Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-16@06:40:50 GMT

تحقيقات از جانسون درباره سفر‌هاي لوکس وي

تاریخ انتشار: ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۸۷۲۴۱۸

خبرگزاری آریا- دستگاه مسئول نظارت بر رعایت قوانین پارلمانی انگلیس اعلام کرد بوریس جانسون نخست وزیر انگلیس هدف تحقیقاتی درباره سفر‌های لوکس به جزایر کارائیب قرار دارد.
به گزارش خبرگزاری آریا، دستگاه مسئول نظارت بر رعایت قوانین پارلمانی انگلیس در پایگاه اینترنتی خود اعلام کرد بوریس جانسون نخست وزیر انگلیس هدف تحقیقاتی درباره سفر‌های لوکس به جزایر کارائیب پس از پیروزی در انتخابات پارلمانی در اواخر سال 2019 قرار دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رهبر محافظه کار انگلیس و نامزدش سال نو را در جزیره‌ای از جزایر کارائیب گذراندند. وی به عنوان نماینده پارلمان در اعلام تعارض منافع خود گفته بود این تعطیلات که 15 هزار پوند هزینه داشت از طریق دیوید راس تاجر انگلیسی به او هدیه شده است.
به گزارش خبرگزاری فرانسه از لندن، درابتدا‏، راس با انکار این موضوع سبب سردرگمی شد، ولی سپس از طریق سخنگوی خود گفت این جزء مزایای کارمندان و درآمد غیرنقدی است.
دفتر نخست وزیری دوشنبه تأکید کرد «همه چیز در فرم‌ها اعلام شده است. نخست وزیر با شفافیت در اعلام تعارض منافع خود این مزایا را اعلام کرده است».
این منبع اعلام کرد «مهم است که همه تابع مقررات باشند همان طور که نخست وزیر همواره این چنین عمل کرده است».
این افشاگری در حالی مطرح شد که بوریس جانسون درگیر چندین پرونده مرتبط با سوءاستفاده از قدرت در جهت منافع شخصی است و از آن جمله می‌توان به موضوع بازسازی لوکس آپارتمان وی در ساختمان نخست وزیری اشاره کرد که کمیسیون انتخاباتی انگلیس درباره آن تحقیق می‌کند.
به رغم این رسواگری ها‏، حزب محافظه کار وی در انتخابات محلی ششم مه در انگلیس پیروز شد و به ویژه پیروزی نامزد محافظه کاران در شهر هارتل پول در شمال شرقی انگلیس که از دیرباز در کنترل حزب کارگر است، نمادی قدرتمند از بروز تغییر قلمداد می‌شود.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: جانسون نخست وزیر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۷۲۴۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش بریتانیا به حمله پهپادی ایران علیه رژیم صهیونیستی / نخست‌وزیر انگلیس: از امنیت اسرائیل دفاع می‌کنیم

نخست وزیر انگلیس در تداوم مواضع مداخله جویانه و حمایت‌های بی‌دریغ این کشور از رژیم صهیونیستی، گفت: بریتانیا به دفاع از امنیت (رژیم) اسرائیل ادامه خواهد داد.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • واکنش کنعانی به صحبت های نخست وزیر انگلیس درباره عملیات وعده صادق
  • وزیر خارجه انگلیس: وضعیت غزه "غیرقابل قبول" است
  • انگلیس تائید کرد: پهپادهای ایران را سرنگون کرده‌ایم
  • موضع تازه نخست‌وزیر انگلیس: در کنار اسرائیلیم
  • نخست وزیر انگلیس: هواپیما‌های ما تعدادی پهپاد ایران را سرنگون کردند
  • ادعای انگلیس : تعدادی از پهپاد های ایران را سرنگون کردیم
  • واکنش نخست‌وزیر انگلیس به اقدام نظامی ایران علیه اسرائیل
  • نخست‌وزیر انگلیس: در کنار اسرائیل می‌مانیم
  • واکنش بریتانیا به حمله پهپادی ایران علیه رژیم صهیونیستی / نخست‌وزیر انگلیس: از امنیت اسرائیل دفاع می‌کنیم
  • جانسون: شکست اوکراین برای غرب فاجعه‌ای «وحشتناکتر از ویتنام» خواهد بود