Web Analytics Made Easy - Statcounter

احمد ناصری در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، به تشریح نحوه برگزاری حضوری آزمون‌های پایه نهم و دوازدهم در استان اردبیل پرداخت و اظهار کرد: طبق شیوه نامه ابلاغی وزارت آموزش و پرورش و ستاد ملی کرونا مقرر شد امتحانات پایه نهم و دوازدهم در سراسر کشور پس از عید سعید فطر از ۲۷ اردیبهشت ماه آغاز و تا ۲۴ خردادماه سال جاری با رعایت حداکثری پروتکل‌های بهداشتی برگزار شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی به جزئیات رعایت پروتکل‌های بهداشتی در برگزاری آزمون‌های حضوری نیز اشاره کرد و گفت: طبق پروتکل بهداشتی اعلام شده محل برگزاری آزمون نباید با تراکم بالای شرکت کننده باشد و در کلاس‌ها تعداد دانش آموزان بسیار کم و تهویه کلاس مناسب باشد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان با بیان اینکه برگزاری امتحانات نهایی با رعایت پروتکل‌های بهداشتی خواهد بود، افزود: مطابق پروتکل‌های بهداشتی گفته شده فاصله صندلی‌های یک و نیم تا دو متر باشد و طبق هماهنگی‌های صورت گرفته در همه حوزه‌ها امتحانی مراقبان بهداشت حضور پیدا خواهند کرد تا ورود دانش آموزان را چک کرده و بعد از اطمینان کامل از رعایت پروتکل‌های بهداشتی اجازه نشستن برای امتحان را به آنها بدهند.

ناصری تصریح کرد: بعد از اتمام هر آزمون محل برگزاری و کلیه وسایلی که مورد استفاده قرار گرفته است به صورت روزانه ضدعفونی خواهد شد و در طول آزمون نیز تمامی وسایل بهداشتی و ماسک در اختیار دانش آموزان و کادر برگزاری آزمون قرار خواهد گرفت.

افزایش ۴۰ درصد حوزه‌های امتحانی پایه نهم و دوازدهم در اردبیل

مدیر کل آموزش و پرورش استان اردبیل تعداد دانش آموزان پایه نهم و دوازدهم را به طور مجموع ۲۹ هزار نفر اعلام کرد و گفت: در پایه نهم ۱۷ هزار نفر و در پایه دوازدهم ۱۲ هزار نفر با رعایت موازین بهداشتی و با حضور در حوزه‌های انتخابیه به صورت حضوری امتحان خواهند داد.

وی به افزایش ۴۰ درصدی حوزه‌های امتحانی در اردبیل اشاره کرد و گفت: در سال گذشته جهت برگزاری آزمون‌های حضوری پایه دوازدهم ۵۹ مدرسه در نظر گرفته شده بود این دذر حالی است که امسال این تعداد مدرسه به ۹۵ حوزه امتحانی ارتقا پیدا کرده است.

ناصری تعدد بالای حوزه‌های امتحانی را پراکندگی بالا و رعایت حداکثری فاصله‌های اجتماعی و بهداشتی عنوان کرد و افزود: تمامی تمهیدات و مقدمات و شرایط لازم را فراهم کردیم تا بدون هیچ نگرانی و با رعایت حداکثری پروتکل‌های بهداشتی و فاصله‌های اجتماعی در مدارس شود.

مدیر کل آموزش و پرورش استان اردبیل بیان کرد: تعداد حوزه‌های برگزاری آزمون در پایه‌های نهم نیز ۵۷۳ مدرسه است و دانش آموزان در طی ۱۰ جلسه در مدرسه حضور پیدا کرده و آزمون خواهند داد.

ناصری با اشاره به اینکه حفظ سلامت دانش آموزان در اولویت کاری تمامی مدارس و حوزه‌های امتحانی قرار دارد گفت: ما این اطمینان را به خانواده‌های دانش آموزان می‌دهیم که جای نگرانی و دغدغه‌ای وجود ندارد و کلیه دانش آموزان، مدیران و معلمان با لحاظ تمامی نکات بهداشتی در محل آزمون حضور پیدا خواهند کرد.

