Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-25@00:53:57 GMT

مرگ تلخ ۳ مرد چاه‌کن در عمق چاه دست‌ساز

تاریخ انتشار: ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۸۷۲۹۹۷

مرگ تلخ ۳ مرد چاه‌کن در عمق چاه دست‌ساز

گازگرفتگی هنگام حفر چاه به مرگ ۳ نفر در کرمانشاه ختم شد.

به گزارش ایمنا، مسئول روابط عمومی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرمانشاه از کشته شدن سه تن بر اثر گازگرفتگی درون یک حلقه چاه دست‌ساز در منطقه دینور شهرستان کرمانشاه خبر داد.

سید «احسان سهیلی» با اعلام این خبر اظهار کرد: ساعت ۳ بامداد خبری مبنی به گیر افتادن چهار نفر در درون یک حلقه چاه دست‌ساز در منطقه دینور شهرستان صحنه به ستاد فرماندهی آتش نشانی کرمانشاه گزارش شد که با هماهنگی با مدیریت بحران استانداری و فرمانداری کرمانشاه ۲ تیم تخصصی از این سازمان به محل حادثه اعزام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیرون کشیدن ۴ نفر از چاه در کرمانشاه

وی افزود: با حضور مأموران آتش‌نشانی تلاش برای نجات چهار نفر که در حین حفاری چاه غیر مجاز دچار حادثه شده بودند، آغاز و پس از ۲ ساعت هر ۴ نفر از درون چاه بیرون کشیده شدند.

کمبود اکسیژن در چاه ۳ نفر را کشت

سهیلی گفت: متأسفانه سه نفر از چهار نفر به علت کمبود اکسیژن دچار گاز گرفتی و فوت کردند و یک نفر نیز نجات یافت.

دینور از توابع شهرستان صحنه در حدود ۱۰۰ کیلومتری شمال شرقی کرمانشاه واقع شده است.

منبع: رکنا کد خبر 492750

منبع: ایمنا

کلیدواژه: کرمانشاه گازگرفتگی سقوط به چاه در کرمانشاه حفاری غیرمجاز حفاری و خاکبرداری نجات از چاه شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۷۲۹۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری سارق حرفه‌ای در کهگیلویه

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد،  سید محمد موسوی با اشاره به جزئیات این خبر اظهار کرد: در پی دریافت خبری مبنی بر وقوع چند فقره سرقت محتویات درون خودرو در سطح شهرستان کهگیلویه موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران کلانتری بخش دیشموک این فرماندهی قرار گرفت. وی افزود: ماموران ضمن هماهنگی با مرجع قضایی با انجام تحقیقات پلیسی گسترده و گشت زنی‌های هدفمند یک سارق را شناسایی و در حین سرقت دستگیر کردند. موسوی تصریح کرد: متهم در بازجویی‌های اولیه به سرقت مقدار زیادی محتویات درون خودرو در سطح شهرستان کهگیلویه اعتراف کرد و پس از تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی و روانه زندان شد.

دیگر خبرها

  • راه‌اندازی چهار ایستگاه سنجش کیفیت هوا در کرمانشاه
  • راه‌اندازی چهار ایستگاه سنجش کیفیت هوا در دستور کار
  • تلاش غواصان برای یافتن پیکر بی‌جان کودک غرق شده در رودخانه خرسان
  • مرگ ۱۰۹ نفر در تصادفات درون شهری کرمانشاه
  • ادامه تلاش برای یافتن کودک چهار ساله غرق شده در رود خرسان
  • سارق حرفه‌ای محتویات درون خودرو در کهگیلویه دستگیر شد
  • دستگیری سارق حرفه‌ای در کهگیلویه
  • برداشت بیش از چهار هزار تن دانه روغنی
  • پیش‌بینی برداشت دانه‌های روغنی در کنگاور بیش از چهار هزار تن است
  • نجات راننده مصدوم محبوس از درون پراید