Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-20@02:54:17 GMT

استاندار بوشهر خروج مرغ زنده از استان را ممنوع کرد

تاریخ انتشار: ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۸۷۱۹۶۰

استاندار بوشهر خروج مرغ زنده از استان را ممنوع کرد

گراوند گفت: غداری‌ها که مرغ تولیدی خود را کشتار و به بازار عرضه نکنند با حکم دستگاه فضایی، مرغ آنان در اختیار واحدهای کشتارگاه قرار می‌گیرد و توزیع می‌شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سپاس؛ گراوند استاندار بوشهر صبح امروز در نشست ستاد تنظیم بازار اظهار کرد: تا به حالت عادی برگشتن وضعیت توزیع گوشت مرغ، اداره کل پشتیبانی دام استان بوشهر موظف است گوشت مرغ به ظرفیت بالای ۱۰۰ تن در روز با قیمت مصوب تأمین و توزیع کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار بوشهر افزود: مرغداری‌ها که مرغ تولیدی خود را کشتار و به بازار عرضه نکنند با حکم دستگاه قضایی، مرغ آنان در اختیار واحدهای کشتارگاه قرار می‌گیرد و توزیع می‌شود.

وی تاکید کرد: خروج مرغ زنده از استان بوشهر ممنوع می باشد.

 

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۷۱۹۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خروج ۴۲۴ میلیارد تومان نقدینگی از صندوق‌های با درآمد ثابت در هفته‌ای که گذشت

کوروش آسایش کارشناس بازار سرمایه گفت: در هفته کاری که گذشت صندوق‌های با درآمد ثابت شاهد خروج نقدینگی ۴۲۴ میلیارد تومانی بودند در حالی که بازار سهام شاهد خروج ۲ هزار و ۸۷۵ میلیارد تومان پول افراد حقیقی بود.

او افزود: در این هفته کاری صندوق‌های با درآمد ثابت سه روز یعنی دوشنبه، سه‌شنبه و چهارشنبه به ترتیب ۸۹ میلیارد تومان، ۱۵۴ میلیارد تومان و ۵۹۲ میلیارد تومان شاهد ورود نقدینگی بودند. روز‌های شنبه و یکشنبه نیز به ترتیب هزار و ۷۸ میلیارد تومان و ۱۸۱ میلیارد تومان خروج نقدینگی حقیقی‌ها از این صندوق‌ها ثبت شد.

گفتنی است، طبق مصوبات سازمان بورس، صندوق‌های درآمد ثابت موظف هستند که حداقل ۷۵ درصد از دارایی خود را به اوراق بهادار با درآمد ثابت، گواهی سپرده بانکی و سپرده بانکی اختصاص دهند.

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی بورس

دیگر خبرها

  • افزایش واردات گوشت منجمد
  • حداکثر کشتار دام در طول سال ۸ میلیون راس است
  • روزانه حدود ۷۵۰ تا ۸۰۰ تن گوشت مرغ در استان تولید می‌شود
  • اجرای سامانه توزیع هوشمند مرغ گرم در تویسرکان
  • خروج ۴۲۴ میلیارد تومان نقدینگی از صندوق‌های با درآمد ثابت در هفته‌ای که گذشت
  • ۱۲۰۰ تن شکر در سکوهای تنظیم بازار یزد توزیع می‌شود
  • توزیع ۵۷۰۰ تن اقلام اساسی در مازندران
  • توزیع بیش از ۵ هزار تن اقلام اساسی در مازندران
  • کاهش قیمت گوشت مرغ در بازار یزد
  • قیمت گوشت مرغ در بازار امروز ۲۹ فروردین ۱۴۰۳