Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-25@06:49:08 GMT

قیمت گوشت قرمز در تبریز تعدیل شد

تاریخ انتشار: ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۸۷۲۲۵۶

قیمت گوشت قرمز در تبریز تعدیل شد

کریم قدرتی روز سه شنبه در جمع خبرنگاران با بیان اینکه این تعدیل قیمت بر اساس تنظیم بازار گوشت قرمز در تبریز و طبق توافقی که با پیمانکاران در فروشگاه‌های کشتارگاه انجام شده است، افزود: با توجه به تمهیدات اتخاذ شده، کیفیت گوشت کشتارگاه تبریز بسیار بالا بوده و اقدامات این سازمان در شناسنامه‌دار کردن گوشت استحصالی از اقبال خوبی از طرف قصابی‌ها و مردم برخوردار شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با ابراز تاسف از اینکه در برخی از قصابی‌های شهر تبریز دیده می‌شود که گوشت بدون شناسنامه عرضه می شود، این مساله را موجب سودجویی و فرصت‌ طلبی در حوزه توزیع و مصرف گوشت قرمز ارزیابی کرد و اظهار داشت: نبود شناسنامه در گوشت که بعضا" حتی از قیمت مصوب هم پایین‌تر فروخته می‌شود، موجب سردررگمی مردم شده و شهروندان با بی اطلاعی از جنسیت و سن دام استحصالی، دقت و اطلاع کافی از خرید گوشت  ندارند.

قدرتی خاطرنشان کرد: در صورت برخورد با چنین تخلفاتی،  مردم بایدبا شماره تلفن ۱۲۴ یا بازرسی سازمان کشتارگاه تبریز تماس گرفته تا در اولین فرصت با این اقدامات غیر قانونی برخورد شود.

وی اضافه کرد: با توجه به حساسیت موضوع و ارتباط مستقیم سلامت مردم با سلامت گوشت مصرفی و همچنین اراده راسخ اداره کل دامپزشکی آذربایجان شرقی در جهت جلوگیری از تولید و عرضه گوشت غیر استاندارد و ناسالم به مصرف کنندگان، شهرداری تبریز نیز دوشادوش دستگاه‌های ذیربط تمامی امکانات سخت‌افزاری و نرم‌افزاری خود را برای تامین امنیت غذایی شهروندان‌ به کار می‌بندد.

قدرتی ابراز امیدواری کرد در راستای اجرای فرامین رهبر انقلاب و در سال تولید، پشتیبانی‌ها، مانع‌زدایی‌ها، سازمان کشتارگاه صنعتی تبریز تمامی امکانات خود را به کار خواهد بست تا بتواند در اجرای امر رهبری و خدمت به مردم نجیب با تمام قوا حرکت کند.

وی نرخ جدید فروش گوشت قرمز شناسنامه دار نر کشتار روز در فروشگاه‌های کشتارگاه صنعتی شهرداری تبریز را  به شرح زیر اعلام کرد:

* گوشت شناسنامه دارگوساله نر جوان کشتار روز مخلوط بدون استخوان هر کیلوگرم ۱۲۰ هزار تومان

*  گوشت  شناسنامه دار نیم‌شقه گوسفند نر بره کشتار روز هر کیلوگرم  ۱۱۱هزار تومان

* گوشت شناسنامه‌دار گوسفند نر بره کشتار روز بدون دمبه هر کیلوگرم ۱۲۰ هزار تومان

* گوشت شناسنامه‌دار ران گوسنفد نر بره با راسته هر کیلوگرم  ۱۲۵ هزار تومان

برچسب‌ها گوشت قرمز تبریز شهرداری تبریز قیمت کالا

منبع: ایرنا

کلیدواژه: گوشت قرمز تبریز شهرداری تبریز گوشت قرمز تبریز شهرداری تبریز قیمت کالا اخبار کنکور شناسنامه دار گوشت قرمز کشتار روز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۷۲۲۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تخلف یک کشتارگاه طیور در استان کرمانشاه

قهرمان شاهی مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کرمانشاه گفت : طی روز‌های اخیر نمایندگان تعزیرات حکومتی کرمانشاه به همراه بازرسان جهاد کشاورزی و دامپزشکی به صورت شبانه بازدیدی از محل کشتارگاه طیور در استان کرمانشاه داشتند.

وی افزود: در این بازدید مقدار ۵۲۶ کیلوگرم سنگ‌دان و ۲۳۵ کیلوگرم گوشت مرغ به صورت ران و سینه بدون تاریخ تولید و انقضا در بسته‌های نایلونی منجمد کشف شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کرمانشاه با بیان اینکه در این بازرسی بیش از ۷۰۰ کیلوگرم لاشه گوشت مرغ ضبط شد، خاطر نشان کرد: نسبت به حمل، امحاء و معدوم سازی این مقدار لاشه توسط نماینده دامپزشکی اقدام شد.

شاهی از شهروندان خواست در صورت مشاهده هر گونه تخلف اعم از احتکار، کم‌فروشی و گران‌فروشی و… مراتب را از طریق سامانه ۱۳۵ تعزیرات یا ۱۲۴ صمت اطلاع‌رسانی کنند تا در اسرع وقت رسیدگی شود .

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه کرمانشاه

دیگر خبرها

  • تبدیل به ضایعات بیش از ۳ هزار کیلوگرم گوشت مرغ در بیرجند
  • قیمت مرغ و گوشت امروز ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳+جدول
  • قیمت گوشت قرمز امروز چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • تخلف یک کشتارگاه طیور در استان کرمانشاه
  • قیمت مرغ و گوشت امروز ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳+جدول
  • قیمت گوشت قرمز امروز سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • قیمت مرغ و گوشت امروز ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳+جدول
  • بانه ، قطب تولید گوشت مرغ در استان
  • قیمت گوشت قرمز امروز ۳ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • بازار گوشت قرمز در مسیر نجومی شدن / قیمت جدید مرغ اعلام شد