Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-04-18@07:06:50 GMT

نمادهای بورسی که متوقف شدند

تاریخ انتشار: ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۸۷۲۳۳۴

نمادهای بورسی که متوقف شدند

در پایان معاملات امروز نماد معاملاتی کفرا، سدور، خساپا، بکام، دالبرح متوقف خواهند شد. ناطقان: در پایان معاملات امروز نماد معاملاتی شرکت های فرآورده های نسوز ایران(کفرا)، سیمان دورود(سدور)جهت برگزاری مجمع عمومی عادی سالیانه به منظور تصویب صورتهای مالی، ایرانی تولید اتومبیل_سایپا(خساپا)جهت برگزاری مجمع عمومی عادی به طور فوق العاده به منظور انتخاب اعضای هیئت مدیره، کارخانجات تولیدی شهید قندی(بکام)جهت برگزاری مجمع عمومی عادی به طور فوق العاده، حق تقدم شرکت البرز دارو(دالبرح)با توجه به پایان مهلت پذیره نویسی متوقف خواهند شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!




منبع: صراط برچسب ها: نماد ، بورس ، ناطقان ، متوقف ، خساپا ، کفرا

منبع: ناطقان

کلیدواژه: نماد بورس ناطقان متوقف خساپا کفرا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۷۲۳۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بورس ۱۰ هزار واحد مثبت شد

فرارو، شاخص کل بورس تهران در پایان معاملات امروز بازار سرمایه با افزایش ۱۰ هزار و ۱۴۰ واحدی به قله ۲ میلیون و ۲۰۶ هزار و ۹۰۷ واحدی رسید و پس از اینکه ۲ روز روند بازار در هفته جاری، نزولی بود بالاخره، ورق بازار برگشت.

به گزارش فرارو، در پایان معاملات امروز بازار سرمایه، شاخص کل هم‌وزن بورس، نیز با افزایش ۲ هزار و ۴۵۸ واحدی در ارتفاع ۷۲۶ هزار واحدی قرار گرفت.

در پایان معاملات امروز بازار سرمایه، ارزش بورس تهران به ۷۶ همت و ۵۰۷ میلیارد تومان رسید و تعداد ۱۶۰ هزار و ۹۴۰ معامله مورد دادوستد قرار گرفت.

در پایان معاملات امروز بازار سرمایه، نماد‌های فملی، فولاد، فارس، وبملت، وامید، نوری و شستا بیشترین تاثیر بر رشد شاخص کل بورس تهران، داشتند.

شاخص کل فرابورس ایران در پایان معاملات امروز بازار سرمایه با رشد ۶۳ واحدی در ارتفاع ۲۴ هزار و ۷۰۸ واحدی قرار گرفت؛ ارزش بازار اول و دوم فرابورس ایران به ۱۳ همت و ۶۹۰ میلیارد تومان رسید و تعداد ۸۷ هزار و ۴۶۱ معامله مورد دادوستد قرار گرفت.

در پایان معاملات امروز بازار سرمایه، نماد‌های هرمز، شگویا، وسپهر، زاگرس و خاور بیشترین تاثیر بر رشد و نماد‌های آریا و بپاس بیشترین تاثیر بر ریزش شاخص کل فرابورس ایران، داشتند.

دیگر خبرها

  • برگزاری مجمع عمومی عادی به طور فوق العاده شرکت سمیکو
  • حمل و نقل عمومی از شنبه گران می شود | افزایش ۱۶ درصدی نرخ ورودیه مترو
  • بورس فروردین را با سبزپوشی به پایان رساند
  • «الشمال» در حضور امید ابراهیمی متوقف شد
  • مشارکت ایران در مجمع عمومی کنفدراسیون مدرن پنتاتلون آسیا
  • نخستین مشارکت ایران در مجمع عمومی کنفدراسیون مدرن پنتاتلون آسیا با حضور گودرزی
  • افت ۴۹۹۹ واحدی شاخص بورس +نقشه
  • شکست خیبر برابر سایپا/ چادرملو در گیلان متوقف شد
  • بسکتبال NBA | پایان فصل عادی و آماده برای جنگ پلی آف
  • بورس ۱۰ هزار واحد مثبت شد