کد خبر 5209644

منبع: مهر

کلیدواژه: اردبیل آموزش و پرورش اردبیل احمد ناصری ویروس کرونا ویروس کرونا روز قدس بوشهر روز جهانی قدس آمار کرونا کرمانشاه واکسن کرونا گرگان شیوع کرونا اردبیل فلسطین انتخابات 1400 عکس استانها عید سعید فطر پروتکل های بهداشتی پایه نهم و دوازدهم حوزه های امتحانی برگزاری آزمون آموزش و پرورش دانش آموزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۷۲۵۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسابقه استانی مشاعره دانش آموزی در گناوه برگزار شد

ضرغام مردانی در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار داشت: اولین دوره مسابقه استانی مشاعره سمپادی ویژه دانش آموزان متوسطه اول مدارس استعدادهای درخشان استان بوشهر در دبیرستان علامه حلی شهرستان گناوه همزمان با روز بزرگداشت سعدی شیرازی برگزار شد.

مدیر آموزش و پرورش گناوه افزود: هدف از برگزاری این مسابقه، کشف استعدادهای ادبی و کمک به شکوفایی استعداد دانش آموزان، حفظ میراث ادبی این مرز و بوم و ایجاد روحیه شادی و نشاط در بین دانش آموزان در راستای سند تحول بنیادین است.

وی با بیان اینکه برگزاری این مسابقات تأثیر مطلوبی در گسترش گنجینه شعر و ادبیات دانش آموزان خواهد داشت، افزود: ترویج فرهنگ شعر و ادب و ایجاد شور و نشاط علمی، ایجاد و تقویت روحیه مطالعه در زمینه شعر خوانی در بین دانش آموزان از جمله اهداف برگزاری این گونه مسابقات است.

مدیر دبیرستان علامه حلی و میزبان این مسابقه استانی گفت: این برنامه به مناسبت بزرگداشت روز سعدی شیرازی برای اولین بار در کشور بین مدارس سمپاد استان بوشهر برگزار شد و قصد داریم سال‌های آتی به عنوان دبیرخانه کشوری از دانش آموزان سمپادی سراسر کشور برای شرکت در این مسابقات دعوت کنیم.

عبدالرضا باز هوایی افزود: این مسابقه با شرکت ۹ نفر از دانش آموزان دختر و پسر از مدارس سمپاد سراسر استان بوشهر برگزار شد که در پایان دانش آموزان «امیرمحمد علیپور» و «کیان پور داوود» از دبیرستان علامه حلی گناوه مقام‌های اول و دوم و «آرش ایزدپناه» از دبیرستان «زنده‌یاد کردی» دشتستان مقام سوم را کسب کردند.

وی گفت: معاونت برنامه ریزی و مدیریت سازمان ملی پرورش استعدادهای درخشان، مدیر کل آموزش و پرورش استان بوشهر و هیأت همراه، فرماندار گناوه، رئیس اداره استعدادهای درخشان استان بوشهر، مدیر آموزش و پرورش شهرستان گناوه و معاونت آموزشی آموزش و پرورش گناوه از مهمانان ویژه برگزاری این مسابقه بودند.

کد خبر 6084060

دیگر خبرها

  • تأکید بر آگاه سازی دانش آموزان از نحوه برگزاری امتحانات نهایی
  • مدارس تا فرارسیدن ایام امتحانات باید دایر باشند
  • مرحله استانی دوازدهمین دور المپیاد آماده هلال احمر فارس برگزار شد
  • آمادگی مازندران برای برگزاری امتحانات نهایی
  • استخدام ۴۱۷۰ مراقب سلامت و بهداشت در مدارس + تاریخ برگزاری آزمون
  • برگزاری اردوی عملی دانش آموزان
  • برگزاری آزمون‌های نهایی مازندران در ۲۲۶ حوزه امتحانی
  • استخدام ۴۱۷۰ مراقب سلامت و بهداشت
  • استخدام ۴۱۷۰ مراقب سلامت و بهداشت/ برگزاری آزمون ۱۴ اردیبهشت
  • مسابقه استانی مشاعره دانش آموزی در گناوه برگزار شد