Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا - جعفرآهنگران بر مکانیزه کردن فعالیت ها درمعاونت اقتصادی و سرمایه گذاری سازمان منطقه آزاد کیش با هدف تسریع فرایند پاسخگویی تاکید کرد
به گزارش روابط عمومی و اموربین الملل سازمان منطقه آزادکیش، درمراسمی صبح امروز سه شنبه 22 اردیبهشت، جعفر آهنگران مدیرعامل و رییس هیات مدیره این سازمان با اعطای حکمی معراج نادری فصیح را به عنوان سرپرست معاونت اقتصادی و سرمایه گذاری این سازمان معرفی واز زحمات داریوش سلیمی تقدیرکرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


جعفرآهنگران در این مراسم با اشاره به اینکه بیشترین حجم مراجعات مردمی و درخواست ها به فعالیت های معاونت اقتصادی و سرمایه گذاری سازمان مرتبط است اظهارداشت: سازمان منطقه آزاد کیش در استفاده ازاتوماسیون اداری درکشور پیشرو بوده و اینک نیز مکانیزه کردن فعالیت ها در بخش اقتصادی یکی ازمهمترین برنامه هایی است که باید به سرعت اجرایی شود.
وی ایجاد سامانه جامع فعالیت های اقتصادی در سازمان منطقه آزاد کیش را یک مطالبه مردمی دانست و تسریع فرایند پاسخگویی ، کاهش مراجعات مردمی، شفاف سازی فعالیت ها و تحقق طرح سازمان شیشه ای، و همچنین افزایش قدرت نظارتی درجهت سنجش عملکرد را مهم ترین مزایای مکانیزه کردن کامل فعالیت ها در بخش اقتصادی سازمان عنوان کرد.
وی با اشاره به توانمندی و آشنایی سرپرست جدید معاونت اقتصادی و سرمایه گذاری سازمان منطقه آزاد کیش با ظرفیت های جزیره کیش ابراز امیدواری کرد تعیین تکلیف پرونده های معوق و اتمام طرح های نیمه
با سرعت و دقت زیاد درمعاونت اقتصادی و سرمایه گذاری پیگیری شده و به سرانجام برسد.
داریوش سلیمی معاون پیشین اقتصادی و سرمایه گذاری سازمان نیز با بیان اینکه تسریع در پاسخگویی به درخواست های فعالان اقتصادی و سرمایه گذاران ، مهم ترین اصل مد نظر وی بوده است گفت: تنها درصدکمی از درخواست های مردمی خارج از چارچوب قانونی است و بخش زیادی از تقاضای مراجعان را می توان در چارچوب قانون با سرعت پاسخ گفت که این امر مهم ترین مطالبه سرمایه گذاران و فعالان اقتصادی است.
معراج نادری فصیح نیز با بیان اینکه سهولت درفرایندها و شفافیت، سرلوحه فعالیت های این معاونت خواهد بود اظهار داشت : با کمک همکاران پر تلاش معاونت اقتصادی در جهت مشتری مداری، قانون مداری و تحقق شعار کیش برای همه حرکت خواهیم کرد.
سرپرست جدید معاونت اقتصادی و سرمایه گذاری سازمان منطقه آزاد کیش تاکیدکرد: با سرعت بخشیدن به روند ارائه خدمات ، کوتاه کردن فرایندها و دقت نظر درتمامی بخش ها، برای کمک به تولید ، پشتیبانی و حمایت از فعالیت های اقتصادی و مانع زدایی ها تلاش خواهیم کرد.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: معاونت اقتصادی و سرمایه گذاری سازمان سازمان منطقه آزاد کیش فعالیت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۷۱۷۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تفاوت کیبورد مکانیکال و کیبورد گیمینگ: راهنمای جامع برای انتخاب بهترین کیبورد

به گزارش گروه بازار خبرگزاری علم و فناوری آنا، کیبوردها از جمله لوازم جانبی ضروری کامپیوترها هستند که نقش مهمی در کارایی و تجربه کاربری ایفا می‌ کنند. در میان تنوع گسترده کیبوردها، دو نوع پرطرفدار کیبورد مکانیکال و کیبورد گیمینگ هستند. در این مقاله به بررسی تفاوت ‌های این دو نوع کیبورد می ‌پردازیم تا به شما در انتخاب بهترین گزینه برای نیازهایتان کمک کنیم.

مکانیزم عملکرد کیبورد مکانیکال

در این نوع کیبورد، هر کلید دارای یک سوئیچ مکانیکی مجزا است که با فشار دادن کلید، فنر زیر صفحه کلید فشرده می‌ شود و سیگنال الکتریکی را به کامپیوتر ارسال می‌ کند. این مکانیزم، حسی دقیق و پاسخگویی سریع به همراه صدایی خاص (کلیک) به کاربر ارائه می ‌دهد. برخی از کیبوردهای مکانیکال دارای ویژگی ‌های خاصی مانند استراحتگاه مچ دست، کلیدهای قابل تعویض و نرم‌افزار برای تنظیم نورپردازی و کلیدهای ماکرو هستند.

