Web Analytics Made Easy - Statcounter

بنا بر داده‌‌های خبرنگار تسنیم، حجت‌الاسلام سید ابراهیم رئیسی جمع بندی خود برای کاندیداتوری در انتخابات ریاست‌جمهوری را نهایی کرده و به احتمالا بسیار زیاد در روزهای آتی، برای ثبت‌نام به وزارت کشور خواهد رفت. - اخبار سیاسی -

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری تسنیم، در پی افزایش مطالبه‌های مردمی از حجت‌الاسلام سید ابراهیم رئیسی برای کاندیداتوری در انتخابات ریاست‌جمهوری، داده‌های خبرنگار تسنیم از قطعی شدن کاندیداتوری وی در انتخابات ریاست‌جمهوری حکایت دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قرار است آقای رئیسی در روزهای آتی، برای ثبت‌نام در انتخابات ریاست‌جمهوری به وزارت کشور برود.

گفته می‌شود، حجت‌الاسلام سید ابراهیم رئیسی یکی از وزرای دولت سابق را به‌زودی به‌عنوان رئیس ستاد انتخاباتی خود منصوب خواهد کرد.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: انتخابات ریاست جمهوری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۷۱۹۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رییس جمهور استان سمنان را ترک کرد

به گزارش خبرگزاری مهر، سید ابراهیم رئیسی بعد از ظهر جمعه استان سمنان را به مقصد تهران ترک کرد.

حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی و جمعی از اعضای هیأت دولت سیزدهم در اولین سفر استانی در سال ۱۴۰۳ و در چهاردهمین سفر از دور دوم سفرهای استانی دولت سیزدهم، روز پنجشنبه سی‌ام فروردین وارد سمنان شد و امروز (جمعه) پس از حضور و دیدار با مردم دامغان، استان سمنان را از طریق فرودگاه شاهرود ترک کرد.

کد خبر 6082509

دیگر خبرها

  • رییس جمهور استان سمنان را ترک کرد
  • رئیسی وارد دامغان شد
  • جلیل محبی: دولت رئیسی برای فرار از مسئولیت گشت ارشاد، آن را به گردن دولت خاتمی انداخت
  • پیام بسیار مهم مذاکره از ایران به غرب
  • پریدر استعفایش را پس گرفت و نیامد/ ثبت نام ۱۵ کاندیدا برای ریاست شطرنج
  • ثبت‌نام ۱۵ نفر در انتخابات فدراسیون شطرنج/ پریدر نیامد
  • پیام وزیر دفاع به ابراهیم رئیسی
  • نیشابور میزبان کنگره ملی امامزادگان محمد محروق و ابراهیم(ع) می شود
  • سرنوشت طرح اصلاح قانون انتخابات ریاست جمهوری چه شد؟
  • جنگ لیست‌ها در مرحله دوم انتخابات مجلس دوازدهم