Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، محمودرضا نصیرلو داور بین المللی فوتسال شب گذشته در استوری اینستاگرام خود با انتشار عکسی از فرودگاه امام خمینی نوشت حلالم کنید و تموم شد...

این مطلب در حالی منتشر شد که نصیرلو قرار بود روز چهارشنبه دیدار حساس تیم های گهرزمین سیرجان و پاس تهران را در لیگ دسته اول قضاوت کند و کمیته داوران نام وی را از لیست داوری این بازی خارج کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گفته می شود این استوری فقط بخاطر کنار گذاشتن وی از قضاوت در لیگ یک بوده است و او قصد مهاجرت از کشور را ندارد. 

نکته جالب این است که خداداد افشاریان رییس کمیته داوران فدراسیون در مصاحبه ای اعلام کرد از این موضوع بی اطلاع است.

ساعاتی پس از این اتفاق ابلاغیه جدید صادر شد که نصیرلو به جای ابراهیم محرابی این هفته قصاوت دیدار پایانی گیتی پسند مقاومت البرز را برعهده خواهد داشت.

اسامی قبل و بعد از استوری این داوری و تغییرات صورت گرفته را در زیر مشاهده می‌کنید:

 

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: فوتسال داوری لیگ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۷۲۰۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احضار رضاوند به کمیته انضباطی

به گزارش قدس آنلاین، تا پیش از این تصور می شد که به دلیل گل زده استقلال در دربی که پرسپولیس میزبان بوده، این تیم نسبت به رقیب دیرینه، دست برتری را دارد اما حالا مشخص شد که اگر امتیازات سرخابی ها در پایان لیگ برابر شود، کار به تفاضل گل کشیده می شود.

این اتفاقات با واکنش آرش رضاوند همراه شد و بازیکن استقلال بدون نام بردن از سهیل مهدی، در استوری خود نوشت: «قانون، قانون جنگل. اینم از قانون گذار. خدا رو شکر صدای خودشو تشخیص داد زد زیرش.  #عدالت .»

حالا نیز سازمان لیگ با انتشار اطلاعیه ای، از احضار بازیکن استقلال خبرداد. در متن این بیانیه آمده است: آرش رضاوند به دلیل انتشار استوری توهین آمیز علیه مدیر مسابقات سازمان لیگ فوتبال ایران به کمیته های اخلاق و انضباطی فدراسیون فوتبال احضار می شود.

دیگر خبرها

  • ادامه پیروزی‌های مس، شهید شاملی و گیتی پسند در لیگ برتر هندبال ایران
  • راه هموار تیم هندبال مس کرمان برای قهرمانی در لیگ برتر
  • حضور داوران چهارمحال و بختیاری در دوره رفرشینگ داوری اسکواش
  • یکصد داور جهانی و آسیایی قضاوت مسابقات کاراته را برعهده دارند
  • لیست داوران جام حذفی انگلیس؛ مایکل اولیور داور دیدار منچسترسیتی - چلسی
  • اتفاق غیرمنتظره در دربی اصفهان
  • داوران هفته بیست و چهارم لیگ برتر فوتبال کشور مشخص شدند
  • اعلام اسامی داوران هفته بیست و چهارم لیگ برتر/ قضاوت صفایی و مومنی برای استقلال و پرسپولیس
  • رنگ پیراهن تیم ملی فوتسال در نخستین دیدار مشخص شد
  • احضار رضاوند به کمیته انضباطی