مزایای کیبورد مکانیکال: احساس و پاسخگویی دقیق‌تر:همانطور که اشاره شد سوئیچ ‌های مکانیکال حسی دقیق و پاسخگویی سریع به کاربر ارائه می ‌دهند. این امر به‌ ویژه برای تایپ کردن، برنامه ‌نویسی و بازی ‌های کامپیوتری مفید است. صدای خاص:فشار دادن کلیدها در کیبورد مکانیکال با صدایی خاص (کلیک) همراه است که برخی افراد از آن لذت می ‌برند. عمر طولانی ‌تر:کیبوردهای مکانیکال به دلیل ساختار مکانیکی، عمر طولانی ‌تری نسبت به کیبوردهای معمولی دارند. قابلیت شخصی ‌سازی:بسیاری از کیبوردهای مکانیکال قابلیت شخصی‌ سازی دارند، به این معنی که می‌ توانید کلیدها را با کلیدهای دلخواه خود تعویض کنید و از نورپردازی RGB برای ایجاد جلوه‌ ای منحصر به فرد استفاده کنید. کاربری زیاد: کیبوردهای مکانیکال برای طیف وسیعی از کارها، از جمله تایپ کردن، برنامه ‌نویسی، کارهای گرافیکی و بازی‌ های کامپیوتری مناسب هستند. تایپ کردن:دقت و سرعت بالا و همچنین حس و حال خاص کیبورد مکانیکال، آن را به انتخابی ایده ‌آل برای تایپیست ‌ها تبدیل می‌ کند. برنامه‌ نویسی:اکثر برنامه‌ نویسان به دلیل دقت و پاسخگویی بالا از کیبوردهای مکانیکال استفاده می‌ کنند. کارهای گرافیکی:دقت و سرعت بالا در کنار حس و حال خاص کیبورد مکانیکال، آن را برای کارهای گرافیکی نیز مناسب ساخته است. بازی‌ های کامپیوتری:گیمرها به دلیل سرعت بالا، پاسخگویی سریع و کلیدهای ماکرو از کیبوردهای گیمینگ مکانیکال استفاده می‌ کنند. کیبورد گیمینگ چیست؟

کیبورد گیمینگ نوعی کیبورد کامپیوتر است که به طور خاص برای بازی‌ های کامپیوتری طراحی شده است. این کیبوردها در مقایسه با کیبوردهای معمولی، دارای ویژگی‌ هایی هستند که آن ها را برای گیمرها مناسب ‌تر می‌ کند.

ویژگی‌ های کیبورد گیمینگ: سرعت و پاسخگویی بالا:کیبوردهای گیمینگ نیز از سوئیچ ‌های باکیفیت استفاده می‌ کنند که سرعت و پاسخگویی بالایی دارند. این امر برای گیمرها که نیاز به واکنش سریع در بازی دارند، بسیار مهم است. کلیدهای ماکرو:بسیاری از کیبوردهای گیمینگ دارای کلیدهای ماکرو هستند که می‌توان برای انجام دستورات پیچیده با یک فشار کلید برنامه‌ریزی کرد. این امر می ‌تواند به گیمرها در صرفه ‌جویی در زمان و افزایش عملکردشان کمک کند. نورپردازی RGB: بسیاری از کیبوردهای گیمینگ دارای نورپردازی RGB هستند که می‌توان رنگ و الگوی آن را مطابق با سلیقه خود تنظیم کرد. این امر می ‌تواند به ایجاد فضایی هیجان ‌انگیز و جذاب برای بازی کمک کند. طراحی ارگونومیک:کیبوردهای گیمینگ به گونه‌ای طراحی شده ‌اند که در جلسات طولانی بازی راحت باشند. استحکام و دوام بالا:کیبوردهای گیمینگ برای استفاده در شرایط سخت و فشرده طراحی شده‌اند و از مواد باکیفیت ساخته شده‌اند. شباهت و تفاوت کیبورد مکانیکال و کیبورد گیمینگ

کیبورد مکانیکال از سوئیچ ‌های مکانیکی مجزا برای هر کلید استفاده می‌کنند. هر سوئیچ دارای یک فنر و یک مجموعه کنتاکت الکتریکی است. هنگام فشار دادن کلید، فنر فشرده می ‌شود و کنتاکت‌ ها با هم تماس پیدا می‌ کنند، سیگنال الکتریکی به کامپیوتر ارسال می‌ شود و کاراکتر مربوطه روی صفحه نمایش ظاهر می‌ شود.

کیبورد گیمینگ می‌ توانند از سوئیچ‌ های مکانیکی یا ممبران استفاده کنند. سوئیچ‌ های ممبران در زیر کلیدها یک لایه لاستیکی وجود دارد. هنگام فشار دادن کلید، لایه لاستیکی فشرده می‌ شود و سیگنال الکتریکی به کامپیوتر ارسال می ‌شود.

