Web Analytics Made Easy - Statcounter

دکتر «محمد طاهری» روز سه شنبه در نشست اعضای کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات استان همدان افزود: ساختار ویروس به گونه ای است که نمی تواند در محیط زنده بماند، بنابراین احتمال و امکان انتقال ویروس از طریق تماس با سطوح، از منظر علمی قابل قبول نیست 

وی تصریح کرد: بر این اساس اطلاعات ارائه شده مبنی بر ماندگاری ویروس به مدت چند روز یا چند ساعت بر روی سطوح مختلف مثل شیشه، پلاستیک، آهن و امثالهم نادرست است و این اطلاعات غیرعلمی ناشی از مقاله ای است که در نخستین روزهای اپیدمی این ویروس منتشر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استادیار دانشگاه علوم پزشکی همدان افزود: ضد عفونی کردن معابر عمومی که اوایل سال گذشته انجام شد نیز از سوی سازمان جهانی بهداشت رد شده و این کار آثار بسیار منفی بر روی فضای سبز و محیط زیست برجا گذاشت.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی همدان بهترین راهکار برای کنترل ویروس کرونا را در کنار اجرای دقیق پروتکل های بهداشتی، تزریق گسترده واکسن و قرنطینه کامل خانگی به مدت ۲ هفته دانست و تاکید کرد: روزانه ۳۰۰ میلیون تومان در همدان هزینه انجام تست کرونا از مراجعه کنندگان می شود که می توان این مبلغ را به عنوان کمک هزینه به خانوارها پرداخت کرده و از آنها خواست به مدت ۱۴ روز از خانه خارج نشوند.

دکتر طاهری اظهار داشت: کشورهایی نظیر نیوزلند و ونزوئلا با قرنطینه کامل خانگی توانستند این ویروس را مهار کنند بنابراین برای توفیق در این زمینه باید به مدت ۲ هفته از خروج مردم از منزل جلوگیری کرد.

به گزارش ایرنا، از مجموع ۱۰ شهرستان استان همدان، یک شهرستان(اسدآباد) در وضعیت قرمز و مابقی شهرستان ها در وضعیت نارنجی کرونایی قرار دارند.

برچسب‌ها دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی همدان ویروس کرونا همدان پروندهٔ خبری کرونا در ایران؛ آخرین اخبار و گزارش‌ها

منبع: ایرنا

کلیدواژه: دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی همدان ویروس کرونا همدان دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی همدان ویروس کرونا همدان اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۷۱۷۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فارغ‌التحصیلی اولین دورۀ دانشجویان کاردانی مرکز بهورزی دانشگاه علوم پزشکی تربت حیدریه

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی،مدیر مرکز آموزش بهورزی دانشگاه علوم پزشکی تربت حیدریه گفت: دانشجویان دورۀ ۲۷ بهورزی این دانشگاه، دورۀ آموزشی خود را به پایان رسانده و فارغ‌التحصیل شدند. 

طاهره انصاری‌فر افزود:در این دوره برای اولین بار دانشجویان با مدرک دیپلم پذیرش و با مدرک کاردانی بهورزی فارغ‌التحصیل شده‌اند که این گروه پس از طی مراحل استخدامی واداری، در خانه‌های بهداشت تحت پوشش دانشگاه مشغول به‌کار خواهند شد.

وی گفت:هفت بهورز در شهرستان زاوه (خانه‌های بهداشت کاهیجه، مرغزار، صفی آباد، زاوه، سرگلون، ساق و جعفرآباد)، چهار بهورز در شهرستان مه ولات (خانه‌های بهداشت همت آباد، چنار، گلستان و زرمهر) و ۱۰ بهورز در شهرستان تربت حیدریه (خانه‌های بهداشت فدرد، حصار، صومعه، عریان، دوغشک، درخت سنجد، نسر، جعفرآباد، حشمت آباد و آبرود) فعالیت کاری خود را آغاز می‌کنند.

دیگر خبرها

  • آمادگی مراکز درمانی آذربایجان شرقی برای خدمت رسانی به شهروندان
  • بیماری‌های حاد تنفسی، کرونا و آنفلوآنزا را شوخی نگیرید
  • شهروندان ابتلا به بیماری‌های حاد تنفسی، کرونا و آنفلوآنزا را شوخی نگیرند
  • قرار گرفتن رشته MBBS دانشگاه علوم پزشکی همدان در فهرست جهانی دانشکده‌های پزشکی
  • رشته MBBS دانشگاه علوم پزشکی همدان جهانی شد
  • فارغ‌التحصیلی اولین دورۀ دانشجویان کاردانی مرکز بهورزی دانشگاه علوم پزشکی تربت حیدریه
  • سفرهای درمانی به تهران به علت کمبود متخصص در شهرستان‌ها است
  • جمع آوری ۲ میلیارد تومان داروی تاریخ گذشته در نیشابور
  • میزان شیوع آنفلوانزا و کرونا در کشور / از مصرف خودسرانه دارو و آنتی‌بیوتیک خودداری کنید
  • فعالیت ۲۱ مرکز بهداشت دانشگاه علوم پزشکی مشهد در ایام تعطیلات نوروزی