Web Analytics Made Easy - Statcounter

طبق نظر اولیه کارشناسی و بررسی گزارشات نهادهای حاضر در امداد رسانی و معاینه میدانی، مقصران حادثه انفجار و تخریب منزل مسکونی در شهرستان جهرم مشخص و به مقام قضایی اعلام گردید.

 به گزارش خبرگزاری برنا از فارس ، محمد اسمی رئیس دادگستری شهرستان جهرم با اشاره به اینکه در اظهارنظر اولیه کارشناسی شرکت آبفا و شرکت گاز این شهرستان مقصران وقوع این حادثه می باشند گفت: مطابق این نظر کارشناسی شرکت آبفا جهرم به دلیل آسیب رساندن به کف خواب علمک گاز و شرکت گاز این شهرستان نیز به دلیل عدم بررسی کامل تبعات آسیب به کف خواب علمک گاز به عنوان مقصران این حادثه شناخته و معرفی شده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
وی با بیان اینکه نظریه کارشناسی قابلیت اعتراض دارد بیان داشت: به دلیل ابعاد گسترده حادثه و آسیب ناشی از آن پس از تشکیل این پرونده موضوع با حساسیت توسط دادگستری شهرستان در دستور پیگیری قرار گرفت . اسمی تصریح کرد: مقصران حادثه مذکور در چارچوب قانون تحت تعقیب قضایی قرار خواهند گرفت و همه مراحل رسیدگی به این پرونده به صورت شفاف اطلاع رسانی خواهد شد. گفتنی است در روز پنجم اردیبهشت ماه 1400 و در نتیجه اقدام به حفاری اداره آبفا شهرستان جهرم و آسیب به لوله گاز شهری و نشت گاز به فنداسیون یک منزل مسکونی انفجار شدیدی ایجاد گردید که باعث فوت سه نفر، مصدوم شدن ٦ نفر ، تخریب کامل یک منزل مسکونی و آسیب 80 درصدی به 2 منزل مسکونی همجوار و آسیب به ٤٠ واحد مسکونی اطراف و همچنین آسیب به ١٥ خودرو شد.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: فارس جهرم منزل مسکونی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۷۲۶۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز ساخت شهرک مسکونی بونیز جهرم

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز فارس ،مدیر کل راه و شهرسازی فارس گفت:شهرک جدید بونیز جهرم در زمینی به مساحت ۴۰۰ هکتار در ضلع شرقی شهر جهرم با هزینه آماده‌سازی ۱۸۰۰ میلیارد ریال ساخته می‌شود. 

محمودرضا طالبان افزود:طرح جامع فاز ۱ و فاز ۲ تهیه و به تایید شورای عالی معماری و شهرسازی کشور و کارگروه امور زیربنایی و شورای برنامه‌ریزی استان رسیده است.
وی اضافه‌کرد: این طرح برای مازاد متقاضیان طرح نهضت ملی مسکن و سرریز ثبت نام کنندگان این طرح و جمعیت شهرستان جهرم ایجاد شده‌است.

دیگر خبرها

  • دستگیری سارق باغ‌های جهرم با ۱۵ فقره سرقت
  • حادثه انفجار گاز در دزفول ۹ مصدوم داشت
  • انفجار یک ساختمان مسکونی در دزفول ۹ مصدوم بر جا گذاشت
  • انفجار مرگبار یک منزل مسکونی در مجیدیه تهران (فیلم)
  • ۹ مصدوم در حادثه انفجار گاز در دزفول
  • (ویدیو) انفجار مرگبار یک منزل مسکونی در مجیدیه تهران
  • فوت مرد ۶۰ ساله بر اثر انفجار منزل مسکونی
  • مهار آتش سوزی منزل مسکونی در ده مجنون کرمانشاه
  • آغاز ساخت شهرک مسکونی بونیز جهرم
  • آتش سوزی منزل مسکونی در محله ده مجنون کرمانشاه مهار شد