Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-25@16:39:33 GMT

۲۰ هزار بسته معیشتی در کرمان توزیع شد

تاریخ انتشار: ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۸۷۲۸۳۴

۲۰ هزار بسته معیشتی در کرمان توزیع شد

به گزارش خبرنگار مهر، سردار حسین معروفی پیش از ظهر سه شنبه در رزمایش بزرگ کمک مومنانه در حسینیه ثارالله کرمان به خبرنگاران گفت: امروز قرارگاه خدمات اجتماعی امام حسن مجتبی (ع) با مشارکت کمیته امداد، ستاد اجرایی فرمان امام، سازمان تبلیغات، آستان قدس، دفتر نمایندگی ولی فقیه، سپاه ثارالله کرمان و… به مناسبت عید سعید فطر سومین مرحله از کمک‌های مومنانه طی امسال را برگزار کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به برگزاری مرحله اول این کمک‌ها در نیمه ماه شعبان با ۳۰ هزار بسته معیشتی و مرحله دوم در نیمه ماه رمضان با ۷۵ هزار بسته معیشتی افزود: در سومین مرحله کمک‌های مومنانه تعداد ۲۰ هزار بسته معیشتی به ارزش ریالی ۷ میلیارد تومان بین نیازمندان توزیع می‌شود.

سردار معروفی همچنین از توزیع یک میلیون و ۴۸۲ هزار پرس غذای گرم (با ارزش هر پرس ۱۵ هزار تومان)، ۵ هزار و ۷۹۲ بسته گوشت قرمز خبر داد و افزود: همچنین نذر قربانی ۱۱۹ رأس گوسفند و دو رأس گاو به ارزش ریالی ۲۷۸ میلیون تومان انجام شد.

وی بیان کرد: مجموع کمک‌های قرارگاه خدمات اجتماعی امام حسن مجتبی (ع) در عید فطر ۳۰ میلیارد و ۳۷۶ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان است که در اختیار خانواده‌های نیازمند قرار خواهد گرفت.

سردار معروفی گفت: این قرارگاه در استان کرمان در همه عرصه‌ها ورود کرده و امسال در زمینه اشتغال خرد، ساخت مسکن مددجویان، آبرسانی روستایی و تهیه کمک جهیزیه برای نیازمندان به صورت جهادی و انقلابی حرکت‌های مومنانه ای انجام می‌دهد.

فرمانده سپاه ثارالله کرمان با بیان اینکه با همه وجودمان تا زمانی که مردم نیاز داشته باشند در کنارشان هستیم، افزود: این قرارگاه برای اجرای خدمات اجتماعی نگاه قومی، سیاسی و مذهبی ندارد.

سردار معروفی با اشاره به اینکه خدمات ۱۵ ماه اخیر با همین فرآیند ادامه می‌یابد، نگاه ما جامع الاطراف و به عنوان عمل به رسالت و وظیفه است. دنبال انجام یک اقدام عملی هستیم؛ امروز باید در کنار مردم باشیم و برای حل مشکلات آنها مجاهدت کنیم.

وی گفت: زمانی در صحنه نبرد با دشمن مجاهدت می‌کردیم اما امروز برای ریشه کنی فقر مبارزه می‌کنیم؛ همانگونه که در مقابل دشمنان ایستاده و جان می‌دهیم برای ریشه کنی فقر هم مبارزه می‌کنیم تا مردم به خواسته‌های منطقی و معقولشان با هماهنگی و اتحاد برسند.

کد خبر 5209738

منبع: مهر

کلیدواژه: حسین معروفی سپاه ثارالله کرمان کمک مومنانه ویروس کرونا روز قدس بوشهر روز جهانی قدس آمار کرونا کرمانشاه واکسن کرونا گرگان شیوع کرونا اردبیل فلسطین انتخابات 1400 عکس استانها عید سعید فطر هزار بسته معیشتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۷۲۸۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خبر‌هایی از توزیع بسته های معیشتی بین نیازمندان بیارجمند

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️  ️ مجموعه خبری "گشت خبری"، خبر‌های متنوع و رویداد‌های خبر ساز استان سمنان است که در بخش خبری ۲۰ سیما مرکز سمنان در شب گذشته پخش شده است.
در این مجموعه خبری، دیگر رویداد‌های متنوع از سراسر استان سمنان، با موضوعات اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی، هنری، علمی به نمایش درآمده است و مخاطبان می‌توانند این مجموعه خبری را مشاهده کنند.
مجموعه "گشت خبری" خبر ۲۰ سیما مرکز سمنان، هم چنین در کانال فضای مجازی خبرگزاری صداوسیما استان سمنان به نشانی @news_semnsnirib نیز بارگذاری می‌شود و علاقه‌مندان به دنیای خبر می‌توانند این اخبار را مشاهده و یا دانلود کنند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • خبر‌هایی از توزیع بسته های معیشتی بین نیازمندان بیارجمند
  • رشد ۸۲ درصدی توزیع بسته‌های معیشتی هلال احمر استان زنجان
  • توزیع ۳۵ هزار بسته معیشتی در مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان
  • توزیع ۳۵ هزار بسته معیشتی در مناطق سیل زده استان سیستان و بلوچستان توسط ستاد اجرایی فرمان امام
  • توزیع ۶۰ بسته‌ معیشتی در رشت
  • توزیع بسته‌های معیشتی در مناطق سیل زده جنوب
  • توزیع بسته‌های معیشتی
  • توزیع ۳۵ هزار بسته معیشتی در مناطق سیل زده استان سیستان و بلوچستان
  • ۲۴۱ بسته معیشتی هلال‌احمر بین نیازمندان شهرستان درمیان توزیع شد
  • توزیع ۲۴۱ بسته معیشتی هلال‌احمر بین نیازمندان شهرستان درمیان