Web Analytics Made Easy - Statcounter

ثمینی گفت: نماز عید فطر بر اساس مصوبه ستاد مدیریت بیماری کرونا، با توجه به رنگ بندی شهرها در فضاهای باز، با جمعیت محدود و رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از خرم آباد، « محمود ثمینی» امروز در جلسه کمیته امنیتی انتظامی ستاد مدیریت بیماری کرونای استان، اظهار داشت: همراهی مردم مهم ترین راه کنترل بیماری کروناست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

معاون سیاسی امنیتی استانداری لرستان با اشاره به در پیش رو بودن عید سعید فطر، افزود: نماز عید فطر بر اساس مصوبه ستاد مدیریت بیماری کرونا، با توجه به رنگ بندی شهرها در فضاهای باز، با جمعیت محدود و رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار می شود .

 

وی ادامه داد: با توجه به اینکه برخی از مردم در ایام تعطیلات نوروز پروتکل های بهداشتی را به طور کامل رعایت نکرده و هشدارهای ستاد کرونا را جدی نگرفتند، شاهد موج چهارم کرونا در کشور بودیم به نحوی که وضعیت در بیشتر شهرهای کشور قرمز شده بود .

 

ثمینی با تشکر از همراهی  مردم استان، تصریح کرد: از مردم هم استانی می خواهیم در تعطیلات پیش‌رو از سفرهای غیرضروری، مسافرت، گردهمایی و تجمع خودداری کنند تا بتوانیم شاهد کاهش تعداد مبتلایان به بیماری کرونا باشیم.

 

معاون  سیاسی امنیتی استانداری لرستان با اشاره به اعمال محدودیت ها، افزود: تردد وسائط نقلیه از ساعت ۱۲ روز سه شنبه بیست و یکم تا ساعت ۱۲ روز شنبه بیست و پنجم اردیبهشت ماه جاری بین شهرهای استان ممنوع و کنترل عبور و مرور از مبادی ورودی و خروجی شهرها انجام خواهد شد .

 

ثمینی با اشاره به مصوبه جدید ستاد مدیریت بیماری کرونا گفت: با تصمیم ستاد، جریمه خودروها با پلاک غیر بومی برای ورود به شهرهای با وضعیت زرد نیز افزایش پیدا کرده است .

 

خانواده ها نگران برگزاری حضوری امتحانات نهایی نباشند 

 

معاون استاندار لرستان در ادامه با اشاره به برگزاری امتحانات نهایی دانش آموزان در مقاطع نهم و دوازدهم گفت: با تدابیری که از طرف آموزش و پرورش و دانشگاه علوم پزشکی استان اندیشیده شده، جای هیچ گونه نگرانی برای خانواده وجود ندارد و تمامی امکانات برای برگزاری امتحانات فراهم آمده است .

پایان پیام/599

منبع: شبستان

کلیدواژه: اعمال محدودیت های کرونایی فضای باز نماز عید فطر ستاد مدیریت بیماری کرونا عید فطر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۷۲۳۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مجلس درباره مباحث ارزی و معیشتی مردم نشست برگزار کند

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام «محمدتقی نقدعلی» در جلسه علنی امروز (دوشنبه ۳ اردیبهشت ماه) مجلس شورای اسلامی طی تذکر شفاهی اظهار کرد: از تلاش‌های سردار رادان و مجموعه فراجا برای مقابله با بی‌حجابی تشکر می‌کنم و امیدوارم با تدابیر و ظرافت مساله، جلوگیری از کشف حجاب با قدرت و قوت دنبال شود.

وی در ادامه افزود: مشکلات معیشتی و ارزی به مردم فشار زیادی وارد کرده و مردم تصور می‌کنند ما در مجلس اطلاعی از وضعیت معیشتی آنان نداریم؛ در حالی که ما به خوبی از وضعیت معیشتی مردم اطلاع داریم.

نماینده مردم خمینی‌شهر در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: لازم است جلسه ویژه‌ای برای بررسی وضعیت معیشتی و ارزی کشور برگزار شود تا مردم بدانند ما در موضوع معیشت و مباحث ارزی، دغدغه‌مند هستیم.

کد خبر 6085245 زهرا علیدادی

دیگر خبرها

  • حجاج این ۲ توصیه پزشکی را جدی بگیرند
  • ۲ توصیه مهم پزشکی به زائران خانه خدا | بخش عمده‌ سرماخوردگی‌ها کروناست | شیوع یک سویه بسیار واگیر کرونا
  • مجلس درباره مباحث ارزی و معیشتی مردم نشست برگزار کند
  • سندروم پس از کرونا چیست؟
  • توسعه شهری ارومیه در وضعیت مطلوبی قرار ندارد
  • تاکید استاندار همدان بر بهبود وضعیت نمازخانه‌‌ مدارس
  • وضعیت قیمت شیرخشک بعد از تغییر سیاست های ارزی
  • وضعیت برگزاری ادامه لیگ برتر/ سه هفته پایانی همزمان برگزار می‌شود
  • خبر تاج در مورد مراسم برترین‌های لیگ
  • وضعیت سیل‌زدگان در سیستان و بلوچستان؛ مدیریت بحران کجاست؟