Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-03-19@03:34:31 GMT

عامل شهادت مأمور نیروی انتظامی نیکشهر به هلاکت رسید

تاریخ انتشار: ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۸۷۲۶۰۳

عامل شهادت مأمور نیروی انتظامی نیکشهر به هلاکت رسید

سردار احمد طاهری گفت: عامل شهادت مأمور نیروی انتظامی نیکشهر در کمتر از ۴۸ ساعت شناسایی شد و به هلاکت رسید.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سردار احمد طاهری، فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان در گفت و گو با عصرهامون بیان کرد: با تلاش تکاوران قرارگاه عملیاتی "عمار" پلیس سیستان و بلوچستان و مأموران انتظامی شهرستان نیکشهر، عامل شهادت مأمور جان برکف ناجا، شهید استواریکم "صادق کریمی ندیمی" در کمتر از ۴۸ ساعت شناسایی شد و در یک عملیات غرور آفرین به هلاکت رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی ادامه داد: این شرور ۳۱ ساله و مسلح پس از ارتکاب به این جنایت در کوهستان های اطراف نیشکهر مخفی شده بود که با تلاش پلیس مخفیگاهش شناسایی شد و صبح امروز طی درگیری مسلحانه مأموران انتظامی به هلاکت رسید.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان اضافه کرد: از این فرد جانی یک قبضه سلاح کلاش به همراه پنج تیغه خشاب به دست آمد.

گفتنی است؛ استواریکم " صادق کریمی ندیمی " یکی از تکاوران پلیس سیستان و بلوچستان  ساعت یک بامداد روز گذشته توسط سرنشینان مسلح یک دستگاه خودروی پژو ۴۰۵ در محور " نیکشهر- ایرانشهر "به شهادت رسید، در این عملیات یک مامور انتظامی دیگر مجروح شد.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: سیستان و بلوچستان هلاکت رسید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۷۲۶۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۲۸۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در سیستان و بلوچستان

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان از کشف ۲۸۰ هزار لیتر سوخت قاچاق و ناکامی قاچاقچیان در انتقال آن در سطح استان در طول هفته گذشته، خبر داد. - اخبار استانها -

سردار دوستعلی جلیلیان در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در زاهدان اظهار داشت: طرح تشدید مبارزه با قاچاق سوخت و برخورد قاطع با باندهای سازمان یافته، با هدف جلوگیری از هدر رفت سرمایه‌های ملی در محورهای مواصلاتی و نقاط مختلف استان به مرحله اجرا در آمد.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان افزود: ماموران انتظامی در ادامه طرح مبارزه با قاچاق سوخت و فرآورده‌های نفتی با بهره‌گیری از شیوه‌های پلیسی حین گشت‌زنی و ایست و بازرسی در سطح محورهای مواصلاتی در مرکز استان و شهرستان‌های سراوان، ایرانشهر، نیمروز و زاهدان طی پنج عملیات موفق به شناسایی محموله‌های سوخت قاچاق شدند.

وی تصریح کرد: در بازرسی از 43 دستگاه خودرو سواری و سنگین از قاچاقچیان سوخت توسط ماموران انتظامی در محور های مواصلاتی استان 280 هزار لیتر سوخت قاچاق شامل هیدروکربن، گازوئیل، بنزین و نفت کوره به ارزش بالغ بر 110 میلیارد ریال کشف شد.

سردار جلیلیان با اشاره به شناسایی 44 متخلف و معرفی آنها به مرجع قضائی، بر عزم جدی پلیس در برخورد با باندهای سازمان یافته قاچاق سوخت و سرمایه های ملی کشور تاکید کرد.

انتهای پیام/

 

 

 

دیگر خبرها

  • شهادت مدیر عملیات پلیس نوار غزه پس از هلاکت یک صهیونیست
  • عکسی از فرمانده بلندپایه ارتش در مناطق سیل زده سیستان و بلوچستان
  • شهادت یک سرباز در مرز سیستان و بلوچستان
  • شهادت یکی از کارکنان وظیفه مرزبانی در هیرمند
  • سردار «رادان» با خانواده شهید نیروی انتظامی در بوشهر دیدار کرد
  • عواید حاصل از کشف و ضبط سوخت قاچاق به مرزنشینان تعلق می‌گیرد
  • دستگیری عامل تیراندازی منجر به جرح در خرم‌آباد
  • دستگیری عامل تیراندازی در خرم آباد
  • حمایت از طرح های اشتغالزایی با اولویت و جدیت بیشتری دنبال شود
  • کشف ۲۸۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در سیستان و بلوچستان