نحوه استفاده و نگهداری از کیبورد مکانیکال و کیبورد گیمینگ

استفاده:

کیبورد را روی سطح صاف و محکم قرار دهید.از قرار دادن کیبورد روی سطوح ناهموار یا ناپایدار خودداری کنید، زیرا این امر می تواند به کیبورد آسیب برساند و یا تایپ کردن را دشوار کند. از خم شدن یا پیچاندن کیبورد خودداری کنید. این امر می تواند به اتصالات داخلی کیبورد آسیب برساند. هنگام تمیز کردن کیبورد، از مایعات یا مواد شوینده خشن استفاده نکنید.یک پارچه مرطوب و نرم برای پاک کردن کیبورد کافی است. از خوردن یا آشامیدن روی کیبورد خودداری کنید.ریختن مایعات روی کیبورد می تواند به آن آسیب برساند. هنگام جابجایی کیبورد، آن را از طریق سیم یا کابل نگیرید. کیبورد را با دست خود بلند کنید.

نگهداری:

به طور مرتب کیبورد خود را تمیز کنید.برای تمیز کردن کیبورد، از یک پارچه مرطوب و نرم استفاده کنید. می توانید از یک برس کوچک مثل مسواک بلااستفاده برای پاک کردن گرد و غبار از بین کلیدها استفاده کنید. هر چند ماه یکبار کلیدها را با استفاده از یک ابزار مخصوص (keycap puller) جدا کنید و زیر آن ها را تمیز کنید.این امر به از بین بردن گرد و غبار و خرده ریزه ها که می توانند در زیر کلیدها جمع شوند و باعث ایجاد مشکل در عملکرد کیبورد شوند، کمک می کند. برخی از این کیبوردها دارای باتری قابل شارژ هستند که توصیح می شود برای شارژ این نوع از محصولات از کابل شارژر استاندارد استفاده کنید.

نکات تکمیلی:

اگر به دنبال دقت و سرعت بالا در تایپ کردن، حسی خاص و نوستالژیک از تایپ کردن و کیبوردی با عمر طولانی هستید، کیبورد مکانیکال انتخاب مناسبی برای شما است. اگر به دنبال کیبوردی برای بازی‌های کامپیوتری هستید که هم با ماوس و سایر محصولات گیمینگ شما ست باشد و هم سرعت بالا، پاسخگویی سریع و کلیدهای ماکرو داشته باشد و همچنین به دنبال ظاهری جذاب و نورپردازی RGB هستید، کیبورد گیمینگ انتخاب مناسبی برای شما است. قیمت کیبوردهای مکانیکال و گیمینگ می‌تواند از چند صد هزار تومان تا چند میلیون تومان متغیر باشد. گارانتی کیبورد

یکی از موارد مهمی که هنگام خرید این کالای دیجیتال باید توجه داشته باشید بحث گارانتی محصول است. شرکت داده پرداز رایانه متین به عنوان نماینده انحصاری فروش و خدمات پس از فروش برندهای معتبر سیلیکون پاور، اپیسر، کینگ استار، هایلو، QCY، مک دودو، سیبراتون، لونارک و کداک تمرکز خود را بر روی کیفیت کالاهای خود و ارائه خدمات به بهترین شکل ممکن گذاشته است.

این شرکت همچنین بعنوان وارد کننده گروه‌ کالایی‌های متنوع از جمله انواع اسپیکر، انواع حافظه از جمله هارد اکسترنال و فلش مموری و کارت حافظه و اس اس دی، انواع شارژر و پاوربانک، انواع کابل شارژ، انواع گجت دیجیتال ازجمله ساعت هوشمند خود را میان ارائه دهندگان معتبر خدمات پس از فروش یکپارچه در سراسر کشور قرار داده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تفاوت کیبورد مکانیکال و کیبورد گیمینگ: راهنمای جامع برای انتخاب بهترین کیبورد
  • انعقاد تفاهم نامه سرمایه گذاری خارجی به ارزش ۸ میلیون دلار در منطقه ویژه اقتصادی بندر امام خمینی​
  • انعقاد تفاهم‌نامه هشت میلیون دلاری در منطقه ویژه اقتصادی بندر امام (ره)
  • رسیدگی به امور سرمایه‌گذاران از اولویت‌های کاری منطقه آزاد چابهار
  • تسهیل خدمات سرمایه‌گذاری از مسیر پنجره واحد الکترونیک در قشم| حجم صادرات و صادرات مجدد قشم به 505 میلیون دلار رسید
  • رسیدگی به امور سرمایه‌گذاران و فعالان اقتصادی از اولویت‌های کاری منطقه آزاد چابهار است
  • دانشگاه‌های تحقیقاتی چگونه اقتصادهای منطقه‌ای را تقویت می‌کنند؟
  • شیلات و کشاورزی رکورددار افزایش سرمایه‌گذاری در قشم
  • تراز تجاری منطقه آزاد قشم به بیش از ۳۱۳ میلیون دلار رسید
  • ۵۰۵ میلیون دلارحجم صادرات و صادرات دوباره از قشم