Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، مهدی علی نژاد معاون وزیر ورزش و جوانان با اشاره به اینکه امروز کبدی ایران، قدرت برتر آسیا و جهان است، گفت: به لحاظ تاریخی این ورزش با گویش‌های مختلف ریشه در فرهنگ کشور ما دارد و می‌توان از کبدی به عنوان یکی از ورزش‌های ملی یاد کرد.

او افزود: تا چند سال قبل کشور هند حرف اول این رشته را می‌زد، اما در بازی‌های آسیایی جاکارتا که تیم ملی ایران توانست هم در رده بانوان و هم آقایان با عبور از همه حریفان قدر قاره‌ای به نشان طلا دست پیدا کند و در رده جوانان قدرت تیم ایران تثبیت شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزیر ورزش در ادامه گفت: یکی از ماموریت‌های معاونت حمایت از کرسی‌های بین المللی وزارت ورزش و جوانان حمایت از نمایندگان ورزش کشورمان در کسب کرسی‌های بین المللی است. با توجه به قدرت کبدی ایران و جایگاه بین المللی رئیس فدراسیون کشورمان، اگر هوشمندانه عمل کنیم می‌توانیم در انتخابات ریاست کنفدراسیون کبدی آسیا و فدراسیون جهانی موفق عمل کنیم. به اعتقاد من رسیدن به جایگاه اول کبدی آسیا و جهان را دور از دسترس نیست، ضمن اینکه ریاست بر فدراسیون آسیایی و جهانی را حق کبدی ایران می‌دانم. از اعضای این کمیته می‌خواهم با تمام توان از عباس اورسجی در راه کسب کرسی اول کبدی قاره‌ای و جهان حمایت کنند.

انتخابات ریاست کبدی آسیا و جهان در پی درگذشت جانارد سینگ گهلوت از هندوستان قرار است در ماه‌های آینده برگزار شود.

بیشتر بخوانید

علی نژاد: واکسینه کردن ورزشکاران المپیکی و پارالمپیکی خواسته وزارت بهداشت بود/ همه واکسن‌ها مورد تایید سازمان‌های بین المللی هستند

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: مهدی علی نژاد اخبار ورزشی فدراسیون کبدی کبدی ایران بین المللی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۷۲۶۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

علی رشیدی دبیرکل فدراسیون کبدی شد

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی فدارسیون کبدی، با حکم عباس اورسجی رییس فدراسیون کبدی، علی رشیدی به عنوان دبیرکل فدراسیون کبدی انتخاب شد.
رشیدی دانش آموخته کارشناسی ارشد مدیریت ورزشی بوده و پیش از این به مدت ۷ سال مسولیت روابط عمومی و بین الملل فدراسیون را در کارنامه خود داشته است.

پیش از رشیدی عباس فرهمندمهر به مدت ۶ سال دبیری این فدراسیون را برعهده داشت.

کد خبر 6086502

دیگر خبرها

  • رسولی: به اندازه فوتسالیست‌ها به ورزش‌های دیگر که پرچم ایران را بالا می‌برند توجه شود +فیلم
  • تائید ۶ کاندیدا برای حضور در انتخابات فدراسیون ورزش‌های رزمی
  • دبیرکل فدراسیون کبدی مشخص شد
  • دبیر جديد فدراسیون کبدی معرفى شد
  • برگزاری نشست هیئت رئیسه فدراسیون جهانی ووشو با حضور علی‌نژاد
  • تخریب کلامی ستاره جهانی ورزش ایران | اول چند مسابقه قهرمان شو بعد اینطور حرف بزن!
  • علی رشیدی دبیر کل فدراسیون کبدی شد
  • دو ایرانی بالاترین مدرک جهانی اتومبیلرانی را به دست آوردند
  • سرمربیان تیم‌های ملی کبدی مردان و زنان معرفی شدند
  • علی رشیدی دبیرکل فدراسیون کبدی شد