این شهرستان مجبور بودند برای انجام امور اداری در نهادهای ذکر شده به شهرهای همجوار یا مرکز استان مراجعه کنند که اکنون این مشکل برطرف شده است و خوشبختانه تمامی ادارات در بردسکن استقرار پیدا کرده‌اند.

فرماندار بردسکن از اداره کل راه و شهرسازی استان خواست نسبت به تامین نیرو و تجهیزات اداری و مهمانسرای آن اداره اهتمام جدی داشته باشد.

دهقان زاده افزود: علاوه بر اجرای برنامه‌های حوزه مسکن در شهرستان، موضوع روکش آسفالت جاده بردسکن- سبزوار و تعریض و روکش آسفالت جاده بردسکن- انابد- سه راهی درونه از برنامه های اصلی طرح های راه و مسکن شهرستان است.

 "علیرضا موذن" دیروز (شنبه) در مراسمی به عنوان نخستین سرپرست نمایندگی راه و شهرسازی شهرستان بردسکن معرفی شد.

شهرستان بردسکن با ۸۵ هزار نفر جمعیت و سه شهر «بردسکن، شهرآباد و انابد» و ۷۳ روستای بالای ۲۰ خانوار، در فاصله ۲۸۰ کیلومتری جنوب غرب مشهد قرار دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان رضوی مشهد

دیگر خبرها

  • کمربندی دلیجان به طول ۶ کیلومتر آسفالت می‌شود
  • نصب ۲۵ کیلومتر نیوجرسی در محورهای بزرگراهی آذربایجان غربی
  • آسفالت نزدیک به ۱۱ کیلومتر از راه‌های روستایی چایپاره
  • حجم طرح‌های راهداری در بهاباد ۱۵ برابر شده است
  • روکش آسفالت محور روستایی اسلامیه سرند
  • آسفالت 9 هزار متر از محورهای روستایی اردبیل در قالب طرح هادی
  • آسفالت ۱۰۵ کیلومتر راه روستایی استان کرمان در سال ۱۴۰۲
  • بهره برداری از ۱۰۵ کیلومتر راه روستایی در کرمان 
  • تاسیس دفتر راه و شهرسازی بردسکن خراسان‌رضوی پس از ۳۰ سال به ثمر نشست
  • افزایش ۲ برابری روکش آسفالت در نطنز