Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرآنلاین از چهارمحال :  مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان در جلسه ای که با حضور مدیرکل آموزش‌وپرورش چهارمحال‌وبختیاری، فرماندار شهرستان کوهرنگ و جمعی از مسئولین و معلمین آموزش‌وپرورش شهرستان کوهرنگ در بخش بازفت این شهرستان تشکیل شد با اشاره به اینکه شیوع ویروس کرونا هم تهدید و هم فرصت بوده است، گفت: امروز آموزش و پرورش با استفاده از بستر فضای مجازی در حوزه تعلیم و تربیت ورود پیدا کرده و اجازه نداده است نظام آموزش تعطیل شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علی بلالی به افزایش تعداد کاربران اینترنت در دوران شیوع ویروس کرونا اشاره کرد و گفت: با توسعه زیرساخت‌‍‌ها به خصوص در مناطق سخت‌گذر و روستایی، به دنبال ارتقاء سیستم آنتن‌دهی و افزایش پهنای باند هستیم.

بلالی افزود: در شهرستان کوهرنگ که ۲۳ درصد سطح استان را شامل می شود و شرایط کوهستانی و سخت‌گذر دارد، هم‌اکنون اجرای طرح فیبرنوری در این شهرستان از سه مسیر شهرکرد، فارسان به  باباحیدر، کوهرنگ، و مسیر اردل ، دشتک به سمت کوهرنگ و مسیر شاه منصوری به سمت کوهرنگ در دست اجراست.

به گفته وی،هم‌اکنون ۲۰ مدرسه در بخش بازفت با اینترنت همراه به شبکه ملی اطلاعات متصل شده اند و ۲۹ مدرسه نیز از طریق اینترنت ثابت به مدت ۲ سال به صورت رایگان به اینترنت متصل شدند.

وی به ارتقاء فناوری اینترنت و تلفن همراه از نسل ۲ به نسل چهارم در ۱۷ روستای بخش بازفت اشاره کرد و گفت: با اجرای طرح فیبرنوری این روستاها از نسل ۲ اینترنت به نسل چهار ارتقاء داده می‌شود.

بلالی به حضور یکی از اپراتورهای جدید در این شهرستان اشاره کرد و گفت: ۵۰ روستای این شهرستان با تغییر شبکه اینترنت به صورت رومینگ رایگان از اینترنت رومینگ بهره‌مند خواهند شد.

۴۶

کد خبر 1513679

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: استان چهارمحال و بختیاری بخش بازفت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۷۳۰۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قرق مطلق دشت لاله‌های واژگون کوهرنگ

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری، رئیس منابع طبیعی شهرستان کوهرنگ گفت:دشت لاله واژگون این شهرستان یکی از ۲۰ اثر طبیعی ملی ایران است و برای حفظ این جاذبه طبیعی استان امسال این دشت ممنوع الورود است
عبداللهی افزود: قرق و عدم حضور گردشگر موجب شادابی و رشد مجدد لاله‌ها می‌شود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی دانلود

دیگر خبرها

  • بیش از 22 هزار خانوار یزدی تا شهریور ماه به فیبرنوری متصل می شوند
  • برقراری اینترنت پرسرعت همراه در مسجد شکر طبس
  • قرق مطلق دشت لاله‌های واژگون کوهرنگ
  • افزوده شدن۶ کلاس درس به فضا‌های آموزشی شهرستان خواف
  • افتتاح هفدهمین مدرسه سه شنبه‌های امید در شهرستان مشهد
  • ۴۰ شهر استان بوشهر تا پایان سال به شبکه فیبرنوری متصل می‌شود
  • برخورد با عوامل خاطی در مدرسه شهرستان دلگان
  • نسل چهارم تلفن همراه در ۲ روستای نیکشهر راه‌اندازی شد
  • بهره مندی دو روستای شهرستان تفت از اینترنت پرسرعت
  • اتصال روستاهای بالای ۲۰ خانوار به شبکه ملی اطلاعات در استان اردبیل