Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-04-25@04:08:20 GMT

عامل شهادت تکاور پلیس کشته شد

تاریخ انتشار: ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۸۷۲۹۶۷

عامل شهادت تکاور پلیس کشته شد

آفتاب‌‌نیوز :

سردار احمد طاهری روز سه‌شنبه اظهارداشت: ۲ روز پیش، استوار یکم "صادق کریمی ندیمی" از مأموران یکان تکاوری ۱۱۰ نیکشهر حین کنترل خودروهای عبوری در پلیس راه نیشکهر - ایرانشهر بر اثر شلیک سرنشین مسلح یک دستگاه خودروی سواری پژو ۴۰۵ مسروقه به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

وی افزود: با توجه به متواری شدن ضارب از صحنه، دستگیری عامل این جنایت به صورت ویژه در دستور کار پلیس استان قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان افزود: با تلاش بی وقفه مأموران و در پی تحقیقات تخصصی صورت گرفته عامل این جنایت که مردی ۳۱ ساله و از افراد شرور و سابقه دار شهرستان بود، شناسایی و مشخص شد متهم پس از ارتکاب به این جنایت به همراه همسر و فرزندانش در کوهستان های اطراف نیکشهر معروف به کوه های "شوشین" مخفی شده است.

وی تصریح کرد: سرانجام با تلاش پلیس، مخفیگاه این جنایتکار در کوهستان‌های مذکور شناسایی و صبح امروز تیمی مجرب از مأموران زبده یگان تکاوری و پلیس نیکشهر برای دستگیری متهم عازم محل شدند.

سردار طاهری بیان کرد: متهم که خود را در محاصره پلیس دید بدون توجه به اخطارهای صادره، با سلاح کلاش شروع به تیراندازی به سمت مأموران انتظامی کرد.

وی افزود: در نهایت مأموران حاضر در صحنه با توجه به تیراندازی‌های مکرر این فرد جانی و عدم تسلیم شدنش، برای جلوگیری از آسیب رسیدن به خانواده متهم و دیگر عوامل حاضر در عملیات با شگردی خاص و با شلیک چند گلوله متهم را از پای در آورده و به هلاکت رساندند.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: در این عملیات و در بازرسی از محل اختفاء متهم یک قبضه سلاح کلاش به همراه پنج تیغه خشاب کشف شد.

وی خاطرنشان کرد: این متهم جانی در تاریخ هشتم اردیبهشت ماه سالجاری اقدام به سرقت مسلحانه یک دستگاه خودروی پژو ۴۰۵ از شهرستان ایرانشهر کرده بود و از ترس دستگیر شدنش این مأمور جان برکف پلیس استان را در ایست و بازرسی مذکور به شهادت رساند.

منبع: خبرگزاری ایرنا

منبع: آفتاب

کلیدواژه: سیستان و بلوچستان پلیس تکاور نیکشهر ایرانشهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۷۲۹۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کلاهبردار ۱۶۰ میلیارد ریالی در کرمانشاه دستگیر شد

فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه، از دستگیری کلاهبردار ی که در پوشش خرید ضایعات عمده از شرکت‌ها با نرخی کمتر از قیمت عمده‌فروشی‌ها و پرداخت سود، ۱۶۰ میلیارد ریال کلاهبرداری کرده بود، خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمانشاه، محمدرضا یاری امروز _سه‌شننبه چهارم اردیبهشت_ در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: پس از اعلام شکایت تعداد زیادی از کسبه و شهروندان کرمانشاهی مبنی بر اینکه مورد کلاهبرداری قرار گرفته‌اند، رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.

وی ادامه داد: در تحقیقات به عمل آمده مشخص شد شخصی پس از جلب اعتماد تعداد زیادی از شهروندان و کسبه به آن‌ها وعده خرید مواد ضایعاتی از شرکت‌ها و ادارات با قیمتی مناسب و نرخی کمتر از قیمت عمده‌فروشی‌ها و همچنین پرداخت سود مناسب داده است، از این طریق توانسته مبلغ ۱۶۰ میلیارد ریال کلاهبرداری کند.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه افزود: با دریافت این اطلاعات، تحقیقات گسترده و همه‌جانبه مأموران انتظامی شهرستان کرمانشاه برای دستگیری متهم متواری آغاز شد تا اینکه مأموران انتظامی شهرستان موفق به شناسایی مخفیگاه وی شدند.

وی تصریح کرد: مأموران پس از هماهنگی با مقام قضائی، متهم فراری را به همراه همدستش در عملیاتی غافلگیرانه دستگیر و این افراد در بازجویی‌ها به ارتکاب کلاهبرداری فوق اعتراف و پس از تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شدند.

کد خبر 747293

دیگر خبرها

  • دستگیری عامل قمه کشی و شرارت در ایوان
  • یک متهم کمتر از ۳ ساعت در گرگان دستگیر شد
  • ماینرهای قاچاق در نیکشهر کشف شد
  • فوت یک جوان در پی شلیک پلیس در بندرعباس
  • کشف میلیاردی ماینرهای قاچاق در نیکشهر
  • کلاهبردار ۱۶۰ میلیارد ریالی در کرمانشاه دستگیر شد
  • فوت یک جوان در پی شلیک پلیس در بندرعباس + اطلاعیه مهم و فوری پلیس
  • پلیس مانع فروش سکه‌های دوره اشکانی شد
  • توجه نکردن به دستور ایست پلیس، حادثه آفرید
  • انجام ۴ ماموریت پلیسی در استان سمنان/ ۴ سارق دستگیر شدند