Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-04-25@15:59:11 GMT

چرا شهریار مغانلو از لیست اسکوچیچ جا ماند؟

تاریخ انتشار: ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۸۷۲۸۱۸

چرا شهریار مغانلو از لیست اسکوچیچ جا ماند؟

خبرورزشی – لیست جدید تیم ملی درحالی با خبر واکسینه شدن ملی پوشان لو رفت که خبری از شهریار مغانلو مهاجم گلزن پرسپولیس درآن نبود. این درحالی بود که پرسپولیس با داشتن ۷ ملی پوش به اسامی محمد حسین کنعانی زادگان، سیامک نعمتی، وحید امیری، کمال کامیابی نیا، احمد نورالهی، میلاد سرلک و مهدی ترابی بیشترین سهمیه را در تیم دراگان اسکوچیچ دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شهریار مغانلو اما انتظار داشت ازسوی اسکوچیچ به تیم ملی دعوت شود اما این اتفاق نیفتاد. پرسپولیس در نیم‌فصل دوم یکی از این جواهرهای باارزش را به دست آورده است. مغانلو که خیلی زودتر از حد تصور جایش را در ترکیب پرسپولیس پیدا کرد. مهاجم بلندقدی که خیلی‌ها از تبدیل شدن او به آرمان رمضانی می‌ترسیدند، اما در مدت کوتاهی هواداران تیم را به یاد علی دایی انداخت. درخشش مغانلو و عملکرد او در سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا نیز بازتاب زیادی داشت.

با این وجود شهریار مغانلو به تیم ملی دعوت نشد چرا که دست دراگان دراین پست حسابی پُر است؛ از سردارآزمون و مهدی طارمی بگیرید تا کریم انصاری فرد که به عنوان لژیونر در روسیه، پرتغال و یونان می درخشند و همین موضوع کار را برای دعوت شهریار مغانلو سخت کرده است.

جالب تر می شود بدانید یکی از دلایل پیوستن شهریار مغانلو به پرسپولیس، پوشیدن پیراهن تیم ملی بوده است. او زمانی که در پرتغال به سرمی برد و تصمیم به بازگشت به ایران گرفته بود با مربیان پرسپولیس ارتباط تلفنی داشت. مغانلو در این تماس های تلفنی به صراحت گفته بود دلیل اصلی انتخاب پرسپولیس رسیدن به تیم ملی است اما…

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: تیم ملی شهریار مغانلو پرسپولیس دراگان اسکوچیچ پرسپولیس تیم ملی دراگان اسکوچیچ شهریار مغانلو شهریار مغانلو تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۷۲۸۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فهرست خرید پرسپولیس لو رفت؛ سوپرستاره استقلالی در لیست اوسمار

اوسمار ویرا سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس شب گذشته در یک برنامه تلویزیونی اعلام کرد: «خیلی از بازیکنان را دوست دارم و از سال گذشته تا الان لیستی دارم که می‌خواهم عضو تیم ما شوند از جمله مهدی قایدی که فصل خوبی داشت، شهریار مغانلو، رامین رضاییان و اسدی».

سرمربی پرسپولیس درباره مصدومیت بیرانوند نیز اعلام کرد این بازیکن شاید به بازی روز جمعه هفته جاری جام حذفی مقابل آلومینیوم اراک نرسد، اما به دیدار با سپاهان در هفته بیست‌و‌پنجم لیگ برتر خواهد رسید.

دیگر خبرها

  • شهریار سپاهان برای لیگ برتر آبروداری می‌کند
  • دعوت شش مازندرانی به اردوی تیم ملی والیبال
  • شهریار و باقری در انزلی گلاویز شدند! (عکس)
  • لیست خرید رویایی اوسمار ویرا؛ مهدی قائدی، رامین رضاییان و شهریار مغانلو!
  • مهاجمان پرسپولیس می‌روند و پوشکاش می‌شوند!
  • لیست غیرممکن اوسمار در پنجره تابستانی
  • فهرست خرید پرسپولیس لو رفت؛ سوپرستاره استقلالی در لیست اوسمار
  • قایدی مغانلو، رضاییان و اسدی در لیست اوسمار
  • از پرسپولیس رفتند، هالند شدند!
  • دو بازیکنی که سپاهان را به پرواز درآورده‌اند