Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، جهانگیر رستم زاد روز سه شنبه در نشست کمیته ساماندهی مرغ استان اظهار داشت: هم اکنون روزانه میزان قابل توجهی مرغ کشتار روز با قیمت مصوب در بازار عرضه می شود و حتی در برخی مواقع بازار کشش فروش این میزان را ندارد.

وی افزود: هر روز میزان تولید، عرضه و توزیع گوشت مرغ در بازار رصد می شود و خوشبختانه مشکلی در زمینه تامین مرغ در بازار استان وجود ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون استاندار ایلام در خصوص مناقصه واگذاری پنج مکان برای عرضه مرغ به صورت مستقیم از کشتارگاه به منظور تثبیت قیمت و دسترسی آسان مردم به گوشت مرغ تاکید کرد: با توجه به مباحث مطرح شده از سوی اداره کل بازرسی باید یک نشست کارشناسی برای بررسی دقیق این مناقصه در کوتاه ترین زمان ممکن برگزار و در صورت رعایت شدن قوانین مناقصه تایید شود.

رستم زاد یادآور شد: با توجه به اینکه برخی از افراد سودجو بدون هماهنگی اقدام به خروج غیرقانونی محموله های قاچاق مرغ می‌کنند، براساس قانون محموله های کشف شده ضبط و با توجه به اینکه عرضه خارج از شبکه است، فرد متخلف جریمه و توسط مرجع قضایی دستور توزیع آن در شبکه صادر می شود.

وی همچنین در خصوص فعالیت چند واحد مرغداری در حوزه سد نیز گفت: دستور بازدید و بررسی دقیق از نظر میزان آلودگی و خطرات ناشی از آن به دانشگاه علوم پزشکی، دامپزشکی، محیط زیست، آب منطقه ای و دستگاه های مربوطه داده شده که مجریان این واحدها مکلف به رعایت دستورالعمل های بهداشتی هستند و گزارش نهایی این دستگاه ها ملاک عمل است.

معاون اقتصادی استاندار ایلام اضافه کرد: تلاش مجموعه اقتصادی استان تامین به موقع کالاهای اساسی مورد نیاز و تسهیل در امر دسترسی آسان مردم به آنها است.

به گزارش ایرنا، اکنون روزانه به طور متوسط ۴۰ تن گوشت مرغ کشتار روز در بازار ایلام توزیع می شود.

برچسب‌ها استان ایلام گوشت مرغ ستاد تنظیم بازار

منبع: ایرنا

کلیدواژه: استان ایلام گوشت مرغ ستاد تنظیم بازار استان ایلام گوشت مرغ ستاد تنظیم بازار اخبار کنکور گوشت مرغ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۷۳۰۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نظارت بر نانوایی‌های شفت تشدید شود

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی نقدی عصر سه شنبه در جلسه کارگروه آرد و نان شهرستان که در فرمانداری برگزار شد، اظهار کرد: بازرسان اداره صنعت، معدن و تجارت، اتاق اصناف و اداره تعزیرات برخورد قانونی با نانوایان متخلف را در دستور کار قرار دهند.

نقدی با اشاره به اینکه تشدید نظارت بر نانوایی‌های شفت در دستور کار نهادهای نظارتی ذیربط قرار گیرد، عنوان کرد: تخلفاتی از قبیل کم فروشی، عرضه نان بی کیفیت، احتکار، توزیع آرد خارج از شبکه، تعطیلی بدون هماهنگی با کارگروه آرد و نان و رعایت نکردن مسائل بهداشتی برخورد خواهد شد و برای واحدهای صنفی متخلف حداکثر جریمه قانونی در نظر گفته می‌شود.

فرماندار شفت با تاکید بر برخورد قاطعانه به تعطیلی خودسرانه نانوایی‌ها در ایام تعطیل سال، گفت: رضایت مردم باید ملاک کارنانوایی‌ها باشد و هیچ عذری برای توجیه تخلف پذیرفته نیست.

وی با تاکید بر اینکه یکی از اولویت‌های کارگروه آرد و نان نظارت بر کیفیت نان در جهت رضایتمندی شهروندان است، اضافه کرد: کیفیت نان برخی از واحدهای نانوایی در حد مطلوب نیست و در این خصوص گلایه‌هایی از طرف شهروندان وجود دارد که باید نظارت‌ها در این خصوص افزایش یابد.

فرماندار شفت بر لزوم شروع به کار نانوایی‌ها طبق ساعات کاری اعلام شده، گفت: اکیپ اقدام مشترک نظارت بر واحدهای نانوایی به صورت مستمر و روزانه در شهرستان شفت انجام می‌شود.

گفتنی است، هر یک از اعضا در این جلسه به پیرامون مسائل و مباحث سهمیه‌های نانوایی‌ها، نحوه نظارت بر عملکرد نانوایی‌ها، نحوه توزیع آرد سهمیه‌ای بین نانوایی‌ها، نظارت بر رعایت مسائل بهداشتی و… به ارائه گزارشی پرداختند.

کد خبر 6080421

دیگر خبرها

  • حداکثر کشتار دام در طول سال ۸ میلیون راس است
  • جوجه ریزی یک میلیون و ۸۰۰ هزار قطعه در سیستان و بلوچستان
  • معدوم کردن ۶ تن فرآورده‌های خام دامی غیر بهداشتی در خمینی شهر
  • کاهش قیمت گوشت مرغ در بازار یزد
  • گوشت قرمز در وضعیت سفید | چرا قیمت گوشت قرمز کاهشی شد؟
  • ۴ تن فرآورده خام دامی غیر قابل مصرف در زنجان معدوم شد
  • اجرای طرح «کاسبان امین» و «ناظران افتخاری»برای کنترل قیمت‌ها درقم
  • معدوم سازی بیش از ۱۶۰ هزار کیلو گرم از فرآورده‌های خام دامی در مازندران
  • احداث ۸ واحد جدید مرغداری در شهرستان فنوج
  • نظارت بر نانوایی‌های شفت تشدید شود